Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: antifeixisme : criminalització i repressió : fòrum 2004 : mitjans i manipulació : altres temes
Carta del director de cine Julio Medem
19 set 2003
Un pájaro vuela dentro de una garganta
(Carta del director de cine Julio Medem)
Para quien quiera saber más sobre la "polémica" surgida en torno al
documental
que Julio Medem presenta en el Festival de Cine de Donostia

Seguru Medem'en dokumentalari buruz zerbait entzun edo irakurri duzula.
Internet'en bere manifiesto hau aurkitu dut.

Texto completo:
http://www.sodepaz.net/modules.php?name=News&file=article&sid=1240
Mira també:
http://www.sodepaz.net/modules.php?name=News&file=article&sid=1240

Comentaris

Re: Carta del director de cine Julio Medem
19 set 2003
Tantdebó, tots els periodistes, tertulianos, columnistes, ideòlegs i polítics que tracten el conflicte d'Euskal Herria, tinguessin una metodologia tan objectiva i oberta com la que ha utilitzat Medem per fer aquesta pel·lícula.

A tots ens cal veure el resultat per opinar si ha complert les expectatives que planteja en aquest finíssim anàlisi de la societat basca. Sense haver-se estrenat ni tansols, ja han sorgit els inquisidors, els feixistes i totalitaris que es queixen perque al costat seu també se li dona la paraula a gent amb la que no estan d'acord. Una prova pausible de que el conflicte basc té per molts anys, davant l'intolerància que molts propugnen, i la demostració de que aquell problema no es resol únicament perque ETA no vol, sino perque al govern i als seus altaveus tampoc els interessa acabar amb un conflicte que els hi dona el poder, la majoria absoluta a espanya amb vots populistes i producte de la desinformació.

EUSKAL HERRIA AURRERA!!
Re: Carta del director de cine Julio Medem
19 set 2003
Ahi estan de nuevo los" nuevos inquisidores",los Savater,Gotzones,Juaristis,AVT,...censurando a coro con la Ministra Pilar del Castillo,sin haber visto siquiera la película aun!!!!
Son "censores preventivos" como los ataques de Bush a Irak...Estoy segura,conociendo a Julio Medem ,que debe ser un documental extraordinario y espero verlo pronto.
¡Basta ya de censores fascistas!
Animo Medem...te apoyamos frente a esos linchadores de la libertad de expresión!
Re: Carta del director de cine Julio Medem
21 set 2003
Julio Medem ha sido quizás el director español que más me ha hecho "soñar". Sus obras son de una poética magnifica y singular. Supongo que este documental será otra de esas grandes obras artísticas.

Pero, también he tenido el placer de aprender muchas cosas sobre lo que es la democracia y la búsqueda de la libertad (una libertad que parta de la justicia social como premisa), además de otras cosas más importantes en la vida, de Fernando Savater. Y, al igual que me parece fantástico que s puedan leer todo tipo de opiniones de Medem sobre "la polémica", me gustaría que la gente exigiera declaraciones más extensas de Savater (que seguro no argumenta su oposición al filme con un simple "No participé en la película de Julio Medem porque no me inspiraba mucha confianza"). Me udele que se le tache de fascista sin haber leído nada sobre su obra antifranquista, antiautoritarista, antimilitarista, antinacionalista (y no me refiero al nacionalismo de partidos, sino al nacionalismo como teoría que sólo provoca el enfrentamiento entre seres humanos), progresista,...

Ahora desgraciadamente si leéis esto seguro que recibiré unos cuantos "alagos", pero eso estará bien porque podré responder y habrá diálogo, que es lo más importante

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more