|
error conn db
Trobada
Presentació pública de la campanya en defensa del territori i contra l'especulació ESTÀ TOT FATAL
Data: | Dissabte 21 Abril, 2007, 17:00 - 21:00 | Organitzador*: | Persones, col·lectius i entitats organitzadores | Correu-e de l'organitzador: | contacte@estatotfatal.net | Descripció: | PRESENTACIÓ DE LA CAMPANYA
ESTÀ TOT FATAL :Passem a l'acció!:
Setmana de lluita en defensa del territori i contra l'especulació entre els dies 14 i 20 de maig de 2007.
Com sabem, els interessos d'enriquiment de les mà fies del ciment i del turisme de masses, i dels centres de poder econòmic públics i privats, ens condemnen a una existència cada vegada més precà ria. Tanmateix, cada vegada són més les veus de persones i col·lectius que s'aixequen per denunciar aquesta situació.
Per això, alguns d'aquests col·lectius considerem que és important crear punts de trobada on evidenciar de forma activa que els conflictes particulars als que estem fent front cadascú no són casos aïllats, i que som moltes les que estem plantant cara a l'especulació i la destrucció del nostre territori.
AixÃ, estem convocant aquesta setmana per evidenciar i denunciar :
- La destrucció del territori . A través de la construcció d'infrastructures destinades a afavorir les mans privades; mitjançant processos d'urbanització i creació d'espais d'oci massiu que tenen ben poc a veure amb les necessitats de la població; de la extensió d'un model d'agricultura industrialitzada, que provoca la desaparició, i no només, del nostre patrimoni ecològic, etc.
- L’elitització i destrucció de barris, viles, pobles i comarques que es concreta en la privatització de l’espai públic, en la construcció de grans centres i à rees comercials i de grans edificis “emblemà tics� i faraònics amb finalitats especulatives; a més de moltes altres infrastructures urbanes, POUM’s, plans directors, etc.
- El creixement de la maquinà ria especulativa que impedeix l'accés a l'habitatge i als espais col·lectius de creació i expressió popular, en contrast amb la febre constructora.
- La repressió, la criminalització medià tica i el silenciament com a única resposta als sectors populars que han decidit fer front a aquesta situació.
I emmarquem aquesta setmana en plena campanya electoral per a la vegada denunciar el paper actiu de les institucions en aquests processos. Es busca posar en primera plana els veritables problemes socials existents, que els circs medià tics de les eleccions sempre pretenen amagar.
Si el IV cinturó destrueix el teu poble; si la MAT amenaça amb passar sobre el teu cap; si un pla urbanÃstic fa desaparèixer les darreres hortes de la teva vila; si el TAV divideix el teu barri; si et fan fora de casa per construir pisos de luxe als que mai podrà s accedir, si ja no trobes un sostre on viure…
Si veus que està tot fatal…
Decideix un dia de la setmana (o tota), i fes la teva acció! | Lloc: | cso la resposta de Terrassa
c/sant isidre 8-24
5 min Renfe - 10 min FGC | Preu: | vine! no et tallis | Mira també: | www.estatotfatal.net |
|
|