Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: antifeixisme
El PP, indignat perque Badalona ha guardonat Maruja Torres
14 gen 2004
El PP considera que s'ha concedit un premi a Badalona a Maruja Torres per insultar els votants populars

BADALONA (BARCELONÈS), 14 (EUROPA PRESS)

El president del grup municipal del PP a Badalona, Xavier García Albiol, ha qualificat avui d''"insult i provocació" la concessió del premi Ciutat de Badalona de Comunicació a la periodista Maruja Torres. "Veient el tarannà de les persones que governen Badalona, estic segur que el premi li han donat per dir que els votants del PP són uns fills de puta", ha dit.

El ''Diari del Barcelonès'' va publicar el maig de l''any passat una entrevista a Torres en què afirmava que "per cada milió de persones que es manifestava hi havia quatre milions de fills de puta que callaven sabent que votarien Aznar".

Els premis són atorgats per Badalona Comunicació, l''empresa que gestiona els mitjans de comunicació municipals de la ciutat i que presideix l''alcaldessa, la socialista Maite Arqué. En edicions passades, el guardó que rebrà Torres havia recaigut en Josep Cuní, Julia Otero, Iñaki Gabilondo i Carles Francino.

Comentaris

Re: El PP, indignat perque Badalona ha guardonat Maruja Torres
14 gen 2004
La coyuntura que vivimos está marcada por la implantación por parte del PP de un neofascismo absolutamente asfixiante, que está eliminando todos los derechos y libertades.
El PP quiere exterminarnos a todos, y por eso es urgente debilitarlos antes de que sea demasiado tarde.
Por eso mi propuesta es que votemos todos la candidatura más izquierdosa de nuestra circumscripción que tenga posibilidades de salir, excluyendo al PSOE, por su apoyo al PP. Y esto por las siguentes razones.
- votar no cuesta nada y no implica que uno deje de luchar en la calle. Y cómo no les paremos a tiempo, dentro de poco no podremos hacer ni una cosa ni la otra.
- la abstención no tiene ningún efecto político, de hecho un nivel elevado de abstención es un hecho habitual y normal en todos los sistemas "democráticos".
- para votar a un partido no es necesario estar de acuerdo al 100% con su proyecto. Votar a un partido para debilitar al partido del gobierno es una motivación tan legítima cómo cualquier otra

Por eso creo que no hay ninguna razón para desaprovechar una oportunidad cómo esta para decir NO al neofranquismo
Re: El PP, indignat perque Badalona ha guardonat Maruja Torres
14 gen 2004
"La coyuntura que vivimos está marcada por la implantación por parte del PP de un neofascismo absolutamente asfixiante, que está eliminando todos los derechos y libertades"

TENEMOS LO QUE HEMOS CONSENTIDO, ES DE ILUSOS PENSAR QUE LOS QUE HAN HECHO POSIBLE TENGAN AHORA OTRA INTERES Y OTRAS CAPACIDADES

VOTA, VOTA PPSOE-IZQUIERDA UNDIDA QUE CONSENSUARAN, COMO DEMUESTRAN DIARIAMENTE SABEN CONSENSUAR, COMO REPARTIRSELO
Re: El PP, indignat perque Badalona ha guardonat Maruja Torres
14 gen 2004
Xabier Garcia Albiol! Famòs per frases com aquella que va dir quan l'ajuntament socialista va fer una boda simbólica homosexual: "Si acceptem que cadascú es casi amb qui sigui només pq l'estima, algun dia vindrà qui es vulgui casar amb el seu gos"...
Re: El PP, indignat perque Badalona ha guardonat Maruja Torres
15 gen 2004
en les próximes elecciones generals esppan!oles nosaltres tenim l'utlima paraula;
Vota I.U.!! VOTA EL QE VOLGUIS PERO NO AL pp!!!
Re: El PP, indignat perque Badalona ha guardonat Maruja Torres
15 gen 2004
antes muerta que votante...
Re: El PP, indignat perque Badalona ha guardonat Maruja Torres
15 gen 2004
A lo millor si no votes si que estaras morta...però de fàstic d'aguantar tant feixista al Govern!
o morta d'una pallissa de la Policia...pero tu no votes.Així guanyara el PP i ens morirem tots de vergonya !!!
Sindicato Sindicat