Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
error conn db

Benèfic/Obtenció de fons

Festa Presentació de Rumbo a Gaza a Catalunya

Data:Dissabte 30 Octubre, 2010, Tot el dia
Organitzador*:Rumbo a Gaza - Catalunya
Descripció: Festa Solidària de presentació de la iniciativa Rumbo a Gaza a Catalunya que tindrà lloc el proper dissabte 30 d'octubre a partir de les 8 del vespre a l'Ateneu Popular 9 Barris de Barcelona. Us demanem la vostra solidaritat i compromís per poder portar a bon port aquesta proposta de solidaritat amb el poble palestí.

Com sabeu, el passat mes de maig va sortir una flota composta per 6 vaixells i més de 700 persones direcció a Gaza amb l'objectiu de trencar el bloqueig imposat per Israel i de portar més de 10 tones d'ajuda humanitària. En aquesta ocasió, l'exèrcit d'Israel va atacar la flota ocasionant 9 morts i més de 50 ferits de diversa consideració. En aquesta primera Flotilla de la Llibertat van participar dos ciutadans residents a Catalunya, Manuel Tapial i Laura Arau, que són els promotors d'aquesta nova flota que, juntament amb centenars de persones més, pretén sortir la propera primavera des de l'estat espanyol.

Per a fer-ho possible, us demanem la vostra participació en actes com el del proper dissabte així com sumar el major nombre d'adhesions i compromisos possibles ja que volem comprar dos vaixells, carregar d'ajuda humanitària i emprendre aquest viatge solidari un cop més per d'una banda, acabar amb el setge a Gaza i de l'altra pressionar la comunitat internacional i que implementi les accions necessàries de pressió que obliguin a Israel a respectar la legislació internacional i els drets humans dels palestins.

D'altra banda, us informem que el proper dimecres 27 d'octubre a les 12.30h al Col.legi de Periodistes (Rbla. Catalunya, 10, pral - Barcelona) tindrà lloc una roda de premsa de presentació del grup Catalunya Rumbo a Gaza que estarà oberta al públic i en la que hi participaran:

- Laura Arau, activista participant a la Flotilla de la Llibertat
- David Segarra, documentalista i participant a la Flotilla de la Llibertat
- Usama Khaldy, ciutadà palestí expulsat de Gaza
- Maria del Mar Fernández, activista de Free Gaza participant en el primer vaixell que va trencar el setge a Gaza
I comptarà amb la moderació de:
- Rita Marzoa, periodista

Esperem poder comptar amb la vostra participació en els diferents actes que us proposem! D'altra banda, podeu veure tota la informació relativa a la campanya Rumbo a Gaza a www.rumboagaza.org.
Lloc:Ateneu Popular 9 Barris de Barcelona. Dissabte 30 d'octubre a partir de les 8 del vespre
Preu:5 euros
Mira també:www.rumboagaza.org
 
 
Sindicato Sindicat