|
error conn db
Art i Cultura
2007, any internacional de solidaritat amb el poble saharauÃ
Data: | Divendres 09 Març, 2007, 19:30 - 21:00 | Organitzador*: | SCI-Catalunya | Correu-e de l'organitzador: | formacio@sci-cat.org, comunicacio@sci-cat | Descripció: | Passi del documental “La fuga del infiernoâ€?
Intervindrà :
Toni Guiran,secretari general d’ACAPS, Associació Catalana d’Amics del Poble Saharaui
L'Associació Catalana d'Amics del Poble Saharauà (ACAPS) es creà l'any 1983 per tal de promoure i coordinar el suport polÃtic i humanitari de Catalunya al poble sahrauÃ.Avui, el govern del Marroc continua, impunement, fent vexació dels Drets Humans.
Si a l'època de la Marxa Verda va massacrar la població civil sahrauà que fugia de l'ocupació que, a sang i foc, estava duent a terme l'exèrcit de Hassan IITrenta anys després, són les forces d'ocupació del paÃs que, ara, (diuen que) "fa mostres inequÃvoques" de marxar cap a una democratització, les que s'encarreguen de continuar la tasca que, d'una manera més callada no han deixat de fer, mai, en tots aquests anys. | Lloc: | C/Carme,95 Barcelona | Adreça: | www.sci-cat.org | Preu: | gratüit |
|
|