Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Accions per a Avui
Tot el dia

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: mitjans i manipulació
A los periodistas de Antena 3, traidorxs y mentirosxs.
09 feb 2004
Que pena me da ver los plumillas y otros de Antena 3 quejarse.
Hace años que la cadena la domina un fascismo mediático. Os lo decimos honesta y abiertamente: ¡¡Gracias por trabajar con fascistas y mentir al país tan descaradamente!!.
¿Ahora que os pasa?, ¿os echan?, ¿os coaccionan? ¿Y dónde pensabais que estábais, gilipollas?... Iros a la puta mierda.

PD: Esta aclaración la hacemos lxs okupas, lxs anarcosindicalistas, lxs obrerxs sin autoridad, lxs mujeres libres... si, si..esas personas a las que vosotrxs siempre censurásteis mostrando imágenes manipuladas de manifestaciones y disturbios en la calle.
Nunca estuvísteis con nosotrxs, pues ahora no os tenemos lástima. Traidoras, mentirosxs.
Mira també:
http://barcelona.indymedia.org
http://laplana.indymedia.org

Comentaris

Re: A los periodistas de Antena 3, traidorxs y mentirosxs.
09 feb 2004
A3 TV.jpg
Foto de artículo en prensa.
Re: A los periodistas de Antena 3, traidorxs y mentirosxs.
09 feb 2004
estic totalment d'acord, durant tots aquests anys ens heu estant fotent a totes aquelles i aquells que intentavem fer algo i ara veniu a nosaltres plorant.....quien juega con fuego se quema! Aneu-vos a la merda!
Re: A los periodistas de Antena 3, traidorxs y mentirosxs.
09 feb 2004
A mi ni em va ni em ve, però staria bé diferenciar entre treballad@rs amb poder de decisió i currelas de pie. Segurament entre els que es queixen i deu haver gent que podria haver fet més, pro no tothom es tan lliure en aquest món lliure, democràttic i feliç.
De totes maneres suposo q els q han impulsat aqestes mobilitzacions deuen ser els pocs que podien haver fet més o haver incidir abans en la direcció, o no?
Discrepo
09 feb 2004
Doncs jo penso que és positiu que un col.lectiu de curreles se n'adoni del que hi ha, encara que sigui una mica tard. El rollete aquest de "jo ja t'ho deia..." em sembla fabulós, literalment, estil Esopo, concretament.
Hi ha tantes i tantes feines implicades avui dia en el cor del sistema, que si apliquem la doctrinilla aquesta vostra, canviar això seria més pitjor que a Cambodja.

És que "más cornadas da el hambre..."

En fi, un contrapunt.
Re: A los periodistas de Antena 3, traidorxs y mentirosxs.
09 feb 2004
...una qüestió estètica: se m'ha colat un "més" davant un "pitjor". Disculpes.
Una qüestió de legitimitat. Qui diu que parla en nom dels okup*es, anarcosindicalist*s, i tal, que sigui una mica més modest*, que a mi ningú m'havia demanat l'opinió.

Ya tá.
Re: A los periodistas de Antena 3, traidorxs y mentirosxs.
09 feb 2004
De pena el sectarisme de 2024....respon molt bé a l'imatge que en tinc del certs col.lectius okupes i cia, uns moviments molt rebels però endogàmics, incapaços de connectar amb la majoria -unicament amb la més infima de les minories, i encara-. I

Jo no soc periodista, i ni tan solament tinc televisió. Però una cosa és clara : "donde hay patrón no manda marinero". Les TV formen part, a tot el món, de l'aparell ideològic i fins i tot repressiu de l'estat. És utòpic pensar que els treballadors dels medis -exceptuant uns molt pocs privilegiats tipus Urdaci, agents directes del poder- tinguin ni els deixin tenir veu en temes d'orientació politica de fons, moviments de resistència, repressió ...

I si quan aixequen la veu per mostrar la seva disconformitat, per comptes de recolzar-los, encara s'els insulta ...

Fins i tot en el cas de que aquests periodistes estessin pringats amb la politica d'ANTENA 3 caldria, sense estalviar crítiques (no insults) i exigir-los una autocritica, recordar aquella ocasió en que Jesucrit va dir (i consti que soc ateu i anti-cristià) :

"En veritat en veritat us dic, fills meus, que hi ha més alegria al cel per un pecador que es penedeix que per 1000 anarkosindicalistes okupes revolucionaris que se salven".

Ajudem als periodistes pecadors a salvar-se.
Re: A los periodistas de Antena 3, traidorxs y mentirosxs.
09 feb 2004
Menys xerrar i més fer!!

CANYA AL PREMSA FEIXISTA!!!
Re: A los periodistas de Antena 3, traidorxs y mentirosxs.
09 feb 2004
www.kaosenlared.net
Re: A los periodistas de Antena 3, traidorxs y mentirosxs.
09 feb 2004
però si totes i cada una de les cadenes de telévisió, de radio, i premsa estan dirigits x polítics o persones amb interessos politics i com no economics.
al menys han tingut la decència de manifestar el seu rebuig a aqestes maneres de des-informar a la població!!
elecciones....
09 feb 2004
Bah, los peridistas estos lo que están haciendo es campaña electoral... Resulta que "precisamente ahora" se dan cuenta de que están en un medio que practica la manipulación...
Y tratan de manipularnos a nosotr@s con noticias de este tipo...

Pues bueno... ¿qué quieren que hagamos? Porque en su comunicado no se invita a hacer nada....
Ah, podemos votar al PSOE ¿no?
Anda ya!

Por cierto, no hablan de como se ha ido utilizabdo la palabra "terrorismo" cada vez para abarcar a más gente, ni de cómo se manipulan las informaciones del paro o de las estadísticas económicas... Porque eso con el PSOE va a seguir siendo igual.
Hablan de las gilipolleces poíticas de moda que hacen que la gente pueda votar a un partido o a otro.
Re: A los periodistas de Antena 3, traidorxs y mentirosxs.
09 feb 2004
Si.

De fet aquests col.lectius q treballen denunciant la corruptela des de dins son un exemple mes de resistencia. A Canal 9 tot el moviment anti privatitzacio l'estan duguent a terme els propis treballadors de la cadena.

No se, a mi el que si q em va semblar molt hipocrita es quan es van queixar dels seus salaris i de les seues condicions, i nomes aleshores denunciaven segons q coses. Pero lo d'ara em sembla legitim. Estar en contra del sistema no vol dir veure al marge, i igual els xics han de treballar per a poder menjar.

Del contrari seriem tots uns revolucionaris que aniriem en boles literalment pel mon, a causa dels nostres estrictissims principis que no ens permetrien dur roba teixida per xiquets del tercer mon.

Quants radikalsfruitscompanys d'aquest no van despres vestidets d'adidas?

Salut.
qui es endogamic?
09 feb 2004
para De pena

qui es endogamic? qui es "incapaços de connectar amb la majoria"? quina majoria? la que consumeix, la que lee la prensa del cor..la que le importa una merda lo que suceda en otro sitio..el lenguaje es solo lenguaje y nada mas..la definicio de endogamic es pot ampliar al conjunt de la poblacio?

si eres critico siempre seras aislado, eso es ley de vida.

menos criticas i mas propuestas

que

"opiniones publicas, perezas privadas"

salut
tot*s els/les treballador*s de multinacionals i grans empresses son merda?
09 feb 2004
en quin mon viviu!!

es millor sense dubtes tindre etica profesional i no treballar per a opresors. pero no sempre se pot. tampoc anem ara a criminalitzar a gent que curre a antena3 i damunt denuncia publicament lo que pase dins.
Re: A los periodistas de Antena 3, traidorxs y mentirosxs.
10 feb 2004
Que passa que para los okupas "chupiguais" el trabajar en A-3 de redactorzuelo para poder llenar la nevera, es "colaborar" con el sistema?
Y encima tienes que soportar a censores que te dicen cómo tienes que escribir y lo que tienes que seleccionar? Es que no os dáis cuenta de que la gente que sufre censura en A-3 son justamente los nuestros??? Que también allí puede haber gente abierta de mente y con capacidad para distinguir y elegir, pese a las restricciones?

Oprimido por el fascismo y la ilógica mediática; ninguneado por ciertos "anarquistas". De pena, efectivamente.

Menuda solidaridad de mierda, la de los que dicen ser solidarios!
Re: A los periodistas de Antena 3, traidorxs y mentirosxs.
10 feb 2004
para solidarida y para mierda Antena 3. si eso no es genocidio mental... Son asesinos, con todas las letras.
Re: A los periodistas de Antena 3, traidorxs y mentirosxs.
10 feb 2004
roma no paga a traidores

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more