Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Anunci :: educació i societat : especulació i okupació
ACTIVITATS PERMANENTS A CAN MASDEU: Rur-Bar / Fabriqueta cerveza / Taller d'Horts
03 nov 2004
Per aquesta temporada, a Can Masdeu organitzem algunes activitats permanents. Autogestió pràctica!
TOTS ELS DIUMENGES... RUR-BAR

El Rur-Bar es un espai obert de migdia a nit. Un espai de relax, documentació, degustació i post-ressaca. Només venem material autoproduit: cerveza domèstica, infusions d'herbes de la vall, samarretes de serigrafia, revistes fetes per membres de la comunitat, nocilla de garrofa o sabóns casolans.

Al Rur-Bar hi ha també un centre de documentació i una distri especialitzats en autogestió i agroecologia.

PRIMER DILLUNS DE MES:
FABRIQUETA DE CERVEZA
Vols aprendre a fer-te la cerveza? Aprenentatge pràctic in-situ a la fabriqueta.

TOTS ELS DIMARTS: HORTICULTURA
Ofensiva horticola! Apren a conrear participant a les jornades de curro. Eminentment pràctic.

EDUCACIÓ AMBIENTAL
Visites actives al projecte per nenes o adolscents (truca amb temps, hi ha llista d'espera) 686906791

This work is in the public domain

Comentaris

Re: ACTIVITATS PERMANENTS A CAN MASDEU: Rur-Bar / Fabriqueta cerveza / Taller d'Horts
04 nov 2004
Que actividades mas bonitas y mas utiles. Ya me imagino a quien iran dirigidas, a sucios hedonistas y borrachos. ¿Ayudara en algo a la revolucion el saber hacernos la cerveza? Creo que mas bien todo lo contrario. En fin, un aplauso a toda aquella gente que pone tanto ahinco en satisfacer su hedonismo latente, a ver si os moris de cirrosis en breves y dejais la revolucion a la gente seria, como yo por ejemplo.
Re: ACTIVITATS PERMANENTS A CAN MASDEU: Rur-Bar / Fabriqueta cerveza / Taller d'Horts
04 nov 2004
Per qué no t'hi passes i deixes de dir bajanades? Sembla molt bé el que s'hi farà.
Re: ACTIVITATS PERMANENTS A CAN MASDEU: Rur-Bar / Fabriqueta cerveza / Taller d'Horts
04 nov 2004
Jo he estat a Can Masdéu i em va encantar i a mi sr. El Mister, m'etiquetaries de pijillo o sigui q calla.
Potser no t'agrada la cervesa, a mi tampoc, però l'important és que fan coses, m'entens burricu?
Ah si tu tens alguna proposta per fer, sempre hi estan oberts, però clar moure el cul del sofà no deu ser cosa de senyuritus nets i pulcres com tu.
Re: ACTIVITATS PERMANENTS A CAN MASDEU: Rur-Bar / Fabriqueta cerveza / Taller d'Horts
04 nov 2004
Passeu d'aquests. A veure si m'hi apunto!
Endavant Can Masdeu!
Sindicato Sindicat