|
error conn db
Protesta/Vigilia
Davant l’integrisme catòlic, les dones diem prou. Ara més que mai, Avortament lliure i gratuït!!
Data: | Dissabte 25 Abril, 2009, 20:30 - 00:00 | Correu-e de l'organitzador: | autonomia.feminista@gmail.com | Descripció: | Des de fa uns mesos, ens tornem a trobar enfront una ofensiva de grups ultracatòlics antielecció: están convocant el 25 de cada mes, arreu de l’Estat espanyol, amb concentracions davant de clíniques que practiquen l’avortament (el mes passat es van concentrar a més de 150 punts de l’estat).
A Barcelona, el 25 de cada mes bloquegen la porta de la Clínica Aragón, organitzat per Hazte Oír i el Foro de la Familia de Catalunya. En aquests grups, hi conviuen feixistes i ultracatòlics que tenen com a pilars bàsics imposar els dogmes de l’església a la vida política i pública (catolicisme integrista), entre els quals trobem la negació del dret de les dones a decidir si volem avortar, la demonització de qualsevol tipus d’anticonceptiu, de les lesbianes i els homosexuals, així com la defensa de la familia tradicional-nuclear, o la unitat d’Espanya.
Uneix-te a nosaltres per a exigir l’avortament lliure i gratuït, la retirada de la campanya del linx promoguda per l’Església, i la fi de les manifestacions integristes, misògines, lesbòfobes i reaccionàries dels grups ultracatòlics. | Lloc: | Davant el Centre Mèdic Aragó (c/ Viladomat 158, Hospital Clínic) | Adreça: | Viladomat, 158 | Mira també: | mambo.pimienta.org/ |
|
|