|
error conn db
Art i Cultura
Cinema a la fresca 2011 Pati de Kasa de la Muntanya Cicle: Amor i violència.
Data: | Divendres 12 Agost, 2011, 20:00 - 01:00 | Organitzador*: | Solidaris | Descripció: | Cinema a la fresca 2011 Pati de Kasa de la Muntanya Cicle: Amor i violència.
Divendres 12 d´agost:
20h. Entrepans, tastets vegans i sucs naturals
22h. Pantalla gegant:
Natural born killers
En el circ de la vida, ells eren la major atracció. Woody Harrelson i Juliette Lewis protagonitzen un film d'Oliver Stone que tira una crítica mirada a un país seduït per la fama, obsessionat pel crim i consumit pels mitjans de comunicació. Els amants Mickey i Mallory són dos psicópatas i dos assassins en sèrie que condueixen pel país buscant el plaure en la massacre de l'assassinat. Però quan els mitjans de comunicació comencen a pregonar la seva cadena de crims, la parella arriba a convertir-se en una espècie d'herois.
TOTS ELS GUANYS PER EL PERIÒDIC ANARQUISTA DE MONTEVIDEO "TIERRA Y TEMPESTAD" | Lloc: | Kasa de la Muntanya | Adreça: | Kasa de la Muntanya
Barri La Salut
Av. Santuari Sant Josep de la Muntanya 33
Metro Lesseps L3 | Preu: | Gratis |
|
|