Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: altres temes
Ni negacionistes ni submisos!! divendres 5/12/20 cassolada a la plaça de la VIRREINA a les 20:00, hem de fer soroll!!.
02 des 2020
Nota: ha canviat la ubicació de la cassolada, ja no és a Revolució, és a Virreina.

Perquè hi ha tan poca resistència al toc de queda i als confinaments?

És molt sorprenent la submissió i el silencia al voltant de les darreres mesures COVID, i no sols protestes per les limitacions de llibertat, sinó tampoc contra una situació econòmica i social a punt de desbordar-se… I no falten els motius per alçar-nos!!.
-Milers de treballadors en ERTE que acabaran a principis d’any, sotmesos a la incertesa (i amb el sou reduït), milers de treballadors submergits molts d’ells sense papers sense medis de vida ni futur econòmic (https://laboro-spain.blogspot.com/2020/10/despido-fin-ERTE.html , https://laboro-spain.blogspot.com/2020/10/prorroga-erte-enero-2021.html ).
-La salut pública desbordada, els recursos desviats a la privada, com el contracte del rastreig a una filial de FERROVIAL, 17,7 milions que passen de la Generalitat a les butxaques privades, el mateix passarà amb els fons COVID de la UE.
-El desastre de les residències de gent gran (http://negreverd.blogspot.com/2020/04/residencies-de-la-tercera-edat-i.h ) a Catalunya la gestió de les residències està majoritàriament en mans de societats mercantils, la xarxa privada s’emporta el 79% de pressupost de la Generalitat destinat a elles, la visió mercantilista ha tingut un paper important en la debacle.
-Catalunya és lider en desnonaments i aquests s’han anat produint malgrat les promeses d’aturar-los (http://pahmollet.org/catalunya-es-el-territori-que-pateix-mes-desnonamen/ ), a tot l’estat des de 2008 hi ha hagut 1 milió de desnonaments.
-Les mesures COVID, sobretot el confinament, però també el toc de queda, deixen a les persones aïllades i sotmeses, la violència sobre dones, ancians i sobretot menors augmenta i queda encapsulada en el silenci, el 12,5% dels pares reconeix haver pegat als seus fills durant el confinament (https://www.diarimes.com/es/noticias/actualidad/cataluna/2020/06/05/el_5 ).
-Les condicions d’aïllament i d’incertesa es tradueixen en estres, depressió i suïcidi... a l’estat espanyol la taxa de suïcidis de les mes baixes d’Europa, però malgrat això durant l’anterior crisi va
créixer en un 8%, a l’estat es produeixen un 9 suïcidis cada dia. Espanya ja era el segon país europeu en consum d'ansiolítics, el quart en antidepressius i el sisè en hipnòtics i sedants, durant el confinament el seu consum va créixer un 20% i els que en prenien van augmentar la dosi.
-Les mesures anti-COVID, com ja es va demostrar la primavera passada generen abusos i discrecionalitat policial, les recents actuacions a Barcelona responen a aquest clima.

I MOLTES ALTRES COSES COM:
L’extensió del control social amb la implantació de tecnologies noves (control d’aforaments, videovigilància intel·ligent, termografia, seguiment de telèfons...), el desgavell de l’ingrés mínim vital denegat al 60% dels sol·licitants, el dels ajuts als autònoms, la concentració bancària per poder augmentar la rapinya sobre els fons de la UE, el manteniment i agreujament de la llei de seguretat ciutadana (la llei mordassa), la transparència de la gestió de l’estat i de la Generalitat és escasa...

Segur que queden moltes coses per citar però pensem que ja hi ha prou!!
TENIM TOTS ELS MOTIUS DEL MON PER PROTESTAR, PER SORTIR AL CARRER.

Perquè no sortim doncs??

A Barcelona el sector que ha demostrat ser més combatiu al llarg d’aquests mesos ha estat el de l’habitatge, els Sindicats de Barri i els Gups d’habitatge han seguit actuant contra els desnonaments i van convocar la mani del 31/10, la mani més gran dels darrers temps.
A un altre nivell tambe hi han hagut iniciatives locals contra el toc de queda, la més lograda la manifestació a Sant Andreu el dia 1 de novembre (“protesta contra el toc de queda, no són mesures sanitàries, son mesures de control social”), dues bicicletades a Sant Andreu i Vallcarca, un cercaviles al Carmel i tres cassolades a Gràcia, tot plegat poc per lo greu que son les mesures per les llibertats.Tamve es va fer una manifestacio, convocada en principi per l’esquerra independentista a la plaça de Sant Jaume.
De l’esmorteiment de la lluita a Barcelona no en pot ser aliè el fet de tenir el govern municipal i el de l’estat “progresista”, de fet els votants d’Unidas Podemos, en la enquesta del PAIS sobre el tema (https://40db.es/wp-content/uploads/2020/11/Estudio-sobre-la-crisis-del-c ) son els que menys han participats en protestes i els que més aproven la gestió de la pandemia… Hi ha tota una xarxa de professionals o semiprofessionals, depenents del complex Podemos/PSC/Comuns controlant ONG’s i que maneguen Coordinadores i Plataformes de la que sembla que hi ha una forta dependència i que ens patronitza, superar aquesta dependència hauria de ser un dels nostres principals objectius a mitjà termini.

Aprofiten la crisi COVID per aconseguir els seus objectius, ens volen callats i obedients, ens volen en situació precària laboral i econòmica, ens volen aïllats, ens volen dependents i deprimits, NO VOLEN LA NOSTRA SALUT!!... ENS VOLEN MALALTS DE SUBMISSIÓ!!.
ENCARA PODEM REACCIONAR!! Protestem contra les mesures de control social, contra les mesures classistes de confinaments, contra el toc de queda, contra la incompetència dels governants.
Com que no ens resignem a callar, divendres dia 5 de desembre, a les 20h, CASSOLADA A LA PLAÇA DE LA VIRREINA!! (alerta canviem de plaça).
Pica cassoles!, fes soroll!, tira petards!

LA PITJOR PANDÈMIA, LA POR I L’OBEDIÈNCIA!!
https://malclima.blackblogs.org
entreiguales ARROBA riseup.net
Mira també:
https://malclima.blackblogs.org/

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Ni negacionistes ni submisos!! divendres 5/12/20 cassolada a la plaça de la VIRREINA a les 20:00, hem de fer soroll!!.
02 des 2020
Els nens entremaliats han d’anar a dormir d’hora.
Connecteu profundament amb Hibernation.
Re: Ni negacionistes ni submisos!! divendres 5/12/20 cassolada a la plaça de la VIRREINA a les 20:00, hem de fer soroll!!.
02 des 2020 v
Divendres és dia 4
Re: Ni negacionistes ni submisos!! divendres 5/12/20 cassolada a la plaça de la VIRREINA a les 20:00, hem de fer soroll!!.
03 des 2020
A veure si actualitzeu la pàgina, que encara convoca per novembre. Sembla sinó que la convocatòria no és la vostra...
Sindicato Sindicat