|
error conn db
Concert
SECASAC 2008
Data: | Divendres 18 Juliol, 2008, 22:00 - 04:00 | Organitzador*: | Castellers del Poble Sec, Maulets, Taller22 | Descripció: | Divendres 18 juliol 22h Rumba de 9 (rumba), Odi! (hardrock + dolçaina) i, un cop més, High Times (ska).
Dissabte 19 juliol 22h Dr. Calypso (ska), Jaleo Real (rumba) i Catalounge (fusió)
Entrada gratuïta.
Ja és aquí el Secasac 2008 - les barraques del Poble Sec - organitzant els concerts de cloenda de la Festa Major del Poble Sec. El divendres 18 i el dissabte 19 de juliol, enguany un dia més, el barri del Poble Sec serà el lloc de referència musical. Dos dies per a la festa en el Camp de futbol de la Satalia (c/Margarit 67), a partir de les 22h. Hi haurà servei de begudes i menjar.
Organitzen: Castellers del Poble Sec, Maulets, Taller 22.
Col·laboren: Ajuntament de Barcelona, Coordinadora d’Entitats del Poble Sec. | Lloc: | Camp de futbol de la Satalia (c/Margarit 67), Poble Sec, Barcelona (Barcelonès) | Preu: | Gratuït |
|
|