Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: altres temes
l'eix del mal existeix!
17 mar 2004
Artνculo de "LA RAZON"
La sucia victoria
José Clemente

(o el mètode paranoïco-crític d'en Dalí reciclat per un cervell sense neurones)
Las elecciones generales son la expresiσn mαs clara del ejercicio de la soberanνa, que reside en el pueblo. Lo que ιste decide va a misa. Eso es la democracia. Por tanto, en lσgica democrαtica toca felicitar al PSOE, vencedor de las elecciones generales de ayer. Pero la victoria socialista no es una victoria limpia, ganada a pulso, con programa y mensajes. Î?No! La victoria del PSOE es una victoria sucia, basada en el guerracivilismo, las formas antidemocrαticas, la violencia y la falta de respeto al adversario. Ya tienen lo que querνan, el poder, el poder logrado con trampas y miedos, el poder arrebatado con malas artes y suciedad, con persecuciσn del que no pertenece al clan. Una victoria que engendrarα odios, facilitarα limpiezas, destaparα viejos rencores y germinarα lo que en esta recta final de campaÏ?a se ha sembrado: la intolerancia. Los actores del «No a la guerra y del sν a ETA» serαn contratados. Urdaci serα despedido. La EspaÏ?a federal de Maragall vendrα como un todo y los estatutos serαn reformados hasta el lνmite de romper la EspaÏ?a de todos, la EspaÏ?a de las oportunidades. Ya no tienen excusa alguna los que defendieron el diαlogo con los terroristas. Podrαn hablar con ETA o Ben Laden tantas veces como quieran y aceptar lo que ellos les propongan, desde la independencia vasca a los «papeles para todos», de forma que en pocos aÏ?os se hagan los dueÏ?os de Al Andalus. Asν, Chaves, podrα seguir gobernando mil aÏ?os mαs, incluso despuιs de muerto. Ya pueden parar el PHN, agrupar los presos vascos, cambiar la polνtica del ladrillo, crear vivienda pÏŠblica para los amigos y enviarnos al paro, especialmente, a todos aquellos que no escribimos al dictado.

Comentaris

Re: l'eix del mal existeix!
17 mar 2004
les eleccions del diumenge s'han d'entendre:
a) com una enquesta d'inteligència als espanyols. Resultat: aprovat
b) com un test d'ètica personal. Resultat: nou milions llargs de suspesos.
Demostrats clarament l'engany (un més) i les successives manifestacions d'autoritarisme feixista per tractar de mantenir-lo, en bona lògica no es pot contemplar d'altra manera.
El mantenir i aprofundir un error demostra un esfonsament imparable de la dreta espanyola. La situació actual del PP, ridiculitzat internacionalment fins al límit d'alló suportable,fa predir que la seva recuperació (si no necessària sí posible)pot trigar una dècada llarga com a mínim. S'ho han guanyat a pols.
Re: l'eix del mal existeix!
17 mar 2004
He oblidat fer notar la manera que té el fatxerio d'entendre la política. es reflexa clarament una predil.lecció per l'interès lucratiu personal a costa d'alló públic. Especialment vergonyosos són els auguris del senyor Clemente contraposats als gravísims fets d'aquesta setmana pasada. Són coses que demostren la falta de respecte no només davant l'adversari sinó a més davant la vida i la veritat. La tergiversació mai s'havia identificat tant amb el ridícul i el patetisme com amb aquestes manifestacions,les de la senyora Castillo i milers d'altres que no costa imaginar.
Re: l'eix del mal existeix!
17 mar 2004
Por mas que pienso, no consigo entender que tiene que ver la "independencia vasca" con el hecho que yo no tenga papeles, debido principalmente a la intransigencia antiinmigrante del ex-gobierno del PP... Ahora que pienso, la clave de esta estraña mezcla de ideas es justamente la intransigencia, la incapacidad de comprender que la gente no tienen por qué pensar y opinar lo mismo que el PP

Quizás el tema sea que estos señores ven el mundo en blanco y negro... laztima, se pierden los matices.

Un matiz... si papeles
Re: l'eix del mal existeix!
17 mar 2004
Val la pena escoltar la cope, per veure com se´la gasten els fatxas.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more