Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Novembre»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
    01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Comenta l'article | Envia per correu-e aquest* Article
Anunci :: guerra
Campanya davant la guerra i ocupació de l’estat d’Israel a Palestina V
09 nov 2023
AQUEST DIVENDRES 10 de NOVEMBRE MANIFESTACIÓ DES DE PLAÇA CATALUNYA DE FIGUERES:
A LES 19:00H, sense banderes diferents.
https://www.openstreetmap.org/way/519063887

rotulo-digital-convocatoria_20231110.png


Es compleixen 75 anys de guerra oberta per la disputa de territoris a Palestina, a la qual l’estat d’Israel neix militarment a la costa de Palestina per a conquerir terres, fer neteja ètnica d’altres pobles semites i colonitzar amb els seus ciutadans supremacistes.

En aquesta lenta usurpació es priva els palestins dels seus drets sobre les terres, sobre l’economia, sobre l’habitatge i sobre l’aigua, abocant a poblacions senceres a subsistir per caritat.

Aquest any 2023, després dels disturbis a l’abril per la mesquita d’Al-Aqsa, els bombardejos el mes de maig sobre Gaza i la massacre contra assentaments israelians a principis d’octubre, l’estat d’Israel ha emprès la destrucció de les ciutats de la franja de Gaza, a Palestina.

Amb les armes subministrades pels Estats Units d’Amèrica i varis estats europeus, incloent Espanya, l’exèrcit d’Israel està eliminant els habitatges de prop de 2 milions d’habitants palestins a Gaza, i sotmet a un bloqueig d’aigua, menjar i energia a totes les persones per la seva condició de palestines.

Les famílies moren per les bombes, per falta de salut i aviat per falta d’aliment. Els estats europeus, públicament diuen recolzar la població despresa de tots els seus mitjans, mentre consenteixen el setge, trafiquen amb les armes i obren els braços als diners i les empreses d’Israel.

- Prou de falsos discursos polítics.
- Prou de favors i armes.
- Prou de robatoris i matances.
- Que visquin totes les persones, i que visquen de forma justa i en pau.

Ajuda’ns per ajudar la humanitat.

rotulo-digital-ruinas_20231110.jpg
Mira també:
https://palestina.figueres.social/
https://www.cntfigueres.org/articulo/686
La facilitat d'afegir comentaris als articles publicats té com a finalitat el permetre:
  • Aportar més informació sobre l'article (enriquir-lo)
  • Contrastar la seva veracitat
  • Traduir l'article
ATENCIÓ: Els comentaris apareixen publicats amb retard.
Afegeix comentari senzill (apareix amb retard) Supervisar la moderació
Títol (En Minúscula Normal)
Nom El teu correu-e

Comentari

Codificació
Anti-brossa Introdueix el text a la casella:
Per afegir comentaris més detallats, o per carregar fitxers, mira a formulari complert de comentaris.