Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Agost»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
      01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: altres temes
Boda: Es el colmo que tengamos que enterarnos de las movidas republicana por TVE-1
22 mai 2004
¿Qué carajo nos está pasando? ¿es qué no hay nadie que pueda dar cuenta del asunto?
TVE-1 acaba de darnos una pasada informando con comentarios e imágenes de concentraciones, manifestaciones y actos republicanos celebrados durante el día de como reacción a la boda. ¿Qué carajo nos está pasando? ¿es qué no hay nadie dispuesto dar cuenta del asunto?. Si hay alguien que tenga información sobre estas movidas, no estaría de más que la publicase.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Boda: Es el colmo que tengamos que enterarnos de las movidas republicana por TVE-1
22 mai 2004
Compa!!!

La red somos todos... no los medios contrainformativos!!!

Todos/as y cada uno/a de nostros/as somos los/as informadores/as ...

No esperes la información, búscala, difúndela esta es la batalla ideológica anticapitalista y todos/as somos imprescindibles ... a por ellos!!!

Salut y república!!

www.kaosenlared.net
Re: Boda: Es el colmo que tengamos que enterarnos de las movidas republicana por TVE-1
22 mai 2004
::: Boda Real: Madrid centro, un hormiguero de policías :::

x La Haine - Madrid - [22.05.04 - 14:20]
Cobertura en directo desde el perímetro de seguridad.



::: minuto a minuto :::

11.40 - Madrid: Llueve intensamente en un Madrid cuyo centro se ha convertido en un hormiguero policial: Es imposible acceder a Gran Vía o Plaza de España sin ser cacheado e identificado. Dentro de la calle hay un policía cada metro y medio. En las aceras hay un policía cada tres personas. Todos los accesos a Gran Vía están cortados y hay controles. Hay policías en las bocas de metro, en los andenes.
A las 10.30 se esperaba que comenzara una concentración antimonárquica en Plaza de España, pero hasta el momento no hay rastro de manifestantes organizados.

12.20 - Madrid: No hay mucha gente en el tramo del recorrido nupcial, parece que el mal tiempo ha vencido a los monárquicos. Por Gran Vía se dejan ver los turistas y sobre todo el océano de policías.
Hay muy pocas posibilidades de que haya podido llevarse a cabo la concentración en Plaza de España, debido a que todos los accesos a esta plaza asi como a Gran Vía están controlados. El centro de Madrid es un enorme perímetro de seguridad.

13.00 - Madrid: Preguntas, cacheos e identificaciones permanentes. La policía trabaja sin descanso para que no se le escape ni una sola persona que esté cerca del recorrido que realizará el principe Felipe y la periodista Leticia Ortiz.
Cualquier individuo con aspecto raro o potencialmente sospechoso, es cacheado en cuestión de segundos.
"¿Que haces aquí?¿En qué trabajas? Saca todo lo que lleves encima."

13.10 - Madrid: (El Mundo.es) El Príncipe Felipe y Letizia Ortiz se han dado el 'sí' en la catedral de La Almudena. A las 11.49, la novia se ha convertido en la esposa del heredero y, por tanto, en Princesa de Asturias. Los cónyuges han salido sonrientes y se han acomodado en el Rolls-Royce en el que han comenzado su recorrido por Madrid.

13.30 - Madrid: Lluvia antimonárquica. El Rolls-Royce ya ha llegado a la Basílica de Atocha, a donde los novios no han podido acceder por la puerta principal sino por un lateral, a causa de la lluvia. Asimismo, numerosos informadores oficiales no han podido instalar sus equipos en Atocha para la retransmisión por culpa de la lluvia, según informa Europa Press.

13.50 - Madrid: El control policial se ha suavizado después del paso del coche real, sin embargo no se puede cruzar ninguna de las calles principales "hasta que no pase de nuevo la comitiva", según comentan los agentes.

14.20 - Madrid: El coche real ha vuelto por el mismo recorrido al Palacio. En Cibeles, La Haine ha encontrado a un transeúnte con una pegatina republicana en el pecho. Muy pocos contrarios a la boda han podido acercarse al recorrido.

15.00 - Madrid: Unas quinientas personas, vigiladas por un fuerte dispositivo de la policía, se han concentrado en la plaza del 2 de mayo (a un kilómetro aprox. del recorrido nupcial) y han cantado diversas consignas contra la monarquía.
Re: Boda: Es el colmo que tengamos que enterarnos de las movidas republicana por TVE-1
22 mai 2004
Pues mi mamà politika iba kon la bandera republikana.... en forma de korasón de melon melóm melón.....

ke pa ke flipar tanto kon un kutrerio?
Re: Boda: Es el colmo que tengamos que enterarnos de las movidas republicana por TVE-1
22 mai 2004
Sin agua el pez muere!!!

esa es la respuesta!!!
Re: Boda: Es el colmo que tengamos que enterarnos de las movidas republicana por TVE-1
22 mai 2004
Se ha difundido muchísima información en todas las webs... Incluso el diario El Mundo ha dedicado secciones especiales a dar cobertura a los colectivos anti-boda Real y a favor de la República...
Re: Boda: Es el colmo que tengamos que enterarnos de las movidas republicana por TVE-1
23 mai 2004
Si us voleu assabentar dels actes que es van fer contra el casament, especialment a Catalunya, compreu El Punt que surten imatges de Girona, Reus, Vilafranca, Vilassar i Barcelona.
Re: Boda: Es el colmo que tengamos que enterarnos de las movidas republicana por TVE-1
23 mai 2004
Cual es el problema... joder para una vez que informan en ¡¡TVE!!! de algo asi, nos quejamos...

O sea si sale malo y sino tambien....yuhuuuu!
Re: Boda: Es el colmo que tengamos que enterarnos de las movidas republicana por TVE-1
23 mai 2004
Jo no sols sóc contrari a la monarquia, retòricament, com a concepte vell, caduc i fora de lloc. Jo sóc contrari a Juan Carlos i al 'juancarlisme', concretament. Contrari a la monarquia hereva del franquisme, imposada sense alternativa i alimentada per l'autocensura informativa exercida tots aquests anys amb la voluntat de crear una imatge immaculada de la dinastia que va cremar Xàtiva. Demà, des de Madrid, aquesta autocensura viurà un nou i deplorable capítol contra el qual tan sols puc proposar d'ignorar-lo absolutament.

Amb Juan Carlos s'expressa en persona la frustració final de l'antifranquisme. Els partits democràtics, incapaços de trencar amb la dictadura, no tingueren més eixida que la d'assumir-ne l'herència i intentar de netejar-la i fer-la presentable. Per por i per impotència. I d'aquesta manera Juan Carlos va passar de ser 'Juan Carlos el Breve' a esdevenir el salvador de la democràcia la nit del 23F. Ho va ser? Jo aquella nit era al carrer de Sagunt de València. Amb els tancs a sota mateix. I la seua intervenció televisiva, no la vaig entendre. Amb el pas dels anys no he perdut cap oportunitat de preguntar sobre aquella nit a qualsevol persona relacionada amb aquells fets, i la conclusió que n'he tret és que hi havia més d'un colp en marxa, que Juan Carlos n'era al corrent i que solament el caos creat per Tejero va fer embarrancar el projecte. El silenci de la monarquia aquella nit, per cert, va ser comparable al silenci de la monarquia l'11-M i els dies posteriors, quan desenes de milers de persones hagueren d'eixir al carrer per defensar els drets més elementals. Juan Carlos no va dir res, ni hi va ajudar gens. Això sí: després tot foren flors a Atocha i els nuvis suspengueren alguna festeta preparatòria... Sembla una especialitat de la casa: callar i esperar que els fets s'esdevinguen. Després els hagiògrafs ja engiponaran alguna explicació adequada a major glòria de la corona. Corona que, quan no calla, és molt pitjor. El ciutadà Juan Carlos és capaç de dir, sense vergonya, que el castellà no ha estat mai una llengua imposada en aquest país. Per exemple. I no demana excuses ni quan el PP deixa el poder.

L'aspecte polític de la monarquia encara té un contrapunt molt pitjor: una fosca vida privada. Jo sóc del tot contrari a parlar de la vida privada de la gent. Però en aquest cas el silenci sobre la vida privada dels Borbons xoca amb el fet que és precisament aquesta vida privada la que es fa servir per forjar una imatge immaculada de la dinastia. Són tan bona gent! Són tan senzills! Ho fan tot tan bé! Són tan amables...! I mentrestant, els seus negocis privats són ben bruts i tan poc confessables que col·laboradors directes seus han d'acabar a la presó. Com s'ha fet tan milionari un personatge tan planer i discret com Juan Carlos? Treballant de rei? Part de la lloança permanent sobre la vida privada passa també per aquesta fantasia de la família exemplar. El Punt aquests dies ha publicat abundant documentació sobre l'agitada vida sexual de Juan Carlos i Sofia, així que m'estalviaré de fer-hi més comentaris.

Però tot això no hauria passat mai sense la complicitat bajoca dels mitjans de comunicació tradicionals, que han oblidat el deure d'informar i s'han transformat en pamflets monàrquics, evitant sempre tota crítica, malgrat allò que sabien i allò que saben. Fins a extrems que, de tan ridículs, arriben a delatar-los. Quan fa uns quants mesos es va saber que Felipe de Borbón es casaria amb Letizia Ortíz, destacats monàrquics destacaren que aquesta esposa sí que valia, a diferència de l'altra, 'que era estrangera, no era catòlica i no parlava bé l'espanyol'. Es referien a l'Eva Sannum, no pas a la Sofia de Grècia, per més que el comentari li anava perfectament a mida: una relliscada que tanta miopia els impedí de veure.

Les noces de demà es calcula que costaran 21 milions d'euros. L'estat diu que sols en costarà 300.000, però això, no s'ho creuen ni els més monàrquics. Serà un acte acrític d'enaltiment d'un futur rei que esperem que no ho siga mai. I la culminació (no fúnebre, que serà pitjor) de la beatificació pública de Juan Carlos. Beatificació basada en les mentides i els silencis que la classe política i el món periodístic convencional han anat acumulant com un dic, un any i un altre, des del dia que va jurar fidelitat a Franco i al Movimiento Nacional.

Vicent Partal director ARROBA vilaweb.com
Font: www.Vilaweb.com - 21/05/2004
Re: Boda: Es el colmo que tengamos que enterarnos de las movidas republicana por TVE-1
23 mai 2004
Botifarrada contra el casament reial i la Monarquia al Lluçanès

Un grup dâentitats i organismes de la comarca del Lluçanès, entre les que es troba el comitè de suport a les CUP del Lluçanès, sâhan aplegat aquest matí, dia 22 de maig del 2004, a la plaça de Sant Antoni, de Perafita, per celebrar un esmorzar popular contra la monarquia borbònica que sâinstal·là a casa nostra fa prop de 300 anys amb lâentronització de Felip V després de la conquesta militar consegüent a la Guerra de Successió.

Una quarantena de persones provinents de diferents pobles de la comarca âOlost, Sant Bartomeu del Grau, Perafita, Santa Eulàlia de Puig-oriol, Prats de Lluçanès, Merlès...- han respost a la crida de diverses entitats sota el lema âFelip VI: ni ha estat el nostre príncep ni serà el nostre rei. Fem botifarra a la monarquiaâ?. Un esmorzar de pa amb tomàquet i botifarra a la brasa, porrons de vi i altres refrescos i el corresponent cafè, han animat les dues hores de la trobada, en la qual sâhi ha pogut recollir o comprar materials de les diferents associacions presents.Lâacte ha estat la primera activitat en què hi ha participat el grup de suport de la CUP a la comarca del Lluçanès. La convocatòria ha estat impulsada per lâAssemblea Independentista de Perafita, lâAteneu Lokal de Prats de Lluçanès, el comitè de la CUP-Lluçanès, Terra i Llibertat, Joves de Santa Eulàlia de Puig-oriol i els Diables Rocadepena dâAlpens entre altres associacions. Els organitzadors han anunciat que faran arribar la factura del cost de la celebració a la Casa Reial borbònica ja que esperen "que tinguin la delicadesa de pagar aquesta petita part com a retorn dels diners que ens han pres amb la imposició de la seva dinastia des del segle XVIII. Lâacte sâha fet davant el monument que recorda Jaume Puig, lluçanès defensor de les llibertats nacionals catalanes en la lluita contra lâexèrcit borbònic en la Guerra de Successió.
les rogatives i novenes han donat el seu fruit
23 mai 2004
pacte.jpg
segur que va pactar...
Re: Boda: Es el colmo que tengamos que enterarnos de las movidas republicana por TVE-1
23 mai 2004
Yo compañeros también soy antimonarquica, por muchas razones , pero la más importante que he observado entre esta gente y el pueblo español es la INJUSTICIA que hay , INJUSTICIA con gran significado.

En primer lugar no veo justo que por los sacrificios del pueblo español otros vivan la gran vida, haci cualquiera puede decir que esta aqui para servir al pueblo español, si el pueblo te permite todo esos lujos y más , hasta yo diria que sirvo al pueblo español. INJUSTICIA!!

En segundo lugar observo que es una INJUSTICIA lo que me enterado que no se si es verdad, pero en caso de que sea verdad es una INJUSTICIA. Las Infantas las dos trabajan y a la vez cobran por su cargo de Infanta y digo yo si estan cobrando por el cargo de Infanta que lo paga el pueblo que dejen el trabajo que hacen ( una de profesora y al otra en La Caixa ) y que se lo den a las personas que estan en el paro.

En tercero lugar toda esa boda lo paga el pueblo pues pq el Estado o la Casa Real no paga las bodas de los ciudadanos que se van a casar que hay muchos españoles jovenes que se quieren casar pero no tienen ni un duro y si el pueblo quieren casarse se lo tiene que pagar uno.
Re: Boda: Es el colmo que tengamos que enterarnos de las movidas republicana por TVE-1
23 mai 2004
También acabo de leer en las noticias que estan manipuladas que dicen que 25 millones han visto la boda.
Pues es normal que digan estas cifras si en la tele en todas las cadenas las 24 h. del dia de la boda no havian programación ninguna siempre era la transmición de la boda . Haver si no hay ninguna programación y por narices cadena que pongas solo ves la boda real , haci cualquiera puede decir que la boda lo han visto 25 millones de persona. Eso yo lo llamo una MANIPULACION , por quién ? ya lo podeis imaginar!!

También en estos días pude darme cuenta de otra gran INJUSTICIA relacionada con la monarquia, esto va para los ciudadanos de Madrid que son ellos los perjudicados. Haver yo entiendo que los monumentos son del pueblo español y les corresponde pagar su mantenimiento y conservación. Dinero que se saca por medio de los impuestos. Los monumentos que hay en Madrid nunca se han puesto las luces ,luces que el gasto lo paga el pueblo español. Se ha tenido que casar el principito y las han puesto las luces en los monumentos y al pueblo les ha encantado pq nunca en la vida las han puesto. Ahora ya se ha casado el principe y han pagado las luces. Y digo yo pq las tienen que pagar las luces si a los ciudadanos madrileños les encanta y son ellos que pagan esos gastos que originan las luces en los monumentos, a caso lo paga la realeza dichos gastos de las luces de los monumentos, eso es una INJUSTICIA!

Otra cosa igual los monumentos, museos, palacios, etc.. Son del patrimonio nacional y el patrimonio nacional es el pueblo español. Por que cuando estas en un lugar de esos que has pagado entrada ,con el dinero de la entrada es para el mantenimiento de esos lugares, si vienen cualquier miembro de la realeza te hechan de ese lugar, es que a caso es suyo? pq si es suyo me callo , pero si en caso contrario es un immueble del pueblo español como ciudadano y derechos que tengo no te tienen que hechar eso es una INJUSTICIA!!

Bueno compañeros hablaria de tantas INSJUSTICIA relacionada con la monarquia que no pararía. Por esa razón me he vuelto antimonarquico. También opino que es tonteria que si este país tiene un Gobierno que dirige el país que pinta la Monarquia? A chupar del bote ! Tenemos que mantener a la monarquia y al gobierno. Creo que tendria que ver una sola cosa que dirija el país. El pueblo español cada vez va en peor mientras otras personas que dicen que sirven al pueblo estan llenandose los bolsillos a costa de los sacrificios y las lagrimas de sangre del pueblo.
Re: Boda: Es el colmo que tengamos que enterarnos de las movidas republicana por TVE-1
10 jun 2004
quiero saber mas de la boda

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more

Sindicat