Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Comentari :: guerra
Zapatero, no me fio
17 mar 2004
puede que saque las tropas de irak, puede que no
Ara resulta que el Zapatero ja no es retirara d'Irak si la ONU legitima l'ocupacio. Mara meva, pero que es aixo,... a veure com va la cosa, dissabte hem de deixar clar el que volem. FORA FORÇES D'OCUPACIO DE L'IRAK!
vagi be

Comentaris

Re: Zapatero, no me fio
17 mar 2004
Els Medis diuen que els soldats no volen tornar. Segur que son 99 % PEPEROS!.
A mi me la súan. Si son militars es perque els hi agrada MATAR.No em saven gens geu, si els maten ADEU.El que em sap greu son els Irakians inocents !!!
Re: Zapatero, no me fio
17 mar 2004
Em sap greu que els matin, als espanyolets, perque la pensió als familiars la pagarem entre tots.
Em sap greu que hi siguin, perque el sou que cobren allà és força més alt que aqui, i també el paguem nosaltres.
Em sap greu que existeixin, perque són el braç armat del capitalisme, que també mantenim nosaltres.
Com a responsables de la seva existència i de la seva ocupació, hem d'exigir que tornin, sense condicions. I, a ser possible, que desapareguin.
Ens veiem el dia 20.
El mon encara diu no a la guerra.
Re: Zapatero, no me fio
17 mar 2004
De que os sorprendeis, Zapatero ya había dicho que bajo una resolución de la ONU apoyaría una invasión, lo dijo antes de que comenzara la guerra,
y en campaña anuncio que si la ONU antes de Junio no daba ningún paso para tomar el control traería a las tropas, basta que de un pasito ridículo para que nos perpetuemos allí, y liberar al señor Bush de su carga antes de sus elecciones,

¿A quien beneficia el terrorismo islámico?
es el enemigo perfecto para poder actuar como un buitre
Re: Zapatero, no me fio
17 mar 2004
Doncs que s'hi quedin allà però que tornin les armes que encara faran que algú prengui mal. La cabra i el toro d'osborne també se'ls poden quedar.

Una nova resolució de l'ONU la tindrem quan els USA acceptin de compartir el botí d'Irac amb Chirac, Schroeder, Putin i els seus col·legues. La resta és el guarniment.

Jo al Savatero no me l'he cregut mai. Es sociata!
Re: Zeta Pe, Zeta Pe... no anem bé
17 mar 2004
Que Zeta Pe, recordi qui li va posar i per que.. no sigui que es cregui que tots i totes ens hem tornat peseoistes. Que recordi bé als i les que varen anar a les urnes amb la pinça al nas per tal de fotre fora als innombrables.
Tal com li van posar, se'l pot treure

Si els soldats volen quedar-s’hi, no veig per que no ho poden fer... que si quedin!
Però ....NO amb el nostre nom!!!

DISSABTE 20M, TOTES I TOTS AL CARRER.
NO A LES GUERRES!!!

PS. i ni un "putu" euro més per finançar-ho.
proposta pel soldats
17 mar 2004
una vegada que en vaig veure un per un xat es va emprenyar una mica perque vaig dir-li que per a mi els iraquians li podien fotre un tret, ell que buscava calor de la mare patria...

jo proposo que s'hi quedin (uns quans menys) i s'envii a la resistencia iraquiana la seva situació, nombre, estrategia, tipus d'armament, noms dels jerarques etc
proposta pels soldats II
17 mar 2004
aixo com a minim es deu considerar alta traicio o col·laborar amb l'enemic, pero clar com que l'enemic és l'exercit i als que defensa...
Re: Zapatero, no me fio
17 mar 2004
Zapatero a su Zapato ( Lo estaremos vigilando... )

Así es señor Zapatero, no tiene mucha opción, si quiere que la victoria electoral del PSOE se transforme en algo más que un certero castigo al PP, debe ir a su Zapato, a lo que el pueblo español ha dicho en las calles y en las urnas, con gusto a pólvora y a sangre en su alma.

Usted lo ha dicho señor Zapatero ( lo hemos grabado para recordarlo cada día ), se ha comprometido ante el pueblo del mundo a retirar las tropas españolas de Irak, a sacar esos soldaditos imperiales, a retornar las armas pagadas por un pueblo para masacrar a otro pueblo ; usted lo ha dicho ante todos nosotros, tal vez porque ( repetimos ) no le queda otra opción, porque sabe que su " triunfo " se erige sobre el hierro retorcido de los trenes, sobre el desastre que se llevó tanta inocencia.

Pero puede ser que como " buen político " usted olvide su palabra (tenemos infinitos ejemplos al respecto ), puede ser que el señor Arbusto le insista en seguir fabricando botas opresivas, pero no se confíe señor Zapatero, el pueblo español lo estará vigilando, y no tendrá miedo en volver a coger sus cacerolas y tomar las calles con toda su verdad y su furia ; y le decimos más, el pueblo internacional también lo estará vigilando, por si lo agarra la amnesia o la sumisión y olvida que usted es un simple Zapatero, y que es el pueblo quien manda a hacer el Zapato, y usted debe obedecer.

Escuchelo bien fuerte, por si no le queda muy en claro :
¡ NO A LA GUERRA IMPERIALISTA !
¡ RETIRO INMEDIATO DE LAS TROPAS !

No tiene mucha opción, lo estaremos vigilando, si no quiere terminar como el cobarde Azno que lo antecedió, Obedezca Al Pueblo señor Zapatero, y vaya a nuestro, su Zapato.


desde algún lugar de la Resistencia Global,
A R , arteresistencia2002 ARROBA yahoo.com.ar
Marzo 2004.
Re: Zapatero, no me fio
18 mar 2004
llibertat x als pobles oprimits!!!!!!!!

LLibertat per:
Euskal Herria
Palestina
Irak
Catalunya
Galiza
Tibet
Sahara
Txetxenia
North Ireland
Re: Zapatero, no me fio
18 mar 2004
hola, Por arriba han dicho que los medios dicen que los soldados no quieren volver... pues seran los que salen el UNO o A3, porque el otro dia en el Periodico hacian entrevistas a soldados y altos mandos,,, y la verdad es que no parecian muy contentos de estar alli... Es mas, por lo que comentaban parecia que hasta se ABURRIAN. Y que no creian que fuera necesaria su presencia alli, claro que igual entrevistaron al lado izquierdoso y rojo judemasonico del ejercito español ... Agur.
Re: Zapatero, no me fio
18 mar 2004
Aquests mercenaris cobren més de mig kilo de les antigues ptes per anar a Iraq, no m'estranya que alguns no vulgui tornar

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more