Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: corrupció i poder : pobles i cultures vs poder i estats
sobre carod,ERC y todos estos partidos de "izquierdas"
31 gen 2004
no entiendo:
esto del carod me esta dejando flipando,vale que veo bien que vaya a hablar con quien quiera eso esta bien pero de ahi a olvidarnos de como nos engañan estos izquierdosos vaya tela,no?
-precio pisos
-sueldos
-precariedad
-recorte de las libertades,mientras este recorte era a nosotr@s currantes no pasaba nada ,ahora les toca a ell@s (pequeñoburgueses)
-desalojos
-acciones mafiosas de las inmoviliarias contra abuel@s que no se quieren ir.
-El forum
-las cazas al inmigrante
-intentar joder las manis en apoyo a l@s pres@s politicos claro no somos de su clase social
-vamos que no acabaria nunca.
aqui en barcelona mandan los izquierdosos y mirad que bien vivimos,yo entiendo que l@s que no tienen nuestros problemas,que solo tienen el del nazionalismo (porque ganan muchisima pasta)esten con el Carod ese pero yo no,tengo problemas mas serios que defender a un politico de algo.
No se ahora me insultareis y direis que no me entero de nada.
Pero ERC quiere acabar con las clases sociales,con el capitalismo?
ERC quiere lo que hay ahora pero en catalunya sin españa.Catalunya con su democracia,tod@s a seguir currando para que ell@s y sus familias vivan sin dar palo al agua (esto me suena)igual que me suena lo de ir metiendo el miedo del oh oh que viene el PP,ERC nos salvara jjajajajajajjajajajajaj
como nos salvo en el 36,no?
o mejor cuando se liaron a tiros contra los violentos trabajadores en el 37?
nunca han estado con nosotr@s y nunca estaran esto de ser populista ya esta muy visto.
jajajajajjajajajajajajja
Mira nunca me han ayudado los politicos,nunca ni a mi, ni a mi familia ,ni a ningun@ de mis amig@s
asi que se busque la vida como hacemos nosotr@s.
ahora venga insultarme:

Comentaris

Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
31 gen 2004
NO TE ENTERAS DE NADA
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
31 gen 2004
tu si?
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
31 gen 2004
miento en algo?
estoy equivocado en algo?
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
31 gen 2004
No vulguis confondre el sentiment independentista amb ERC, no es el mateix, es pot ser independentista sense simpatitzar amb ERC, es pot ser independentista i estar en contra de tot el que tu has enumerat, així que no confonguis al personal, espero que no fos aquesta la teva intenció.
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
31 gen 2004
No, hombre no, nada de insultos. Tienes razón y no la tienes. Todo eso que tú dices (y probablemente más) es el saldo básicamente de sociatas. Es verdad que en el ayuntamiento de Barcelona hay también un tripartito, pero ahí el peso de ERC y de IC (por separado) no es tan incisivo como en la Generalitat. Yo tampoco tengo mucha confianza en ellos, pero un poquito de tiempo sí que habría que darles.

Pero en este caso no es ese el problema. Que Carod fuera a entrevistarse con los etarras porque se crea un papa-dios (al estilo de Garzón, aunque de otra manera), porque fuera un pardillo o porque, simplemente, cometiera un error político, me preocupa poco. Eso se arregla, por ejemplo, dimitiendo, que es lo que ha pasado. A mí, lo que me preocupa de todo este asunto es la carraca que se ha montado en Madrid. Ya antes de saber si habría tripartito o bipartito, daba por hecho que a los catalanes nos esperaban muy malos tiempos y más con unas elecciones generales envueltas en prepotencia castellana en el que el palo a los catalanes da votos a capazos.

La mayor torpeza de Carod, por encima de todo lo demás, es haberles dado esa arma importantísima a las derechas ante un tema tan delicado para el conjunto del estado como es el del terrorismo. Y más, sabiendo que no le quitaban el ojo de encima. ¿O es que creía que le iban a quitar el ojo de encima y que no iban a estar esperando la mínima para caer como buitres sobre el invento?

Si no damos una buenas respuesta el 14-M vamos a ir aquí muy de culo. Pero mucho. (Y ojo: no digo QUÉ respuesta; ni si hay que votar ni a quien ni si hay que abstenerse; sólo digo que si no hay una respuesta sensible e importante, nos espera un marrón de los gordos).
Carod y ERC=CNI
31 gen 2004
Carod y ERC=CNI
Lo saben todos los especialistas y los independentistas de verdad, vascos y catalanes, castellanos y aragones
ALERTA
31 gen 2004
Es curios que aquest personatge del sr Jaume Renye,ex-militant de Catalunya Lliure del Tarragones(militant de segona fila i de molts diners i si no que ho preguntin al Boada de Maulets del Tarragones))i que curiosament va jugar un paper important en el desmantellament de Terra lliure 4a Assamblea/Catalunya Lliure-Psan ara torni a apareixer en la reunió Carod -ETA.
ALERTA!
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
31 gen 2004
No vulguis confondre el sentiment independentista amb ERC, no es el mateix, es pot ser independentista sense simpatitzar amb ERC, es pot ser independentista i estar en contra de tot el que tu has enumerat, així que no confonguis al personal, espero que no fos aquesta la teva intenció.
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
31 gen 2004
Amb tots els respectes, però estàs confonent i barrejant la teva antipatia a tota forma independentista amb una sèrie de qüestions ke molts independentistes com jo mateix estariem totalment d´acord amb tu.
Està clar ke els partits d´"esquerres" catalans, ERC i IC (el PSC ja ni m´atrebeixo a incloure´l) són partits reformistes ke darrera del nom esquerres estan vivint a cos de rei de la puta política, no se´ls veu gaire cara d´obrers a personatges com en Joan Saure i la seva dona Imma Mayol, ambdós còmodament instal.lats en la repugnanat "classe política" i cobrant uns sous ke en total poden sumar trankilament l´ekivalent al ke cobrem 10 obrers en contractes escombraries, o el xulillu Jordi Potavella no se´l veu pas gaire cansat, amb akest aspecte d´anar a la pelu cada setmana i gastant-se només en això el ke ens gastem la gent normal per menjar durant tot el més, i un llarg etc, però tot això no ho barrejis amb les teves antipaties cap als independentismes posant "nazionalismos" perké estas ofenent a molta gent ke, sino fos per akestes expresiosn ke utilitzes, estariem amb tu completament, en pokes paraules, no ens tractis de nazis colega, els teus enemics els tens en un altre lloc!
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
31 gen 2004
perdonad pero yo respeto a catalunya y a l@s catalan@s,es mas soy uno.
Respeto y entiendo que tiene una cultura propia,diferente a las demas de la peninsula.
Yo estoy de acuerdo que quien tiene que decidir los caminos por los que irá catalunya son l@s catalanxs pero eso l@s catalanxs NO l@s politicos
como hacen. Porque tanto los politicos catalanes como los Vascos como los gallegos ,como los castellanos ,andaluces ,etc dan asco mucho asco.
Otra cuestion es que yo diferencio la cultura popular y el derecho a decidir como pueblo a el nazionalismo que los politicos nos meten en la cabeza para que estemos todo el dia peleandonos.
Patria catalana,paissos catalans y muchas otras tonterias que sueltan se puede ser catalan sin ser nazionalista y sin creer en banderas,fronteras ,etc.
para seguir recordando otro poco de historia os recordare cuando el gobierno catalan en el 36 queria mandar en aragon ya que la cnt lo habia liberado y debuelto las tierras a los de allí.
(no soy de la cnt asi que os podeis ahorrar los insultos hacia ella).
Bueno pues eso que soy catalan y quiero a catalunya pero me cago en todos los NAZIONALISMOS burgueses porque eso es lo que son.
Gracias por no insultarme cada dia cuesta mas que no te insulten aki en indy media.
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
31 gen 2004
Primer demanar el no m'insulteu sembla ia una mica d victimisme, pero wenu...

Tema a part existeix un nacionalisme d'esquerres, pero io no faria servir nacionalisme, sino INDEPENDENTISME. Io soc independentista i profundament d'esquerres, i tpc m'agraden els politics.
La pregunta és: en comptes d despotricar contra tot i totom pq no proposes alguna cosa? destruir es mes senzill k construir? possiblement, pero ara per ara o votes al k s'acosti mes (ni k sigui remotament) als teus ideals o poc faràs...

A part k ens barallem entre nosaltres es el k vol la puta dreta. divide i venceras k diuen, pos tenen raó, i exemples en trovaras a patades...
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
31 gen 2004
Indymedia una altra. Martinenc un dels millors exponents del sectarisme.
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
31 gen 2004
Possat a dir xorrades,atacar a tothom ,barrejar independentisme amb el PSC,jo puc afegir que aquest babau d'el Martinenc ès un agent intoxicador para enfonssar al Govern Tripartit...
Possats a dir xorrades,no votem ¡hala! i que guanye el PP que eixos si que ens solucionen nostres problemes...
Mireu ès el moment de fer pinya contra el feixisme i tots els altres discurssos fan el joc a l'estrategia disgregadora d'el fatxa d'el Ansar.
Per aixó estic en Carod,per pura auto-defensa,per pura supervivència...contra l'enemic comú : Units com una pinya !
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
31 gen 2004
independència SI
ppartits NO
pprofessionals de la ppolítica NO
persones lliures SI

votar contra el feixisme SI (tot el que es pugui fer és poc)
votar per en Carod NO (no voto per NINGU i menys per un ppolític pprofessional)
votar per ERC PROBABLEMENT (és el que més els fot i el que més desestabilitza el seu "orden constitucional))
creure en la seva memocràcia NO, NO, NO i NO!

Em sento molt més a prop del que diu en martinenc que d'aquests quatre comentaris intransigents d'algú que sembla que ara tot just ha descobert al seu nou messies.

salut
fixa't
31 gen 2004
a més de tots aquests problemes que tu tens per ser de classe obrera, n'hi ha que hi hem d'afegir que som catalans o catalanes, una identitat de segona, una llengua de segona, una cultura de segona forçats a menjar la cultura dels de primera, entendre la llengua de primera, fins i tot sentir-nos amb aquesta identitat més ampla oberta etc dels de primera, gracies a Francos, PP's, Lerroux, "habla en cristiano", "rojos separatistas", "yo lo hablo en la intimidad", "garrepas", tancats, poco universales, unidad de destino, etc etc etc.

A més alguns i algunes hi han d'afegir que la seva opció sexual no és la que és "normal".

D'altres hi han d'afegir que el seu genere no és dominant.

D'altres hi han d'afegir...

A més de ser de classe obrera (o potser et dels que es pensen que tots els catalanets que estem farts d'espanyolisme tenim una botigueta, que tots els gais són els de Gaieixample, que les feministes tenen a veure alguna cosa amb la Pilar Rahola?! -seguint amb els exemples). Tu només deus patir opressió per un aspecte. D'altres per aquest i per uns quants més.

Es ben facil entendre-ho. (no he llegit els comentaris)
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
31 gen 2004
"A més de ser de classe obrera (o potser et dels que es pensen que tots els catalanets que estem farts d'espanyolisme tenim una botigueta, que tots els gais són els de Gaieixample, que les feministes tenen a veure alguna cosa amb la Pilar Rahola?! -seguint amb els exemples)."

O que tots els llibertaris som com el martinenc.
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
01 feb 2004
joder,no se si me he explicado mal o si no lo habeis entendido bien.
estoy a fabor de la independencia pero sin que la manejen los politicos estoy a fabor de la independencia pero llevada a cabo por la gente de la calle,estoy a fabor de la independencia de todos los pueblos del mundo pero siempre y cuando lo gobiernen l@s ciudadan@s y no los politicos.Los politicos son profesionales del engaño tienen discursos populistas para enredar a la gente.
es muy triste que porque el carod haya ido a hablar con esa gente haya penya que lo coja como mesias.Nadie nos salvara,no existe el salvador.
Somos nosotr@s l@s que tenemos que defendernos no decir a alguien eh tu defiendeme.
(con esto no quiero decir que tod@s l@s independentistas sean iguales o que tod@s busquen mesias salvadores)
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
01 feb 2004
joder,no se si me he explicado mal o si no lo habeis entendido bien.
estoy a fabor de la independencia pero sin que la manejen los politicos estoy a fabor de la independencia pero llevada a cabo por la gente de la calle,estoy a fabor de la independencia de todos los pueblos del mundo pero siempre y cuando lo gobiernen l@s ciudadan@s y no los politicos.Los politicos son profesionales del engaño tienen discursos populistas para enredar a la gente.
es muy triste que porque el carod haya ido a hablar con esa gente haya penya que lo coja como mesias.Nadie nos salvara,no existe el salvador.
Somos nosotr@s l@s que tenemos que defendernos no decir a alguien eh tu defiendeme.
(con esto no quiero decir que tod@s l@s independentistas sean iguales o que tod@s busquen mesias salvadores)
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
01 feb 2004
jo no se si he llegit el mateix texte ke els demes pero en cap moment es fot em el independentista har me direu i ke son els de erc d'ons jo em ric de lo catalanista ke es en carod y tot erc x ke cobren del estat espanyol x se politic perke jo no moure un dit per la independencia x esta igual ke ara gobernat x un partit politic pero el ke pase en el independentisme es ke hi ha molt fill de burjes(he dit molts no tots)ke cla no vol perdre el ke el seu pare ha aconseguit durant tot akests anys explotan a la clase obrera catalana
salut i anarkia
Fora Carod: el home del CNI
01 feb 2004
Fora Carod: el home del CNI
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
01 feb 2004
Aqui es valora molt positivament l'acció del Carod
per valenta, arriscada i sobretot molt necesaria. Ha aconseguit posar al descobert la veritable actitud de l'estat espanyol respecte a la violencia a Euskalherria, amb els atacs mediatics i polítics que esta patint per intentar que ETA deixi les armes. Aqui ningu esta obsessionat per la seva persona ni la treu fora de lloc excepte aquest pallo que no pot evitar repetir les mateixes parides una i altre vegada.
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
01 feb 2004
consideras que lo que digo son paridas?
ahora si que no entiendo nada
bueno da igual a vuestro rollete.
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
01 feb 2004
consideras que lo que digo son paridas?
ahora si que no entiendo nada
bueno da igual a vuestro rollete.
al "llibertari"
01 feb 2004
ei!! que jo no dic que tots els llibertaris siguin una cosa o una altra. No se si el martinec es llibertari, comunista o el que sigui. No és aixo el que li critico. Jo me'n sento de llibertari per tant... No crec que ser-ho i està per l'allberament nacional sigui incompatible, més aviat em sembla el contrari.

Per acabar, tb em sembla que una certa actitud més d'acceptar i entendre la pluralitat de pensaments i sensibilitats estalviaria molts mals entesos. I això no se si te a veure amb alguna ideologia, més aviat em sembla una actitud que falta o existeix en gent de pensaments diferents.
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
01 feb 2004
Jo me'n sento de llibertari per tant... No crec que ser-ho i està per l'allberament nacional sigui incompatible.
Hablas de nacion,que nacion la nacion catalana?
Re: sobre carod,ERC y todos estos partidos de
01 feb 2004
soy malabarista jajajajajjajajajajajajajaj
Sindicato Sindicat