Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: corrupció i poder
Conspiració dels serveis secrets Russos a Beslan
08 set 2004
He vist les imatges que Tele5 no para d'emetre en tots els seus informatius sobre el segrest que es va dur a terme a l'escola de Beslan i que ha costat la vida a quasi un miler de persones innocents. Tinc varis dubtes.

1. Perquè un grup de segrestadors armats fins a les dents amb armes i explosius de tot tipus col.locats per tot el perimetre de l'edifici de l'escola graben el segrest? Bona part dels explosius estaven units al cos d'alguns dels suposats terroristes cosa que pràcticament assegurava la mort de bona part d'ells. No ho entenc...a qui pretenien vendre les imatges? primer dubte.

2. Segons els serveis informatius de la majoria de canals de televisió part de l'armament i dels explosius utilitzats en el segrest són d'origen militar i de fabricació russa. Podriem considerar que els serveis secrets i estaments militars russos estarien o podrien estar implicats en aquesta matança? Partint de la base de que l'11-S va ser un montatge orquestrat per tenir una excusa per envaïr Irak i augmentar el pressupost militar, de defensa i seguretat, montatge que va costar la vida a milers de persones innocents, podriem pensar que aquesta matança és una altra excusa per entrar a Txetxènia i controlar els seus abundants recursos petrolers. Com expliqueu si no que part de l'armament estigués ja guardat sota el terra de l'escola dies abans d'iniciar el segrest? Qui, com i perquè i amb l'ajut de qui va organitzar aquest segrest amb tanta antelació? A mi em sona a conspiració.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Conspiració dels serveis secrets Russos a Beslan
08 set 2004
La grabacio de les imatges es perfectament lògica (logica militar i per tant retorçada, això si).

Russia va fer servir gasos per assaltar el teatre Dubrovka de Moscu, deixant inconscients als segrestadors (a part de matar a molta gent) abans que poguessin activar els detonadors.

Evidentment aquesta es una tàctica que només es pot utilitzar un cop. Les imatges en cas d'arrivar a les forces d'ocupació Russes hagueren demostrat que un assalt d'aquest tipus era inviable doncs els segrestadors disposaven de sistemes de detonació passius que s'activaven en cas que el segrestador deixes de fer pressió amb el peu o amb un dit. De fet les imatges oferien vistes reiterades i feien zoom en aquests dispositius a part dels explosius.
Sindicato Sindicat