Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
|
Anunci :: ecologia |
III Marxa "Catalunya camina per la Vall d'en Bas contra el túnel de Bracons"
|
|
per Salvem les Valls Correu-e: mafab ARROBA wanadoo.es (no verificat!) Telèfon: 620484591 Adreça: Antigues Escoles, crta. de Torelló , Joanetes (La Vall d'en Bas) |
22 des 2003
|
Salvem les Valls convoca per tercer any la caminada per expressar el rebuig social a l'Eix Vic-Olot per Bracons. Ens concentrarem a les 9 del matí a la casa de colònies "El Rourell". A les 10 inici de la caminada i a les 14 dinar popular. També exposicions, , música, jocos infantils, etc |
Salvem les Valls convoca el 15 de febrer a la Vall d'en Bas (Garrotxa) la tercera edició de la caminada "Catalunya camina per la Vall d'en Bas contra el túnel de Bracons". La gent es concentrarà a la casa de colònies de "El Rourell" per marxar a les 10 per espais afectats pel projecte de l'Eix Vic-Olot per Bracons. A les 14 hi haurà un dinar popular. També : música, exposicions, jocs infantils, etc. |
Mira també:
http://www.salvemlesvalls.org |
Re: III Marxa
|
per "embraconat" |
22 des 2003
|
A veure si en Saura i companyia tenen els pebrots de posar-se les xiruques per fer-se la foto.
Ja vam veure a la pija de la Mayol i al sòmines del Forradelles fent el penes a la plaça Sant Jaume, xupant plano en campanya electoral.
Que no era tant irrenunciable parar les obres de Bracons? Doncs mira... ja s'ho estan passant per l'entrecuix...
Quina barra! |
Re: III Marxa
|
per Hipocresia-Serps |
22 des 2003
|
Al igual que la destrossa del Delta del llobregat l'estan fent des de l'ajuntament del Prat d'Hipocresia-Serps, i no se'ls cau la cara de vergonya. Quan no intereseu no parlaran de vosaltres i punt, no sereu cap problema ecològic si ells no ho decideixen. Anims i a cridar-los sempre a la cara el que són, denunciar les seves destrosses i destapar el seu fals ecologisme. |
Re: III Marxa
|
per XXX |
22 des 2003
|
Que aturin per sempre les obres! ...o ens haurem d'empassar la segona versió de la NII per St. Daniel del senyor Nadal? |
Re: III Marxa
|
per Pratenc |
23 des 2003
|
L'altre dia Saura va insinuar a COM-Radio que potser no s'aturaria el projecte del tunel de Bracons. No són ecologistes, portem temps advertint-ho des del Llobregat, temps al temps. |
Re: III Marxa
|
per Antipseudoecològics alexguinart@yahoo.es |
16 feb 2004
|
He parlat amb molts olotins de l'Eix Vic-Olot, i som molts que estem a favor de l'obertura definitiva de la Garrotxa cap a la Catalunya central. El túnel és el traçat amb menys impacte ecològic i visual que hi ha, i si no mirin Suïssa o Àustria.
Dades: 1/Nivell d'envelliment d'Olot dels més alts de Catalunya. 2/Aprox. dos de cada tres universitaris han de marxar a fora de la Garrotxa.
3/Infraestructures: sota mínims. 3/Estudis universitaris de Belles Arts, encara els esperem.
4/Sostén econòmic de la comarca és l'industrial.
5/Ball de'n Bas: els puc ensenyar un cementiri de cotxes rovellats, uralites, pneumàtics, coberts, deixalles, escampats per la vall...I nitrats als camps!!!
6/Últimes eleccions autonòmiques -túnel ja en construcció-: CiU (promotora de l'Eix)majoria absoluta a la Garrotxa.
7/Tercera marxa contra Bracons: 4.000 persones segons l'organització(si les dades venen dels qui fan un acte, sol ser inflat). Habitans beneficiaris de la comunicació (Garrotxa- Osona): aprox. 150.000.
Veiem aquests dies la darrere gran ofensiva de tot aquest col.lectiu que s'ha muntat en contra de tot (...). Ni els seus, ni la gent del seu bloc político-social els ha fet cas. L'obra seguirà. Perquè és una qüestió de lògica, de progrés, de sentit comú. Els que governen no poden pas fer cas de les cabòries d'aquest col.lectiu. No poden pas deixar una comarca aïllada a la perpetuïtat.
El que és més bo,i ranci, a la vegada són aquest seguit d'intel.lectuals apoltronats a Autònomes i altres universitats, i que tenen la caseta de cap de setmana i la Vall d'en Bas. Només fan que escrits en contra de l'Eix. Què es pensen, que hem de quedar com una reserva perquè aquests senyors amb sous oficials de 2500 Euros al mes ens vinguin a visitar?
Molta, molta i molta llana!
Visca la Garrotxa i els seus habitants! |
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more