|
error conn db
Passi de vídeo/Pel.lícula
“Cuando la Tierra llora, Operación Diablo”
Data: | Dimarts 16 Març, 2010, 20:00 - 22:00 | Organitzador*: | Lleida Enginyeria Sense Fronteres | Descripció: | Cinefòrum posterior amb Patricia Rojas, protagonista i activista de Grufides.
El documental “Cuando la Tierra Llora, Operación Diablo” treu a la llum l’espionatge, seguiment i amenaces dutes a terme per la companyia minera d’extracció d’or més gran del món als membres de l’organització peruana GRUFIDES, dedicada a la denúncia de les violacions dels drets humans que es cometen a la zona minera de Cajamarca, Perú.
Sinopsis: El Pare Marco Arana, un rector dels Andes peruans, està essent vigilat. Una companyia de seguretat filma i fotografia cada moviment del sacerdot i els seus seguidors; els reports dels espies estan sota el nom clau d’”Operación Diablo”
Durant més d’una dècada el sacerdot i el seu grup d’activistes han defensat a les comunitats camperoles contra els abusos dels poderosos. Qui el vigila li han posat el sobrenom de “El Diablo”.
Seguim a Marco Arana en aquest documental de suspens polític i misteri en un territori dominat per la corporació aurífera més gran d’Amèrica del Sud.
Aquest colpidor i relat exposa una nova onada de persecució enfrontada pels defensors dels drets humans a l’Amèrica Llatina. | Lloc: | Centre Social Autogestionat La Maranya
Preu: Gratuït | Adreça: | Carrer del Parc, nº 13 Lleida | Preu: | Gratuït |
|
|