Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: globalització neoliberal
El movimiento conquista París
14 nov 2003
Titulares Dossier especial FS Europeo
http://www.sodepaz.net/modules.php?name=News&new_topic=26
Foro Social Europeo inicia segunda jornada de debates
París, 14 nov (PL)


El cine anti globalización, presente en Foro Social Europeo
París, 14 nov (PL)

La asistencia desborda al Foro Social Europeo
MONTSE CAPDEVILA/PARÃ?S
El Periodico


El movimiento conquista París
Liberazione



El velo irrumpe en el Foro
Manifestación por los derechos de las mujeres islámicas Protestas por la invitación al FSE del teólogo musulmán Ramadán
A.M.M. BOBIGNY (París) (Il Manifesto)


La fuerza de los 'altermundialistas'

BERNARD Cassen/El Periodico
Director general de Le Monde diplomatique y presidente de Attac-Francia Ayer comenzó el Segundo
El movimiento contra la globalización liberal seguirá madurando en el Foro Social Europeo de París, aún reacio a cualquier pilotaje político


COMIENZA EL FORO SOCIAL EUROPEO EN PARIS
Tatiana Miralles/ Paris
Periodista
12/11/2003


El Foro de Babels
Carta.org


Un espacio político en movimiento
Europa y la guerra permanente, el desarrollo sostenible, la defensa de los derechos sociales, migratorios y el rechazo de la mercantilización de la cultura. Los cinco temas del Foro Social Europeo
B.V. (Il Manifesto)

Otros Foros
http://www.forosocialmadrid.org

Bolivia: Encuentro Social Alternativo

Encuentro Continental de Pobladores Monterrey, México,
Mira també:
http://www.sodepaz.net/modules.php?name=News&new_topic=26
http://www.forosocialmadrid.org

Comentaris

Re: El movimiento conquista París
14 nov 2003
Sou una colla de reformistes neohippys fills de papa!!!

Al capitalisme no se'l reforma se'l destrueix!!!!

INDEPENDÈNCIA I SOCIALISME!!!
Re: El movimiento conquista París
14 nov 2003
EI Jtk!

No has pensat mai que la idea de crear una nació, estat sigui del caire politic que sigui es totalment reformista i no te res de radical.

Amb això no vull dir que comparteixi o no la idea d'auttodeterminació, només vull remarcar que el fet de creació d'un estat o nació es totalment reformista.
a jtk
14 nov 2003
I tu ets un subnormal. Quan argumentis, argumentaré jo també.
Re: El movimiento conquista París
14 nov 2003
o_O, no penso que la creació d'un estat sigui reformista, trobo molt bé i molt legítim que la gent estigui contra els estats, però realment penso que hi ha d'haver un pas transitori per a la seua desaparició, tot i així es podria parlar molt de que és un estat i de que vol cadascú. Però et continuo dient que no té perquè ser reformista, potser que m'expliquis el per que tu ho penses.
Re: El movimiento conquista París
14 nov 2003
jtk,

tu mateix t'has contestat "un pas transitori", aixo es reformisme, per molts (pq hi ha segur de tot igual que en l'independentisme socialista) dels que tu anomenes reformistes: estan fent passos transitoris que creuen necessaris per a la Revolució (entenguis canvi radical permanent i no l'acte puntual en si).

La creacio d'un estat o nació independent per molt que sigui socialista el canvi es produeix nomes en la regió afectada tenint aquesta que tractar amb els estats que l'envolten amb les dinàmiques i acceptació del sistema que això comporta i sent només per al sistema a escala mundial una reforma i potser ni això, Actualment parlar de creació d'un estat es només una millora per als habitants de l'estat, cosa que s'acusa al reformisme de nomes fer canvis per a millores puntuals sense atacar al sistema. En cap moment pensis que vull declarar que no es un pas endavant ni que no sigui bo, només dic que es una reforma no pas un canvi de sistema, la relació de l'estat amb la resta del mon actualment no es pot obviar.
Re: El movimiento conquista París
14 nov 2003
el capitalismo solo se puede destruir a nivel mundial(como es su extension),si existiese un lugar donde la clase proletaria tuviese capacidad de decisión podría defenderse del capitalismo pero nunca llegaría a un sistema anarquista o comunista porque las armas solo pueden ser destruidas a nivel mundial, la sustitucion del comercio por el intercambio de lo necesario solo se puede dar a nivel mundial.

la idea de estado es algo ambigua, yo el sistema anarquista lo considero un estado(eso si construido desde la base hacia arriba y no como sucede ahora). sobre el estado comunista de transicion hay que nadar con ojo yo nunca confiaría en un estado de transicion que no elimine al ejercito y al policia, que no elimine a los bancos, que no colectivice las fabricas haciendo comun los medios de produccion y que no elimine la acumulacion de dinero por parte de unos pocos teniendo todos una cantidad de dinero similar(una idea seria cambiar el dinero por bonos unipersonales, por ejemplo).

sobre la creacion de un estado parlamentario o dictatorial, pues hoy en dia siendo nuestra clase la mayoritaria solo llegara a ser necesariamente reformista.
Re: El movimiento conquista París
14 nov 2003
un altre capitalisme és possible, oi parisencs?

una altra anarquia és possible?
Re: El movimiento conquista París
14 nov 2003
No love es possible,
p q no totes les altres coses?

La questio es que volem i com volem aconseguir-ho.

parlar i plasmar coses a una web es facil però i el dia dia, això com sempre es una altre cosa.

Salut!

Ale! a disparar sense saber res!
Re: El movimiento conquista París
15 nov 2003
Abans de perdre el respecte entre vosaltres haurieu de mirar de no ficar a altres subjectes com "subnormals" pel mig, sobretot utilitzant aquest adjectiu de forma sistematicament pejorativa. Que hi hagi persones per "sota" del que es considera "normal" no et fa més "superior" a ningú per utilitzar aquest adjectiu. Resumint, més respecte i la lluita comença per un mateix, contra l'avorriment acció directa contra un/una mateix/a
Re: El movimiento conquista París
03 des 2003
de facto,algo de importante se passou no fse em Paris.Como disse Negri,a comuna de Paris ainda esta longe,mas estamos no bom caminho para derrotar o capitalismo
Re: El movimiento conquista París
04 des 2003
solo una observacion, en vez d estar aki peleandos xq komo teneis q destruir el puto capitalismo, xq no os poneis d acuerdo i salis a destruirlo de verdad? solo una observacion ara no me comais... ajajajja
Sindicato Sindicat