Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
error conn db

Xerrada/Fòrum

SEO de guerrilla

Data:Diumenge 14 Desembre, 2008, 12:00 - 19:00
Organitzador*:Punt d'Interacció de Collserola
Correu-e de l'organitzador: està a la web
Descripció: POSICIONAMENT EN BUSCADORS PER A MOVIMENTS SOCIALS

Fonaments del posicionament a buscadors i tècniques de guerrilla per augmentar la visibilitat del teu projecte a Internet. Si teniu en marxa un blog/portal/wiki (o el penseu tenir en un futur), o si estas preparant una campanya que vols que tingui molta repercusió a la xarxa, vine i descobreix com fer-te veure (i escoltar).


Perque cada dia es realitzen milions de cerques a Internet. La optimització per a buscadors o SEO (per les sigles en anglès) és un conjunt de tècniques i estratègies empreades per millorar la posició d'una web per a una cerca determinada a Google. Aquestes tècniques estan sent empreades intensivament al sector privat, però els moviments socials, tot i el fort us que fan d'Internet, encara no utitlitzen tècnques SEO per incrementar la visibilitat de les seves causes.

Aquest taller teòrico-pràctic, preten oferir els fonaments bàsics necessaris per entendre com es generen els resultats de cerca en Google i apendre trucs estratègies per fer-nos sentir una mica més a Internet.

No és (només) un taller tècnic. Està pensat per a webmasters i per a tots aquellells que escriuren a blogs, fòrum o wikis i volen apendre a usar Internet com a mitjà de comunicació transformador molt més potent.

Durant el matí s'oferiràn els coneixements teòrics bàsics per, durant la tarda, crear una (o diverses) campanyes SEO que es posarà en pràtica com a experiencia pilot durant els mesos següents al taller.
Lloc:Can Masdeu
Adreça:Vall de Can Masdeu c/ Antic de Sant Llàtzer BARCELONA Metro L Parada Canyelles. I d'allà caminar 10 min
Preu:Gratuït
Mira també:www.canmasdeu.net
 
 
Sindicato Sindicat