Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Agost»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
        01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: corrupció i poder : guerra
Acte vandàlic de La Caixa
09 set 2004
restauració d'un mural després d'una bretolada corporativa
MANRESA.- Uns desconeguts a sou de La Caixa van emblanquinar un mural autoritzat de Boicot Preventiu. El mural denunciava la participació d’empreses espanyoles en el repartiment colonial del botí de la guerra de l’Iraq, amb especial menció de La Caixa. (foto 1)
No deixa de ser curiós com s’han invertit els papers en aquest afer. El mural de Boicot Preventiu era perfectament legal, amb permís escrit de l’Ajuntament, i fet de dia, sense amagar-se de res i signant-lo. En canvi, la bretolada de La Caixa va ser una acció il·legal, feta d’amagatotis i de manera anònima. La típica gamberrada contra el mobiliari urbà.
No hi ha cap mena de dubte que l’autoria de l’acte vandàlic recau sobre La Caixa (sobre gent a sou de La Caixa). En la mateixa operació trinxerarire, aquest grup va emblanquinar altres referències a La Caixa en altres parets de Manresa, però no va tocar les denúncies de Boicot Preventiu contra altres empreses.
Boicot Preventiu ha reconvertit el mural en una denúncia dels fets (foto 2). Des de llavors el grup vandàlic no ha tornat a actuar. Sembla que pensen que hi han sortit perdent.
Mira també:
http://www.boicotpreventiu.org

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Acte vandàlic de La Caixa
09 set 2004
No em deixa de semblar sorprenent que veieu l'accio clandestina i il·legal com quelcom criticable...

Visca les accions d'amagatotis!
Re: Acte vandàlic de La Caixa
10 set 2004
Ans al contrari, visquen les accions legalment legitimes que permeten denunciar les irregularitats dels grnas especuladors.

Amb la llei a la mà, "La Caixa" té que pagar.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more