|
Notícies :: especulació i okupació |
L'Hamsa reokupada!
|
|
per La Burxa |
07 ago 2004
|
A 2/4 de 7 de la matinada de dissabte 7 d'agost s'ha reokupat el Centre Social Hamsa |
Hostafrancs.- L'empresa encarregada de l'enderroc havia destruït parcialment l'espai i havia fet destrosses importants, com el jardí, que va quedar arrassat per les màquines, però una part de l'edifici és recuperable. Al terrat torna a onejar la bandera okupa i s'ha despenjat una pancarta que diu "Continuem okupant"; la vigilància era inexistent així que la reokupació s'ha pogut fer sense problemes.
Des del Districte han decidit obviar l'acció i actuar com si no passés res, tot i que hi ha un parell de furgonetes d'antiavalots de la Policia Nacional rondant pel barri.
La gent continua concentrant-se a les portes del centre social per mostrar la seva alegria i suport a l'acció; al migdia es farà un dinar popular. Mentrestant, a l'interior, continuen les tasques de rehabilitació per obrir les portes l'abans possible.
Aquest vespre a les 8 hi haurà una manifestació des de la plaça de Sants i que, de ben segur, acabarà a l'Hamsa. Durant la Festa Major de Sants hi haurà una altra manifestació, serà dijous 26 a les 7 del vespre a la plaça Osca. |
 This work is in the public domain |
Re: L'Hamsa reokupada!
|
per Un camarada |
07 ago 2004
|
Si alguin fuera tan amable, y me lo tradujera... |
Re: L'Hamsa reokupada!
|
per pedra |
07 ago 2004
|
Hostafrancs- la empresa encargada del derribo habia destruido parcialmente el espacio y habia hecho destrozos importantes, como el jardÃn, que quedó arrasado por las maquinas, pero una parte del edificio es recuperable. En el tejado vuelve a ondear la bandera okupa y se ha descolgado una pancarta que dice “continuamos okupandoâ€?; la vigilancia era inexistente asà que la reokupacion se ha podido hacer sin problemas.
Desde el distrito han decidido obviar la acción y actuar como si no passara nada, todo y que hay un par de furgonetas antidisturbios de la Policia Nazi-onal rondando por el barrio.
La gente continua concentrandose en las puertas del centro social para mostrar su alegrÃa y soporte a la acción; al mediodia se hará una comida popular. Mientras, en el interior, continuan las obras de rehabilitación para abrir las puertas lo antes posible.
Esta tarde habrá una manifestación a las 8 desde plaza de sants que seguramente acabará en la hamsa. Durante la fiesta mayor de sants habrá otra manifestación, será jueves 26 a las 7 de la tarde en la Plaza Osca (o Huesca en castellano).
Salut |
Re: L'Hamsa reokupada!
|
per lol |
07 ago 2004
|
És necessari ke vingui el màxim de gent de Barcelona i d´arreu dels Països Catalans i de fora si pot ser, la mani ha de ser contundent,
De totes formes jo no hi podré anar perkè treballo, cagun tot!! |
Re: L'Hamsa reokupada!
|
per g |
08 ago 2004
|
Los que no estamos en barcelona, us donem el suport des de la distancia |
+info
|
per + |
09 ago 2004
|
Emotiva manifestación de solidaridad con la hamsa
(la hamsa fue desokupada despues de la mani)
https://barcelona.indymedia.org/newswire/display/110325/index.php |
Re: L'Hamsa reokupada!
|
per accion directa |
09 ago 2004
|
la manifestacion del sabado dejo bien claro k no no vamos a rendir. por suerte la madera no nos molesto |
Re: L'Hamsa reokupada!
|
per el parell de vila |
09 ago 2004
|
ens hem enterat avui del desallotjament i des de egipte on estem passant uns dies de vacances us enviem el nostre suport moral i solidaritat resistencia okupa,defensa aktiva |
Re: L'Hamsa reokupada!
|
per emanuele staggiamanu ARROBA libero.it |
13 ago 2004
|
scusate ma non ce nessuna festa in spagna in questo periodo |
Re: L'Hamsa reokupada!
|
per carlos |
15 ago 2004
|
Estoy convencido de que si atacaron la HAMSA en Agosto cuando todo el mundo está de vacances fué porque así no habría una reaccion tan contundente.
Saludos y ánimos desde Tahiti, seguro que en septiembre podremos reaccionar y hacer las actividades tambien desde la universidad. |
Re: L'Hamsa reokupada!
|
per oskr punkireggaeparty_@hotmail.com |
16 ago 2004
|
l.hamsa sempre restara en el nostre record!!
un crit a la resistencia desde anglaterra i anims a la mobilitzacio.
Okupar es un dret!! |
Re: L'Hamsa reokupada!
|
per Okupa |
16 ago 2004
|
Kuan viure és un luxe...OKUPA és un dret!
OKUPAR ÉS RESISTIR, RESISTIR ÉS VÈNCER! |