Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: sanitat
Jornadas de Contrasalud: sanidad, poder i totalitarismo, dias 13 y 14/3/21
12 mar 2021

Sábado 13 en el "Espai poblet" Sardenya 263.
Domingo 14 en el Agora Juan Andrés Benitez (Aurora esquina Riereta)
charla 13 y 14_3.jpg
Els convocants de les Jornades de Contrasalut volem puntualitzar alguns aspectes:

1.-En cap moment formem part de la convocatòria contra la anomenada “llei Auschwitz” (denominació exagerada i desafortunada), va semblar interessant donat el caire de la Llei. Es tracta de la llei 8/2021 de modificació de la llei de salut de Galicia (https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2021/20210226/AnuncioC3B0-240221-00 ), en ella hi ha un seguit d’articles intervencionistes de control social, especialment la extensió de la categoria d’autoritat sanitària, es tracta d’un desenvolupament de les mesures de la llei de l’estat d’alarma (4/1981).
2.-Vista la composició dels convocants ens desvinculem totalment de la convocatòria i lamentem haver-li donat ales.
3.-Que els ponents han de tenir una participació tècnica i no pas política, els dos ponents no tenen relació amb l’extrema dreta, i en el cas de Costa a freqüentat els medis i publicacions llibertàries.

També és de lamentar la reacció híperventilada d’alguns, que sense preguntar ni investigar el més mínims el fet es llencen a fer acusacions genèriques.

SALUT I ANARQUIA

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Jornadas de Contrasalud: sanidad, poder i totalitarismo, dias 13 y 14/3/21
15 mar 2021
O sea, que por que haya un colgao que dé charlas por medios libertarios ya es coleguilla, como Félix Rodigo Mora o los primitivistas aquellos que no eran capaces de encender una hoguera con dos palos. Hay que ver en qué mundo vivimos. Volvemos al oscurantismo de cabeza
Re: Jornadas de Contrasalud: sanidad, poder i totalitarismo, dias 13 y 14/3/21
17 mar 2021
¿Qué le pasa a tú memoria? Se te olvida que además de "coleguillas", anunciaban una manifestación "de interés" que suelen convocar policías.
O sea, porque convoquen una mani de policías, ¿van a ser policías?, claro que no es obligatorio, pero "coleguillas", un poco sí, ¿no te parece?
O sea, porque organicen una charla en la que el ponente es de una organización con vínculos con la extrema derecha, y lo oculten, no pueden ser libertarios, ¿no?
O sea, porque difundan teorías negacionistas, organicen actos negacionistas y señalen interesante convocatorias negacionistas, no van a ser negacionistas, ¿no?
Hay gente muy rara, pero no son los que llevan el sombrero hecho con papel de plata.
Sindicat Terrassa