Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
error conn db

Passi de vídeo/Pel.lícula

Passi de Documental a Can Masdeu: "Requiem por las Montañas"

Data:Diumenge 22 Gener, 2012, 16:30 - 19:00
Organitzador*:PIC (Punt d'Interacció de Collserola)
Correu-e de l'organitzador: pic.canmasdeu@gmail.com
Descripció: ¿Com poden unes explotacions de carbó a cel obert il·legals funcionar durant més de 15 anys en una zona protegida per la legislació ambiental europea, i a sobre beneficiant-se de subvencions d'Europa i de l'Estat espanyol?

Energia, conservació, desenvolupament rural, corrupció i canvi climàtic s'entrellacen donant forma a un singular conflicte socio-ambiental molt polaritzat. Grups ecologistes locals, fundacions conservacionistes, institucions de justícia espanyoles i europees i recentment el moviment del 15M s'oposen a la destrucció de les muntanyes i als plans expansius de l'empresa minera, recolzada per una poderosa aliança amb els interessos polítics i sindicals.

Es projectarà un documental que explica la situació de la zona i xarrarem amb participants del 'Toma la Montaña', alguns dels quals s'han instal·lat a la Vall per continuar la lluita social i ecològica.

SOS Laciana: Toma la Montaña:

http://vimeo.com/25748802
Lloc:Can Masdeu
Adreça:Àntic Camí de Sant Llàtzer s/n, 08035 Barrie de Canyelles, Barcelona. Per arribar amb metro L3 (línea verda) parada de Canyelles. Més informació: http://www.canmasdeu.net/?page_id=133
Preu:gratuït (pot de suport al PIC a la voluntat)
Mira també:www.canmasdeu.net/
 
 
Sindicato Sindicat