Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: guerra
Camarero... una SIN
19 abr 2004
En pelotas, sin casi nada, y a pesar de casi todo, lo hemos logrado
sin organización
sin monos blancos
sin desobediencia ideológica
sin negri y sin haber leido Imperio
sin matrícula en la unomada
a pesar de moran, dumont, la dama,llamazares, amatore, errejón
sin intelectuales orgánicos e inorgánicos
sin multitud, con muchedumbres
sin discurso, con sentido común
con mucho sentido común
en pata, sin zapato
nosotr@s, el pueblo, la masa informe disgregada en votos
sin representación
sin sindicatos, sin partido sin asamblea
tumbamos un gobierno, salimos de la guerra

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Camarero... una SIN
19 abr 2004
PUES CUANDO NOS ORGANICEMOS SE VAN A CAGAR.

PREPARAOS FASCISTAS. EL SIGLO XXI SERA EL SIGLO DE LA CAIDA DEL CAPITALISMO.
Re: Camarero... una SIN
19 abr 2004
No estic d'acord en res. Intentes dir que tot el moviment antiguerra (el que ha aconseguit enderrocar un govern i fer tornar les tropes de Irak) s'ha fet de manera desorganitzada?? Molt lluny de la veritat. S'han fet amb assemblees, amb organitzacions, adquirint consciència amb textos d'intelectuals contra la guerra, amb partits (des de la extrema esquerra fins a l'esquerra reformista) i amb vots, encara que no agradi, però ha sigut així.

Les manifestacions del 13-M no van sortir de manera espontànea, va haver-hi una reunió el dia abans de moviments socials (moltes organitzacions i partits) per decidir quin tipus d'acció es faria.

L'organització es clau per a la resistència, i ha quedat comprobat.

SALUT
estais tontos?
19 abr 2004
el gobierno nos lo han cambiado desde afuera!
Las manifestaciones las han convocado los que ponen a los que vienen, que son los mismos que quitaron a los que se van...

Preparad el culo...que vienen los sociatas a acabar lo que los fachas no acabaron!

PD: mientras os felicitais por la retirada de las tropas (solo de Irak, ojo) os propongo que vayais pensando que favores le vamos a hacer a los yanquis como compensación... a ver si encima os creéis que ZP a desaafiado al pentágono...

le lame el culo.. como todos los demás...
Re: Camarero... una SIN
19 abr 2004
Ara és temps d´enfortir el moviment assambleari, per que puguem tindre noves victòries a curt plaç.
I de pas a veure si s´atura la repressió als moviments socials, només cal recordar com van desallotjar la Guàrdia Urbana la plaça de la Virreina l´altre dia. Van acabar carregant.

L´estat ha canviat de govern, però el neoliberalisme continua. etc,etc, Algú-na té idea del que pot passar?
Re: Camarero... una SIN
19 abr 2004
el gobierno nos lo han cambiado desde afuera!
Re: Camarero... una SIN
19 abr 2004
¿Desde la galaxia de Ganimedes? ¿O te refieres a la conspiración judeorojoseparatista del copón milagroso?

Totalment d'acord amb Revolta Global!!
Y yo También
19 abr 2004
Estoy de acuerdo con Revolta Global
Re: Camarero... una SIN
19 abr 2004
estoy de acuerdo con l@s que no están de acuerdo y pa los tontos, una dosis muy grande de modestia y autocrítica... Nada habeis cambiado, todo sigue igual a excepción de l@s que ahora ponen cara y voz al gobierno e incluso a es@s, tampoco l@s cambiasteis vosotr@s, sino el horror. Vuestras fantasías son tan dañinas como la propia política del PP y así nunca acabaremos con ellos y con su sistema porque a vosotros ya os va bien como está y poder tener la posibilidad de participar en esta feria del eterno engaño que es el estado-capital. Hermosísima revolución esta del teléfono móvil, ya sabeis enviar millones de mensajes msm (o como hostias se llamen) que el capital está a punto de caer.
Re: Camarero... una SIN
19 abr 2004
"pa los más tontos y sus tonterías"... et refereixes al Likudniz aquest?

L'horror el tenen ara mateix Bush i Ansar al comprobar que la gent no es tan idiota com creuen i voldríen, que malgrat haver d'aguantar moltes hores de feina i de que ens intentin matxacar amb els seus Urdacis i A3, etc. hem sortit al carrer una vegada i una altre, em tret un govern i em posat un altre i em fet que aquest nou govern tregui de l'Irac a uns militars que no volien que enviessin. Per cert, jo no vaig votar el PSOE.

Aixó els provoca un horror indescriptible. Es l'horror a la democracia, al poder del poble.
¿Embaucador o embaucado?
19 abr 2004
revolta global, fLipodnik, Espadachin... ¿vosotros que sois, de los listos organizadores, tontos arrastrados por los listos organizadores o simplemente agraciados por el congruente hacer de los listos organizadores con los tontos arrastrados?
Re: Camarero... una SIN
19 abr 2004
Primero mira en tu interior, descubre a tu niño interior o lo que sea, y entonces preguntalo... pero sólo cuando la estrella de la mañana se alce en un cielo rojo.

Entonces igual te respondo.

Vale, te respondo ahora.

Yo soy el que soy, ya tengo bastante con eso.

(¿Te suena? No es original mio.)
Re: Camarero... una SIN
19 abr 2004
Segueixo estant totalment d'acord amb Revolta Global, i passo de les reduccionistes classificacions que fas de la gent. Surt del teu limitat món, a veure si tens collons. No saps el que t'estas perdent.
respeto a las formas
19 abr 2004
qien tiene la verdad?
nadie.

tod*s somos intentos.
y el enemigo comun.
no perdamos el tiempo ahora en si tu o si tu ¿no?
a mi ya me sobro con perder la guerra civil.
Re: Camarero... una SIN
20 abr 2004
Realmente leer esta página es divertido. Quizás también piense que poco ha cambiado (es evidente, a pesar de vuestra condicionada i limitada visión que nada tampoco). Pero lo más divertido es todo esto de la "revolta global". Os lo creeis?? de verdad?? que coño creeis que vais a hacer?? cambiar el puto mundo?? teneis más de 4 añitos??
Re: Camarero... una SIN
20 abr 2004
A la gent com tú només val la pena dir-vos... ves a la merda, o millor dit queda't on ets. El que comenta Revolta Global ha passat, i si no t'has adonat es que tens un problemilla.
Re: Camarero... una SIN
20 abr 2004
Cierto lo que dice "revolta global" ha pasado porque ya existe un mundo virtual en el que vivimos mucho más tiempo que en el real. Lo jodido es que a las seis de la mañana todavía suena el despertador y no sé cómo va a ser ese día el trabajo, o si va a haber trabajo, o si voy a tener que volver mañana a ver si hay trabajo y así todos los días; con la paradoja de que cuando hay trabajo y me dejan trabajar, no me siento más feliz que cuando me dicen: llama dentro de una hora o vuelve mañana que ahora no hay nada.

Realmente algo a cambiado, pero no en esta parte del mundo de l@s desheredad@s. Si para tí algo ha cambiado, me temo que no eres de este mundo y formas parte de esa élite de iluminados que se creen que están a las puertas de la revolución.

Sí, más de un@ tenemos más de un "problemilla" y de seguir así se nos van a seguir acumulando. Mientras pienses que algo ha cambiado, más te vas a relajar y menos vamos a cambiar nada. Sigue soñando, que ya veo que a ti no te va a sonar el despertador.
Re: Camarero... una SIN
20 abr 2004
A mi encara em sona el despertador a les sis del matí, i encara tinc la merda de treball precari q he de fer exclusivament per pagar-me la carrera, perque no em dona per res més. És a dir, soc del mateix món que el teu i continuo pensant que algo ha cambiat, encara que no ha cambiat res.

Hem donat una lliçó al poder, com una senyal, de que si ens ho proposem podem canviar les coses. El meu fí, i el de tots els que lluitem als moviments socials de manera organitzada es derrocar el capitalisme (encara que molts no ho sapiguen). Sembla que vosaltres (els que ens acoseu de "tontos") només us alegrareu quan fem una revolució inmediata. Bé, per fer això hem de crèixer, i per crèixer hem d'apropar-nos a la gent q no es "mou" (per les raons que sigui), i per apropar-nos a més gent hem de convençer sobre la nostra lluita i ensenyar alguna victòria, per petita que sigui. I el 14-M i la retirada de tropes de l'Iraq es la nostra petita victòria, pero no el nostre fi, per això hem de conseguir lluitant, contra el PSOE o contra qui vingui.

PD: per tots aquells que li dediquen moltes hores del nostre temps lliure a la mobilització social, veure que de tant en tant totes i tots junts podem canviar algo es realment gratificant, en serio. I crec que es bó que tots/totes ens gratifiquem.
Sindicato Sindicat