|
error conn db
Art i Cultura
Correllengua a Torredembarra
Data: | Dissabte 15 Octubre, 2011, 18:00 - 00:00 | Organitzador*: | Comissió del Correllengua 2011' | Correu-e de l'organitzador: | correllenguatorredembarra@gmail.com | Descripció: | Dissabte 15 d'octubre
A les 6 de la tarda a la plaça M. Joaquim Boronat
Espectacle infantil, a cà rrec de Mama Lin Show, jocs tradicionals per la canalla, dinà miques i activitats per joves i arribada de la flama de la llengua.
A 2/4 de 7 de la tarda a la sala Cal Maiam
Lectura de poemes patriòtics i projecció del documental "Amb dret a llengua".
A les 8 del vespre des de la plaça M. Joaquim Boronat, c/Antoni Roig, pl. de la Font, pl. de la Vila, c/Major, c/Ample i pl. del Castell.
Cercavila acompanyant la flama amb els Bentocats de la Torre i diferents balls del seguici popular.
A 2/4 de 9 del vespre a la plaça del Castell.
Arribada de la flama i lectura del manifest.
Presentació de l'acte a cà rrec de Carles Marquès i lectura del manifest a cà rrec d'Esteve Morros.
En acabar.
Actuació del Ball de Diables, del Ball de Gitanes, Ball de Serrallonga i actuació de la colla castellera Nois de la Torre.
Tot seguit.
Sopar i música en directe amb el Cantautor Josep Romeu
[Preu del sopar: 6€. Pa amb tomà quet, botifarra, beguda i postres. Per la compra d'un tiquet es rifaran lots de cervesa estraperlo.]
A partir de les 11 de la nit.
Concert amb el grup El Veïnat, projeccions i el PunxaDiscs Karkinyoli.
Hi haurà servei de barra, paradetes amb marxandatge i material divulgatiu... | Lloc: | Torredembarra: activitats infantils amb el grup d'escoltes a la plaça de les monges. Cercavila pel centre del poble. Concerts a la plaça del Castell. | Preu: | Menys el sopar popular, tots els actes són gratuï | Mira també: | www.facebook.com/event.php |
|
|