Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Maig»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
      01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: globalització neoliberal : corrupció i poder : laboral
Astander vol acomiadar 75% treballadors, als cinc anys de privatitzar-se
04 oct 2004
Astander vol acomiadar el 75% dels treballadors als cinc anys de privatitzars-se.

La direcció d'Astander, antigues drassanes públiques de Cantabria que van ser privatitzades al 1999, ha sol.licitat a les autoritats cantabres que aprovin un expedient de regulació d'ocupació per acomiadar a 156 dels seus 206 treballadors.
El comité d'Astander va demanar a les autoritats cantabres que no aprovi l'expedient de regulació d'ocupació plantejat per l'empresa als cinc anys de la privatització, segons informa «Efe».

El president del comité d'empresa, Luis Miguel García (CCOO), va atribuir la situació económica en la que es troba Astander a la gestió dolenta i a la manca de projecte del seu actual propietari, el grup Italmar, perque les drassanes càntabres, dedicades en exclusiva a la reparació de vaixells, no es troba afectat per la competència de les drassanes asiàtiques a la construcció naval deguda a les seves baixes despeses laborals possibles pels seus baixos sous, que ha generat la crisi del grup públic Izar.

El govern basc va oferir ahir, desprès de reunir-se amb el comité de La Naval de Sestao, la seva col.laboració a l'executiu de Zapatero si manté les drassanes biscaïnes dins del grup públic.

El Bloque Nacionalista Galego va denunciar ahir que s'está movent càrrega de treball de les drassanes de Ferrol a l'andalús de Puerto Real per «criteris polítics».

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Astander vol acomiadar 75% treballadors, als cinc anys de privatitzar-se
04 oct 2004
L'Hotel Arts acomiada un treballador amb discapacitat

La Direcció de l’Hotel Arts, que pertany a la multinacional americana The Ritz Carlton, ha acomiadat l’únic treballador amb discapacitat que tenia a la plantilla de Barcelona.

Ho fet després que aquest hagi reclamat l'adaptació del lloc de treball a la seva disminució, la retribució corresponent a la seva categoria professional i que l'empresa compleixi el percentatge de contractació de persones amb disminució, que segons el Conveni d’Hosteleria és d'un 2%, per afavorir la integració de les persones discapacitades, segons CCOO.

Aquest acomiadament es produeix magrat que l’empresa havia reconegut el treballador com un empleat exemplar. L’empresa té una plantilla de 400 persones a Barcelona i més de 23.000 a tot el món.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more