Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
|
Notícies :: antifeixisme |
Un 12-O antifeixista
|
|
per J |
08 oct 2003
|
|
|
Companys, com ja sabeu el proper cap de setmana fem tot un seguit d'activitats contra la cel·lebració feixista del 12 d'octubre
a l'Espanya Industrial, divendres i dissabte, i diumenge una manifestació.
Us adjunto imatge del cartell amb detall de les activitats i eixos de debat pel vostre coneixement i per què, en la mesura que pugueu, feu difusió (correu, llistes de
distribució, etc.).
Com a trets rellevants d'aquest any, a més del concert de divendres i dels debats de dissabte i de la pre-estrena de la pel·licula 200 KM
sobre Sintel (presentada al Festival de Sant Sebastià amb bona crítica), cal remarcar que s'ha arribat a un principi d'unitat d'acció
amb grups immigrants (bàsicament de Centre i Sud Amèrica) als qui aquesta diada tampoc deixa indiferent i altres moviments socials.
El focus, com podreu veure al llistat d'activitats, s'ha volgut desmarcar una mica del rebuig (que també) al deplorable acte nostalgico-
feixista-terminal de cada any, per centrar-lo en el nou feixisme quotidià i retallada de llibertats que pateix la societat civil,
provinent no només de persones i grups amb estètica nazi sinó també de
persones i organitzacions amb aparença respectable sovint emparades en
estaments oficials.
La millor lluita contra el feixisme no és la defensa pasiva sinó el progrés solidari cap a un mon millor.
Des de Sants, un petonet des de la trinxera.
J |
Comentaris
Re: Un 12-O antifeixista
|
per antifeixista |
08 oct 2003
|
DONCS EM SEMBLA BASTANT TRIST FER UNA FESTA EL 12-O, mentre els feixistes no només fan actes al carrer sinó que governen a tot l'estat, il·legalitzen partits, tanquen diaris, empresonen i torturen i practiquen un genocidi cultural contra tot el que no sigui espanyol.
Aquesta festa com a resposta al feixisme és massa limitada. |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per J |
08 oct 2003
|
Si t'ho mires una mica veuràs que no es tracta d'una festa, sinó d'unes jornades de debat i trobada, d'afinitats, de solidaritats i de lluita. D'un homentage a uns treballadors en lluita i d'una mani el diumenge.
El fet de fer un concert es per recollir peles pel muntatge i pels detinguts d'anteriors 12-O.
Quina millor manera de lluitar contra el feixisme (que estic d'acord ens governa des de dretes i des de esquerres) veus tu?.
En qualsevol cas, la jornada de l'11 està oberta a que cada grup presenti les seves propostes i desenvolupi les seves activitats.
T'hi esperem.
J |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per J |
08 oct 2003
|
Si t'ho mires una mica veuràs que no es tracta d'una festa, sinó d'unes jornades de debat i trobada, d'afinitats, de solidaritats i de lluita. D'un homentage a uns treballadors en lluita i d'una mani el diumenge.
El fet de fer un concert es per recollir peles pel muntatge i pels detinguts d'anteriors 12-O.
Quina millor manera de lluitar contra el feixisme (que estic d'acord ens governa des de dretes i des de esquerres) veus tu?.
En qualsevol cas, la jornada de l'11 està oberta a que cada grup presenti les seves propostes i desenvolupi les seves activitats.
T'hi esperem.
J |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per G |
08 oct 2003
|
Lo important és que hi hagi el mateix numero de gent als concerts que a la mani... |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per Mireia |
08 oct 2003
|
Jo el que no puc entendre, és que un ajuntament com Barcelona on ERC i IC (ecologistes i d´esquerres de debò), són decisius es segueixin autoritzant o tolerant manifestacions feixistes als nostres carrers. Portabella i Imma Mayol han dit alguna cosa d´akesta mani? Pensen fer-hi alguna cosa o ells només es dediken a desallotjar i derribar centres socials okupats? Algú d´IC o d´ERC per akestes contrades? |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per kaos |
08 oct 2003
|
Marxa alternativa cap a monjuik, accio violenta contra els nazis,qui tingi ganes ja si pot venir.ACCIO VIULENTA DIRECTA.Ni nacionalismes ni capitalistes. anarkas en accion. 12 octubre parc escorxador 11:30 mati. |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per alerta |
08 oct 2003
|
No hi ha constància d´aquest acte, podrien ser policies. La mani sortirà de Plç Països Catalans a les 12 del matí. |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per Alerta Roja |
08 oct 2003
|
Abans també estava gairebé segur que darrera aquestes parides, com "accio viulenta directa" o "anarkas en accion" només podien venir d'un anormal uniformat o rapat. Pero ara, em temo, que potser el que escriu aixó es creu es creu realment que es un superanarquista. No se que es pitjor. |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per kaos |
09 oct 2003
|
11:30 parc escorxador alterpoint, atack monjuik ,fatxes morts .superviolinista. |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per ColoKaos? |
09 oct 2003
|
alterpoint!? superviolinista!? La òstia, nen, amb els anarketas!! Se les va la olla a estos analkas. |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per kaos |
09 oct 2003
|
calla facheta di merda! |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per ColoKaos |
09 oct 2003
|
Jejejejeje!! Ara s'ha emprenyat? Vinga nen ves a dormir que si no ta mare et fot bronca. O potser el teu sergent!!
Alterpoint!? superviolinista!? La òstia, nen, amb els anarketas!! Se les va la olla a estos analkas. |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per kaos |
10 oct 2003
|
i a ti que intelectual d mierda hijo d la gran que fas en aquesta pajina,FACHA CATALANISTA RACISTA Y BURGUES,sisi soy d la brigada d informacion ,ya me informare d quien eres,capullos paranoicos,11:30 escorxador. |
YO TENGO LA RAZON, HAZ LO QUE YO DIGO SINO ERES IDIOTA
|
per pedro |
10 oct 2003
|
mucha gente por aqui va de ese rollo. que pena y asco!!
cada uno somos libres de elegir lo que haremos ese dia y al que no le guste que se aguante. desde luego con insultos a mi y a la mayoria de la gente no nos van a convencer de ir a donde otro haya elegido.
todavia hay mucha gente dictadora disfrazada de alternativo, "elegida" para dirigirnos (tipo aznar) ya que nosotros somos solo un rebaño idiota que no sabe elegir su destino. gracias por enseñarnos el camino con insultos y desprecio. gracias por tener la verdad absoluta (seguramente sera dios quien nos escribe para darnos su luz).
pero... dios... ¿aun no te has enterado de la autogestion, de que cada uno tiene el derecho de elegir lo que hace con su vida y no lo que tu quisieses? puaj!!!! pues no debes ser tan listo como pretendes pues aun no te has enterado de eso y eso es de los mas basico. a mi no me manda nadie!! |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per kaos rules. |
10 oct 2003
|
11:30 plaza de ESPANYA: todos a monjuik. enfrentemonos fisicamente.viva la violencia. |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per Kaos EN las calles |
10 oct 2003
|
AQUI MANDA DIOS! |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per kaos |
10 oct 2003
|
reventemos los actos fascistas del 12 octubre. |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per altanto! |
10 oct 2003
|
Es veritat que la convocatória del parc de l'escorxador fa una pudor que te cagas. Tant si es un parany policial, com si la convoquen aquells que es creuen en possessió de la veritat suprema i que son mes ultraradicalsviolentsanticapitalistes que ningú. Ara bé d'aqui a que es critiqui una postura politica com es ser anarquista només perque un subnormal s'autodenomini anarquista em sembla una mica patètic i es caure en el se joc de merda. Anem amb compte amb com fem servir les paraules i a qui insultem sense pensar-ho. Que hi ha molta gent que du a terme un tasca politica a diari sense ser un subnormal que es dedica a trencar quatre vidres un dia determinat. Ser anarquista, per a qui li interessi, vol dir molt més i es quelcom molt més seriós. |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per kaos |
10 oct 2003
|
molt b pero insisteixo 11.30 escorxador. |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per ColoKaos? |
10 oct 2003
|
Aquest malalt insignificant ha estat escribint arreu d'Indymedia un parell de dies, presentant-se com "anarquista" sense que cap altre "anarquista" li fes callar o hi marques distàncies.
De totes les parides que has escrit el més interesant és "sisi soy d la brigada d informacion ,ya me informare d quien eres,capullos paranoicos". O es realment un poli o similar o, gairebé segur, és un nen bastant imbécil que no té ni puta idea del que escriu
Ha insultat primer i boicotejat després una convocatòria unitària contra el "12 deOctubre".
Potser la confusió esta en que tampoc ha dit res gaire diferent del que han estat escribint altres "anarquistes" per Indymedia, encara que d'una forma molt més garrula del que acostuma a ser normal.
No crec que escriure aixó em faci un "intelectual d mierda hijo d la gran" o un "FACHA CATALANISTA RACISTA Y BURGUES", que m'ho digui aquest no és precisament una garantía de que ho sigui. El contrari en tot cas. La veritat es que se m'en refot.
L'unic que em molesta és aixó de "11.30 escorxador plaza de ESPANYA viva la violencia" i tota les parides acompanya aquesta convocatòria seva. No hi anirà ningú, és veritat, encara que mai se sap. Aquest llenguatge arriba a molta més gent de la que ens imaginem. |
Marcar distàncies???
|
per anarcoantifa |
11 oct 2003
|
El que no acabo d'entendre es perque els anarquistes (si, si sense cometes, perque no calen) ens haguem de sentir obligats a marcar cap tipus de distància amb energúmens com aquests a qui s'els hi en và la olla. Que no es marquin distàncies no vol dir que s'hi estigui d'acord. Em sembla molt cutre que s'utilitzin els comentaris d'un imbécil per a llançar merda sobre molta altra gent. Per no ser indepe i comunista no vol dir que s'hagi d'estar en contra de la convocatoria del 12-O. Al final sempre acaba passant el mateix, vinga a tirar merda els uns contra els altres i així els capullos com el kaos aquest de marres consegueixen el que volien, que perdem de vista l'objectiu principal: expressar el nostre rebuig al feixisme i mirar d'aturar els actes feixistes. Ja ens val! |
Que pasa?
|
per Mister Sin Ideologia |
11 oct 2003
|
A ver, que tiene que ver la opinion de una persona con el de todo un grupo ideologico? Veo que por aqui se trata a los anarquistas con cierto aire de desprecio, como si esos a los que llamais los seres poseedores de la verdad absoluta y suprema fueseis vosotros. Por otra parte en ningun momento dais a conocer vuestra ideologia... el anarquismo, sin ganas de parecer prepotente es la ideologia absoluta, la que solo pueden llevar a la practica los seres humanos en su total desarrollo, vamos, dejandolo claro, a mi vuestras ideologias me parecen bastante austrolopitecas, pero no voy a ir criticandoos diciendo: vaya con los "xxxxxxxxx" ni demas intentos de chuleria barata ni de reafirmacion moral, asi que dicho esto... hasta otra. |
Re: Un 12-O antifeixista
|
per AZNAR |
21 des 2004
|
PP=PSOE=CABRONES=LADRONES |
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article. Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo. Comments can not be added to this article any more
|