|
Re: La trobada ecologista està próxima
|
|
per Llibert |
02 oct 2004
|
|
Aquesta trobada és la mateixa que van organitzar la gent de Salvem l'Empordà quan feren la I Trobada d'Entitats i Plataformes en Defensa del Territori dels Països Catalans? |
|
Re: La trobada ecologista està próxima
|
|
per PDE |
03 oct 2004
|
No no és la mateixa Llibert.
Aquesta Trobada que esmentes és celebrarà al febrer a les Terres de l'Ebre, segurament.
Tenia que ser a l'octubre, però, s'ha tingut que aplaçar.
Tan pronte tingue noticies us les faré saber. El programa esta gairebé fet, manquen detalls per acabar de polir.
Els recents aconteixements han tingut bastant a veure i s'esta valorant la data adient. |
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more