Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Maig»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
      01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: especulació i okupació
El Veïnat defensa el Parc de la Fonflorida
05 oct 2003
Lluita contra la decisió de construir un geriàtric enmig d'una zona de jocs
La decisió de l'Ajuntament i la Generalitat d'instalar un geriàtric a la zona de jocs del Parc de la Fontflorida ha escalfat els ànims del veïnat de la zona, situada entre el carrer Fontflorida i al Via Trajana, just a tocar de la Gran Via, al barri de la Font de la Guatlla.
El solar, que fa cinc anys que és objecte de conflictes entre les administracions autonòmica i municipal, ja que no és apte per a realitzar-hi un equipament d'aquestes caracterísitiques, però la proximitat de les eleccions s'han decidit finalment a fer-lo.
El veïnat afirma que hi ha una alternativa millor just al costat del lloc decidit, que permetria fer un equipament més gran i que no molestaria ningú, encara que resultaria més car. També denuncien l'actitud poc transparent del Districte, que va obrir el període d'alegacions just abans de les vacances, i tot i així encara no ha contestat les alegacions presentades. Tampoc cap representant polític municipal s'ha dignat a reunir-se amb ells, tot i que ho han demanat tan a la regidora, Imma Moraleda com a l'alcalde, Joan Clos; que els han rellegat al gerent del Districte Josep Maria Puga.
Les obres ja estan licitades i amb els permisos concedits, i algunes fonts afirmen (l'agenda de la Generalitat no ho confirma) que Jordi Pujol anirà a posar la primera pedra el proper 11 d'octubre.
Des de la Comissió de Veïns s'estan discutint les diferents mobilitzacions a desenvolupar per tal d'aturar el projecte.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more