Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Agost»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: especulació i okupació
OCUPEM-HO!!!!!!
30 abr 2004
Deu fer uns 5 anys els aturats francesos van decidir ocupar els llocs freceuntats pels "pijos" com a motiu de protesta i pot pareixer absurd, però aquesta protesta va aconseguir un gran ressò i va molestar molt als d'adalt. Podriem fer-ho aqui????
La idea es molt senzilla, anar un grup força nombrós de ciudadants populars; obrers, empleats, estudiants, jubilats... i presentarse a quansevol local fashion-guai frecuentat per la "gente diagonal para arriba" i fer-se amb el local. No importa el lloc, sigui el club de polo, el café del Ritz o el club de tenis, el més important es trencar els fixes esquemes d'aquesta gentussa. Imagineu-vos que enlloc de anar a fer festes a ocupes, barestos, ateneus i sales varies, ens n'anessim a fer botellon a la piscineta del polo?????

Abaix les elits!!!! Els votres güetos d'opulència tornaran a mans populars!!! 1937 Remember!

This work is in the public domain

Comentaris

Re: OCUPEM-HO!!!!!!
30 abr 2004
No es mala idea, no señor. Bocata chorizo y bota de buen vino peleón cómodamente sentados en el Guría. O echar una buena partida de petanca en el Círculo del Liceo (pero eso sí: que nadie me toque los Casas, que lo asesino). Y para la noche... ¡Cantada de habaneras en el Pub 240! :-D
Re: OCUPEM-HO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
30 abr 2004
Claro que sí, vamos a disfrutar por un dia lo que nos pertenece,con lo que nos roban se montan sus clubs guays pa pasar los domingos.

Se ha de terminar con tanta voluptuosiad, gilipollez y aires de grandeza de estos cerdos.

ALé, UNAS BIRRAS Y AL CLUB DE POLO!
Re: OCUPEM-HO!!!!!!
30 abr 2004
Esto habria q organizarlo clandestinamente y luego, cuando nos mandasen la poli decirles q lo han organizado los de la tele... seguro q son tan bobos q les hace ilusion y todo!!!!
Gin tonics by de patilla YA!
Re: OCUPEM-HO!!!!!!
01 mai 2004
Una idea de puta mare! Cal organitzar-la! Jo m'hi apunto!

Rebeldía i alegria!
Re: OCUPEM-HO!!!!!!
01 mai 2004
M'en alegro de veure que la idea agrada. Crec q de moment hauriem de moure-ho cadascú per allí on es mou i intentar organitzar-ho de cara als dies previs a l'1 de maig de l'any q bé (recordant així les ocupacions de terres camperoles del 1er de maig) ... El que esta clar es que no es pot donar dia i hora per internet... sinó la bofia.

Hi hauran mes noticies... Que tremolin els pijos! A jugar a la petanca al conde de godó!!!!!

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more