Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center


Informació
login
desa preferències i edita les teves notícies

biblioteca d'info
ca - advertència
ca - contacteu amb imc-bcn
ca - qui som?

Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per mail aquest* Notícia
Notícies :: guerra
Garzón no descarta a Al Qaida com a autora de l'atemptat
11 mar 2004 11:06:54
El jutge de l'Audiència Nacional, Baltasar Garzón, que instrueix el cas dels atemptats de Madrid, investiga la possiblitat de que Al Qaeda sigui l'autora de la massacre, segons fonts properes a la investigació judicial a les que ha tingut accés e-noticies.
Mira també:
http://www.e-noticies.com
veure comentaris ...

Comentaris

Re: Garzón no descarta a Al Qaida com a autora de l'atemptat
11 mar 2004 12:00:25
ja no s'entén res
Re: Garzón no descarta a Al Qaida com a autora de l'atemptat
11 mar 2004 12:10:19
Hi han atemptats idèntics a aquest realitzat abans, sobretot un fet a Paris cap al 1997 al metro pel mateix sistema. Mitjantçant bombes col.locades als vagos que van provocar una massacre. El mateix que va passar a Moscú fa un parell de messos, també en periode electoral.

L'atemptat d'avui és igual que aquests esmentats, comessos per terroristes islàmics.

A més cal valorar que l'estat espanyol s'ha convertit en el seu objectiu després del protagonisme que Aznar va intentar prendre a la guerra d'Irac. De fet el mateix Bin Laden va esmentar-lo expressament als seus videos com objectiu dels seus atemptats.

Hi han indicies raonables per creure que el terrorisme islàmic pot ser responsable del que ha passat avui a Madrid.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more