|
error conn db
Protesta/Vigilia
SIRIA - Per la llibertat i la democràcia, manifestació en solidaritat amb la revolució siriana
Data: | Diumenge 03 Juliol, 2011, 12:00 - 13:30 | Organitzador*: | Associació Sirio-Catalana | Descripció: | Diumenge 3, a les 12 del migdia a Pl. Catalunya/Portal de l'Àngel:
Solidaritat amb la revolució siriana. Per la llibertat i la democràcia
Ja fa més de tres mesos que el poble sirià s'ha alçat pacíficament per demanar llibertat i democràcia al seu país. Aquestes protestes pacífiques uneixen el poble per sobre de les diferències religioses o ètniques.
El govern sirià està massacrant els participants en les protestes contra la dictadura. La repressió és ferotge i els morts ja es compten per milers. Víctimes que lluitaven per la llibertat i per acabar amb un règim dictatorial.
El país ha esta governat per lleis marcials i per un partit únic que s'ha encarregat d'enriquir el seu entorn proper a base de corrupció i repressió a qualsevol dissidència.
Convoca: Associació Sirio-Catalana.
Donen suport: ACSUR Catalunya, Comunitat Palestina de Catalunya, Corrent Roig, CTD, CUP Barcelona, En Lluita, Entrepobles, ICV, Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC), Lluita Internacionalista (LI), Papers per Tothom, Plataforma Aturem la Guerra, Revolta Global-Esquerra Anticapitalista, SODEPAU, USOC. | Lloc: | Plaça Catalunya Portal de l'Angel |
|
|