Orient Mitjà: motius per l'optimisme?
Als EEUU, el pols entre el recolzament i el rebuig a la invasió de l'Iraq continua centrant-se en el nombre de baixes i en el fantasma de Vietnam. Mentrestant, el nombre de víctimes civils iraquianes continua sent superior.
Aquesta situació, juntament amb les acusacions de manipulació de les recents eleccions Iraquianes i la creixent inquietud sobre els plans per atacar l'Iran, poden estar empenyent la Casa Blanca a negociar amb la insurgència. No obstant, esdeveniments com ara el tiroteig de
Giulana Sgrena no donen indicis de timidesa per part dels EEUU. A Palestina, les actuals negociacions es veuen amb escepticisme, mentre a occident es multipliquen els actes de recolzament a la seva causa, com ara la Caravana per Palestina 2005.
material per la mani de dissabte++octaveta
Notícies relacionades: EuroManifestació a Brussels, 19 Març 2005 :::Signatures de científics contra la guerra :::contra la ruta del comerç la guerra ::: Desifectat el Saló de l'Ensenyament del virus antimilitarista ::: Educació Antimilitarista
+info:: >>>guerra |