Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: indymedia
Indymedia... que t'esta passant!!!!!?
14 jun 2004
Que ens esta passant, collons! Portem uns dies de pena... entre un pesadet provocador sionista i tot l'spam cupero pre-eleccions i ara la rajada sobredimensionada d'alguns iluminats contra les cup on volem anar a parar...
... Ja n'hi ha prou, aixo es un portal de contrainformació no un espai per a esterils - i infatils, amb tot el respecte als infants del món- disputes entre suposats anarquistes i cuperos-indepes... si hi ha d'haver debat, que almenys aquest sigui enriquidor i no una rajada rerre l'altre. La gent de les CUP s'ha equivocat amb la seva estrategia a indymedia - siusplau preneu nota- i segurament, cosa que no puc asegurar, s'ha equivocat al presentar-se i tirar endavant el projecet... pero tanmateix han presentat un projecte d'esquerres alie a les propostes dels grans partits i aixo - estiguem d'acord amb el que proposaven o no- ja mereix cert respecte com per anar fent llenya de l'arbre caigut en tó burleta...

A veure si els cinics i antitot que corren per aqui ens expliquen quina lluita social realitzen i com s'ho fan per no cometre mai cap error... a veure.

Lo poble vol ser rei!

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Indymedia... que t'esta passant!!!!!?
14 jun 2004
Hi estic d-acord, per÷o no crec que hi hagi hagut cap "estrat÷egia" de la CUP a Indymedia, les notçicies les han penjat simpatitzants de forma desordenada. Si per una minçucia acom aquesta haguçerem de desqualificar un projecte polçitic, anirçiem bçeª
UNITAT ANTICAPITALISTA I CONTRAINFORMACIÓ!!!
14 jun 2004
A MOLST I MOLTES DE NOSSALTRES TAMBÉ ENS SEMBLA PENÓS AQUESTES BARALLES DE SALÓ!! INUTIL I ESTÈRILS!!

El que realment ens importa es la lluita anticapitalista i la unitat d'acció respectant les diferèmcies!!

Si us plau sembla un pati de col.legi!!

Com deuen riure els malaits capitalistes!!!

A vegades fem pena!!!

www.kaosenlared.net
Més de 60 respostes
14 jun 2004
Fa uns dies vaig contar més de 60 respostes a un "anti-catalaniste-provocador".
Ara en Jaim, propagandes varies etc...Surten com bolets i s´alimenten de l´atenciò que´ls hi donem.

¿Que ens costa als usuari/es passar per alt i donar ZERO, repeteixo ZERO atenciò a aquets intoxicadors?
I veuras com es cansen d´emprenyar.

No carreguém tota la responsabilitat sobre Indimedia BCN que prou feina fa.

! Preném responsabilitat els usuari/es !

¿Per cert cuant/es voluntaris an surtir de la demanda d´Indimedia BCN per traductor/es
de anglès?...

Queixar-se és gratis i fàcil.
Re: Indymedia... que t'esta passant!!!!!?
14 jun 2004
Perquè caiem a la seva "trampa" :

Enfocar-nos en la FULLARACA perdent aixis de vista el BOSC.
Re: Indymedia... que t'esta passant!!!!!?
14 jun 2004
totalment d´acord, prou de provocadors siguem inteligents i ignorem-los
Re: Indymedia... que t'esta passant!!!!!?
14 jun 2004
Molt es queixaven alguns de les CUP, i són els mateixos que estan provocant que 1 de cada 3 sapms siguin contra la CUP, molt odi tindreu i moltes ganes de perdre el temps no?? Ara resulta que els que deien que indymedia no era per partits polítics col.loquen a aquest partit polític aquí cada dos per tres. Això demostra que el que us molestava no és que fos un partit polític sinó la seva ideologia, ja que molts dels spams anti-cups son clarament nacionalistes espanyols (molt progres i alternatas però nacionalistes espanyols, no enganyeu a ningú).
Re: Indymedia... que t'esta passant!!!!!?
14 jun 2004
D'acord amb tot el que s'ha dit.
L'etern "debat" entre indepes i anarquistes s'arrossega des de fa molt de temps i és totalment inútil. Els indepes no tenen perquè ser anarquistes, estan en el seu dret de reclamar un estat propi per Catalunya, i els anarquistes no tenen per què ser insultats amb expressions com "aznarquistes" o espanyolistes. Està clar que ni els uns ni els altres tenen perquè canviar de posicionaments, per tant ja és hora de posar fi a aquesta discussió absurda.
Respecte als trolls, i Jaim passarà com han passat els altres, el millor és ignorar-los completament. En els temps en què haviem de suportar a "Español como vosotros" vaig prendre la decisió de no llegir res del que ell publiqués, i vivia ben tranquil. Amb el Jaim faig el mateix: no obro les seves notícies i prou. Una altra cosa és si aquest paio publica tantes coses que monopolitza la columna dreta. Aleshores sí que demanaria a l'equip editorial que fes alguna cosa, com limitar el nombre de notícies que pot publicar en un mateix dia.
Re: Indymedia... que t'esta passant!!!!!?
14 jun 2004
eso es lo que os enseñan en la escuela? o catalán o espanyolista? abre tu mente hija que hay un mundo por descubrir a tu alrededor
Re: Indymedia... que t'esta passant!!!!!?
14 jun 2004
el millor per curarse es viatjar
Re: Indymedia... que t'esta passant!!!!!?
14 jun 2004
Estic totalment d'acord amb l'Omar.
Aquesta obsesio per l'espanyolisme, dels independentistes es malaltis.
Es com "Conmigo o contra mi". De vegades perdem el nord de qin es el nostre objectiu.
Re: Indymedia... que t'esta passant!!!!!?
14 jun 2004
Patrocina viajes marsans
Re: Indymedia... que t'esta passant!!!!!?
14 jun 2004
Silenci

estic treballant!
Re: Indymedia... que t'esta passant!!!!!?
14 jun 2004
Realment el problema ha estat ben plantejat "o amb mi o contra el poble (catala, proletariat o humanitat)" es la idea general que corre a indy barna entre la gent de totes les ideologies... cadascun a la que pot es defineix amb un adjectiu (llibertari, comunista, trotsko, indepe....) o alguna consigna i mira amb recel tots els comentaris dels que no son dels "seus" molt sovint sense mirar-ne el contingut i buscar-hi afinitats que amb una altra lectura - sempre i quan no es tracti del comentari d'un friki o un pardillo amb ganes de tocar els ous- segur que trobaria.

No ens enganyem, som diferents, pensem diferent i sovint tenim postures irreconciliables pero som la subalternitat i la marginalitat política mes extrema, som l'oposició a un sistema que cada dia és mes hegemonic i hi ha una cosa que ens uneix a TOTS, el rebuig a aquesta societat degradant i alienant i l'esperanca de poder plantejar i edificar una alternativa mes justa ----> una alternativa que tot i les enormes diferencies d'un i altres en realitat té en tots els casos el mateix rerrafons subconcient, l'assoliment de la llibertat i la felicitat individual i col.lectiva.

Perdoneu el rollo... es que avui he acabat examens i estic que no estic...

Avant lo poble denodat!
¡Lluytem per nostra llibertat!
¡Avant lo poble!
¡Lo jorn de glória ja ha arribat!
¡Avant!
Re: Que fem amb el Jaim?
14 jun 2004
Si em de definir vagament que és IMC? En un principi ho podríem definir-ho com una eina, per donar veu als que no la tenen , horitzontal i al servei dels d’abaix, orientada a la tranformació social per més senyes.

Enemics ferotges com som, del concepte mercantil de “llibertat d’expressió�, en tant que “propietat privada� només a l’abast dels grans accionistes del mass media; i enemics també de la censura. Si parlem obertament de censurar? ens creem problemes, sinó mes no, ètics i de conciència.

Tots i totes ja gaudim de prou intel·ligència per analitzar cada opinió segons el nostre propí criteri, i discernir allò què es interessant de la brossa.

Dit això, que no aporta res al debat en tant que pre-sabut per endavant. Vull fer una proposat.

-------------------------------------------------
¿Com defensar-nos d’aquest spam sionista que esta arribant a saturar la columna dreta, quins son els límits per als intoxicadors?

Proposo com a mínim identificar els missatges provinents d’en Jaim, adjuntant al titular, uns parèntesis amb el nom de’n Jaim -.....terrorista nazi-pogre trabajo el sabado (Jaim)-. Per que francament alguns ja comencem a estar avorrits del seu -corta i pega-, i m’agrada abans d’obrir una noticia si es interessant o es propaganda del consolat d’Israel a Barcelona.
-------------------------------------------------

Els que estiguin interessats, que ho dupto? ja podeu trobar tots els seus articles a una pagina web en sintonia a les tesis ultranacionalistes de l’ambaixada de l’estat terrorista d’Israel .
http://es-israel.org/

“L’analisis� d’en jaim, deixan’t de banda la seva visió reaccionaria del mon. No aporta gaire cosa al debat i a la formació de un esperit critic. Es simple propaganda d’estat; imatges estereotipades, parcialitat i un més que pobre desplegament d’arguments. Tot passant per la falta absoluta de sensibilitat envers (no ja del sofriment dels altres, aquest aspecte, el del sofriment, es comú per a opressors i oprimits, encara que'n diferent grau) sinó especialment a la falta de perspectives de futur de la població de Gaza i Cirjordania, tant des de un punt de vista econòmic, com social; i m'atreviria que fins i tot cultural.

L'estat avui en dia no es garantia de res. Amb una economia totalment subordinada a la del estat d’Israel. Un hipotètic Estat Palestí no podria ser qualificat d’independent, i a més resultaria inviable com a "factor" de desenvolupament (qüestions com l’aigua, l‘exportació de mercaderies, els recursos...). A no ser? per mantenir una important casta parasitària de buròcrates (com va demostrar l’ANP).

Passaríem del “patio trasero� del que ens parlava el president dels USA Wilson, al “patio trasero� de Israel.

De totes maneres tornant al tema el discurs ultra-xovinista d’en Jaim. NO ÉS POT CALIFICAR, SINÓ DE MANIPULADOR, seguint al ditet les consignes de l’embaixa d’Israel, i aquest no es el lloc mes adient de proselitisme.





Últimament l’estat d’Israel a encetat una política de comunicació (amb plomes mercenàries de la calanya de Pilar Rahola o un Jon Juaristegui), per intentar canviar la imatge negativa d’ells que la majoria de la població te, arran la política de terror practicada amb la població palestina. A grans trets podríem deduir que l’estat d’Israel intenta a tota costa colar-nos tres idees prefixades:

1r.Identificar la resistència palestina àrab amb l'islamisme fundamentalista.

-Aquest es un punt totalment trasgiversador de la realitat. Per molt que representin la majoria; a Cisjordania i Gaza, no només existeixen àrabs musulmans també existeix una important comunitat d’arabs cristians (i agnòstics com a tot arreu), i una encara important esquerra arab-palestina seguidors de un jueu anomenat Marx. De fet es conegut que els serveis secrets israelians, van potenciar als Germans Musulmans, la llavor de la que desprès sorgiria Hamas (això si?, quan els fundamentalistes eren els bons, veure Rambo III)

L’intenció era dividir i debilitar l'influencia política dels anomenats pel imperialisme, terroristes d’extrema esquerra laics, representats per el FPAP, el FDAP...(i també entre cometes per Al-fatha (Arafat prové de una família de la oligarquia palestina).

Amb les seves ànsies de aconseguir aquest objectiu Jaim ni tans sols va dubtat a manipular el contigut de una noticia adjudicant al FPAP-CG una identitat islamista i libanesa.

http://barcelona.indymedia.org/newswire/display_any/95867



2n.Identificar Israel com una democràcia.

-Aquesta no es una mentira, sinò una veritat a mitges, Israel es un estat militarista i xovinista, a on la minoria àrab original, que va sobreviure al procés de neteja ètnica efectuat pels sionistes ( a excepció dels drusos), no tenen plenament reconegut els seus drets democràtics dins la societat israelita; en aquest punt Jaim ens va mentir. Per tant i aquí be la mitja mentirà. L’estat sionista, no pot ser qualificat de estat democràtic, l’idea de un estat democratic rodejat de dictadures no es res mes que un mite (en tot cas democràcia policial i estat del terror ).

Per cert a Israel també hi han un munt de partits fundamentalistes jueus (inclòs els podem trobar fins i tot al mateix govern), amb aquest punt també ens ha tornat a mentit al afirmar que a Israel tots els partits son democràtics.

De fet Israel, no es res mes que l'estat gendarme dels EEUU a la regió. A tall d'exemple, tant que Jaim ens parla del dret a l’autodefensa. Citaré l'intervenció militar sionista (conjuntament amb anglesos i francesos) a l’Egipte de Nasser, per impedir la nacionalització del canal de Suez i defensar els interessos econòmics Occidentals (llegeixis antigues potencies colonitzadores).



3. Identificar anti-sionisme, amb anti-semitisme.

Últimament Israel es queixa amargament d’haver perdut la batalla mediatica, i atribueix aquest fet a un suposat antisemitisme dels europeus. De fet les tesis sionistes només troben algun ressò als EEUU. Curiosament els centroamericans saben molt be el que es un Galil (fusell israelita), fruit de la col•laboració militar antiguerrilera d’israel amb diverses dictadures pro-yankis ( el genocida general Rios Mont...etc).

El sionisme es una ideologia ultranacionalista i xovinista de caràcter imperialista i agressiu (alguns parlen d’espai vital, i altres de pàtria Jueva).

I en tant que idees, es lliurament adquirida o rebutjada per la persona en qüestió, segons la seva sensibilitat o bé interessos. I no és així, amb l’antisemitisme, que és un terme referent al rebuig a la condició de semites, condició que be donada no per les idees sinó per naixement, i per l’àmbit cultural (en poques paraules, els hebreus, al igual que els gitanos, són al meu parer una nació amb un sentit ampli i cultural del terme, sense un territori d’assentament concret).



En conclusió la guerra es la prolongació de l’economia, i la pau les condicions imposades pel vencedor.

PER LA JUSTICIA SOCIAL, POBLES CONTRA IMPERIS, OBRERS CONTRA PATRONS!!!
necessitem un terapeuta
14 jun 2004
podem fer una trobada col·lectiva a la platja amb unes practiques de tai-chi o meditació zen o curses de sacs o castells de sorra
Re: Indymedia... que t'esta passant!!!!!?
15 jun 2004
Jo personament crec ke el problema es ke la guerra civil fa mols pocs anys ke va acabar el nostres avis i van lluitar i es va crear un problema entre anarkistas i comunistas ke ara sera molt dificil de solucionar. X ke mai lluitaria al costat d'un comunista per ke no m'hen fiu soposu ke tampoc ells es fiarien de lluita al meu costat el anys diran si es poden salvar akestes diferencies
Salut i anarkia
Re: Indymedia... que t'esta passant!!!!!?
15 jun 2004
martinenc aquest cuento ja no enhanya més que a qui vol seguir enganyat

salut, company
Re: Indymedia... que t'esta passant!!!!!?
15 jun 2004
totalment d'acord amb els que diuen de no fer ni puto cas als provocadors: jaims, mateus, etc. També s'hauria d'incluir a la gent que, sense més, començar a atacar a grups, idees, etc, gratuitament, simplement per obrir debats estèrils, que no porten enlloc, però que suposo que els ajuda a portar les intervencions per on ells/elles volen. Escolta Mireia, sempre que llegeixo algún missatge teu només surts per defensar a les cup, per atacar als anarquistes, o per defensar l'essencia catalana.
Re: Indymedia... que t'esta passant!!!!!?
15 jun 2004
boicot a jaims, mateus, no seguim el seu joc
i més boicots....
15 jun 2004
... a les CUP.
Sindicat Terrassa