Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
|
Notícies :: antifeixisme |
Un neonazi a la "setmana cultural alternativa"
|
|
per prou |
08 des 2003
|
El neonazi Fernando Savater participarà a l'autodenominada "setmana cultural alternativa" de Castelló. |
El neonazi Fernando Savater participarà a l'autodenominada i ultrasubvencionada "setmana cultural alternativa" de Castelló. El divendres 19 de desembre a les 20 hores a l'edifici Hucha ens fotrà una nova dosi de mala llet i pensament únic en la conferència "mira por dónde".
L'acte està organitzat pel "amics de la natura", (encara que seria més lògic que ho fos pels "amics dels animals") i patrocinat per una entitat bancària. |
Re: Un neonazi a la
|
per kiku |
08 des 2003
|
Doncs doneu-li la rebuda ke es mereix a akest ultraespanyolista de merda!!! |
Re: Un neonazi a la
|
per stop |
08 des 2003
|
Gent, utilitzem els conceptes apropiadament.Fernando Savater es un ideòleg de dretes i nacionalista espanyol, no es neonazi. Avui en dia se li diu nazi a tot allò que no ens agrada, i el nazisme o el neonazisme es algo molt molt concret i definit. |
Re: Un neonazi a la
|
per jo |
08 des 2003
|
El mateix dia a la biblioteca de Rafalafena hi ha una conferencia sobre la memoria historica del franquisme a Castelló, és facil triar on anar..., no? |
Re: Un neonazi a la
|
per omar |
08 des 2003
|
És un disbarat qualificar de neonazi el Fernado Savater. Els nazis van enviar milions de persones a camps d'extermini. Si diem neonazi a qualsevol que no estigui d'acord amb un mateix, només estem trivialitzant el terme i buidant-lo de contingut, i si diem neonazi a Savater, com hem de dir als nazis de debò?
I si diem neonazi al Savater, com hem de qualificar a Sabino Arana? |
Re: Un porc espanyolista a la "semana cultural alternativa"
|
per yes |
08 des 2003
|
Jo tb entrava a comentar el mateix, neonazi es un terme fatalment aplicat.
Però porc espanyolista ja estaria millor, aixi doncs propose canviar neonazi per porc espanyolista. |
Re: Un neonazi a la
|
per stop |
08 des 2003
|
d'acord amb l'ultim comentari |
Re: Un neonazi a la
|
per paraules |
08 des 2003
|
d'acord amb els ultims comentaris
Sobre Sabino Arana, insisteixo: prou de parlar d'aquest home amb aquests conceptes.
Una lectura, per exemple, del Bakunin d'"Estatisme i anarquia" o d'altres socialistes ens portaria a no entendre absolutament res del conceptes de nació i raça a finals del XIX o principis del XX. |
Re: Un neonazi a la
|
per tamare |
09 des 2003
|
dons a mi el savater (o fins i tot el zapatero) em segueixen semblant feixistes |
La importancia de fer servir correctament el lenguatge
|
per Kronstad 21 |
09 des 2003
|
Ultimament el llenguatge mediatic, ha aconseguit canviar el significat de molts mots que s'utilitzaven a principis del segle pasat. Socialista avui en dia no vol dir -un partidari del socialisme-; si per societat comunista abans l'utilitzaven per referin-nos una societat sense estat, avui en dia existeixen estats comunistes; i quan parlem de socialdemocracia podem estar-nos referint perfectament a un neoliberal oposat a les teories de Keynes, sense cap problema.
El llenguatge es una eina de comunicació, cada adjectiu te el seu siginificat concret, si comenzem a treureles de contex, es donen de si, i comencen a perdre el seu significat, o sigui que acaben no voler dir res. |
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more