Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Comentari :: indymedia
Catalunya a indymedia
09 set 2003
Diada de Catalunya no existeix a la columna central d'indymedia
Estem a 10 de setembre i a la columna central d'indymedia no es fa referència a la diada nacional de Catalunya. Que no es fan actes? O és que no és prou important per la gent d'indymedia barcelona? O potser és que l'intent de recuperació dels drets d'un poble només és important si està a x quilòmetres de distància. Sembla que això és bastant corrent entre els moviments alternatius de Barcelona (amb excepcions), ja que són capaços de manifestar el seu recolzament per qualsevol poble de l'altre punta del món i ometre el català. Els mateixos que lluiten contra el feixisme col·laboren en un dels objectius del franquisme: fer oblidar la realitat de la nació catalana. Potser si que és necessari un indymedia dels Països Catalans. L'indymedia barcelona no fa ressò de la diada tot i ser el media center de la capital de Catalunya. Realment va fer tant bona feina el franquisme com perquè la gent dita progressista s'oblidi d'un país? Em temo que si, l'etnocidi (extinció deliberada d'una cultura per una altra) franquista va ser eficient ( per no parlar de genocidi) i ha deixat un pòsit considerable en molta gent. Crec que hauríem de començar a reflexionar que en tenim d’aquest pòsit cadascú de nosaltres.

Comentaris


Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia
10 set 2003
doncs desgraciadament tens molta raó.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia
10 set 2003
Jo també penso com tú.
Hi ha com un cert complexe amb tot el tema de Catalunya.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia
10 set 2003
Això és el clar reflex del que es viu als carrers de la Barcelona, on els ideals de l'antiglobalització paradoxalment obliden la cultura del pais on viuen. És la globalització "mestiza" dels antiglobalitzadors, i malauradament per la nostra llengua, parla en castellà. Si durant el franquisme, defensar el català era una lluita per les llibertats; ara, durant l'aznarisme, per molts antiglobalitzadors si defenses el català, ets curiosament: un insolidàri, un intransigent amb els nouvinguts i tens una mentalitat una mica estreta.
Ah, i el PP encantat, és clar.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia
10 set 2003
És trist però aquesta "despreocupació" també és un reflex del que es publica a la columna dreta. Fixeu-vos en les notícies. Si la mateixa gent que participa en indymedia no s'interessa per tot això, doncs també és normal que no ho faci el col·lectiu editorial. El problema, doncs, no és només d'indymedia, com ja heu dit. Apa, bona diada!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
en la fiesta nacional yo me quedo en la cama igual
10 set 2003
A Catalunya el preu mitjá per habitatge s'ha vist incrementat en un 91% als darrers 7 anys segon La Caixa. Es aquesta la Catalunya 'antifranquista'.
SALUT

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia
10 set 2003
Es que la teva "Catalunya antifranquista" es responsable d'aquest increment? Si es així, explica'ns perque. Pero em sembla que no, i que ja ens has donat un altre motiu més per sortir demà al carrer. Gràcies!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia
10 set 2003
A la ciutat de Barcelona es practiquen 4000 desnonaments cada any, 4000 persones expulsades per ordre judicial del seu habitatge per no poder pagar el lloguer.
Hi ha cada cop més gent treballant en condicions molt precàries per salaris de misèria.
I què fa la gent? Viure amb por i solitud aquesta misèrica, aquesta precarietat.
Durant la invasió de l'Irak, molta gent va sortir a manifestar-se. Però la gent que sortia en aquestes manifestacions continua sola, enfrontant-se en solitud amb els seus problemes quotidians. No va sorgir cap subjecte social ni cap projecte col.lectiu arran d'aquells esdeveniments.
Vull dir amb tot això que, ara com ara, molta gent té greus problemes de pura supervivència, problemes amb els quals s'ha d'enfrontar sola i atemorida. Aquest és el panorama polític que tenim avui a Catalunya. Per això penso que és injust atribuir al colectiu editorial indiferència davant el fenòmen del nacionalisme català. La columna dreta i el que queda recollit a la columna central reflecteixen aquesta realitat angoixant. No dic que el discurs nacionalista català sigui responsable d'aquesta situació, en absolut, el que dic és que és un discurs que es va construir durant el franquisme i durant la transició, i que, malauradament, no ha sabut recollir aquestes noves realitats que patim. No és pas un retret, sino una invitació a que tots plegats ens ho pensem.

Quan es veu que les consignes entorn a la identitat catalana no aixequen massa entusiasmes en segons quins àmbits, l'explicació més "simple" és atribuir aquesta fredor a l'espanyolisme incoscient de la gent, però potser la veritable raó és que la lluita entorn de la identitat catalana no conecta o no dóna respostes als problemes amb els quals s'enfronta la gent cada dia: sobreviure enmig de la precarietat, la por i la solitud.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: A la calle que ya es hora !
10 set 2003
Visca la Catalunya que lluita! La Diada és el millor dia per denunciar l´imperialisme, el colonialisme i el nacionalisme annexionista que practica el Partit Popular. 11 de setembre: senyeres i llençols blancs a finestres i balcons.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia
10 set 2003
Estoy harta que se compare y equipare la opresión que sufren diferentes pueblos del mundo, no todo es lo mismo, no es comparable Palestina a Catalunya...

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia
10 set 2003
Em refereixo al comentari d'omar. Ens dius que el discurs del nacionalisme català es construeix durant el franquisme i la transició. Això no és així. Només a tall d'exemple (si el que es vol és fer un repàs històric millor un bon llibre) crec que hauries de recordar que durant la segona República la Generalitat estava governada per Esquerra Republicana de Catalunya.
Per altra banda ens parles de la gent que es queda sense vivenda i ens dius que hi ha problemes més importants pel dia a dia de la gent que el fet nacional. Estic d'acord que és més important menjar cada dia i dormir sota un sostre que un país i tota la riquesa que aporta la seva cultura a l'hora d'interpretar el món. Si no menges et mores. Però trobo que aquest fet no justifica l’actitud de l'equip editorial (que és qui decideix que surt a la columna central) respecte Catalunya. O és que és més important el canon de l’SGAE que el problema de la vivenda? Doncs em sembla que el tema del canon si que hi és a la columna central. El que vull dir és que es poden tractar tots els temes i també el de la Diada, que és prou important.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia
10 set 2003
Que el discurs catalanista apareix durant la dictadura? Crec que ens falta a tots estudiar una mica d'història. Us recomano els quaderns que l'Antoni Ferret ha anat publicant a indymedia durant uns mesos.

D'altra banda, si tot és qüestió de prioritats, aleshores què fem treballant per construir una eina com indymedia, basada en les noves tecnologies? No és això una prioritat o un luxe dels països rics, que no han de buscar-se el pa de cada dia? Si la resposta és que indymedia és una eina útil per treballar per un món més just, aleshores jo reclamo la independència dels Països Catalans pel mateix motiu. Només cal mirar la quantitat de moviments socials que tenim i el volum d'esforços que dediquem a causes solidàries. Les manifestacions contra l'ocupació d'Irac a Barcelona van ser de les més multitudinàries, per exemple. Si ens poguéssim autogestionar, no milloraríem la vida de tots els nostres conciutadans? I de ben segur que seguiríem essent un poble que lluita pels altres pobles, començant pel poble espanyol, i no només per ell mateix.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
si vols mes catalunya a imc-bcn...
10 set 2003
col·labora amb la gent q fa columna central. si no se fiqen mes noticies es perq no se tenen recursos humans. millor q criticar es fer!!! per eixample jo estic amb l'organització del 11oct alternatiu a la rambla del rabal i no puc fer la noticia. pero no me fiqe a criticar sense saber perq no hi es aqesta noticia.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia
10 set 2003
L'autoodii l'acomplexament en són les causes. Jo no tinc vergonya d'afirmar que vull els Països Catalans lliures.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia
10 set 2003
es ben cert lo que diu 'no tan sorpresa': la columna central refleixa les contribucions a columna dreta, si no es publica noticies sobre un tema es dificil que els/les editor*s el destaquen.

a mes em sembla que de vegades algun*s obliden que indymedia es cap empresa, els/les que hi treballen ho fan a su temps lliure. aquest temps lliure - com el de tothom - es limitat i gairebé mai es suficient com per fer totes les coses que ens semblan importants o ens agraden. a mes la gent té differents interessos i preferencies. un* editora amb ganes de currar-se algo sobre la diada per columna central potser que no té temps, mentre altre editor* amb temps prefereix treballar el tema okupació que també es d'actualitat i hi ha contribucions a saco. un* altre dona prioritat a la situació dels inmigrants de les casernes de sant andreu, tampoc menys important que altres temes.

qué proposeu? qué algù deixi el tema que prefeireix i treballi un altre? qué indymedia tingui un*s jefes que defineixen les prioritats i distribuyen la faena? gracies, em marxo!

proposo altre cosa: qui no estigui content que posi mans al'obra. podeu escribir a barcelonaindymedia ARROBA moviments.cat i a veure si ens veiam a una assamblea. a indymedia som 4 gatet*s, no donem abast a cobrir absolutament tot i a mes amb actualitat.

p.d.: independentment de les queixes un company del equip editorial va treballarels darrers dies en el tema llinguistic i está a punt d'apareixer a columna central

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia
10 set 2003
Veniu i treballeu amb nosaltres!!!!!!!!!!
Som pocs, i no tenim molt de temps ni recursos, també tenim una vida, un treball, unes necessitats... LA ASSEMBLEA DE INDY ESTÀ OBERTA A TOT EL MÓN QUE VULLGA TREBALLAR.

Treballeu per la contrainformació, no la cremeu.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia
10 set 2003
Totalment d'acord Tech. No es la primera vegada que pq no apareix un tema concret a la part central de indymedia la gent comença a carregar-se la feina que fan aqui molt injustament. Quan amb el temps que tardeu en fer un escrit d'aquest en que us queixeu podrieu haver fet un Articlillo...
Bona diada a tots

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia
10 set 2003
A todos los que han escrito:

¿Qué es lo que hay que celebrar?, ¿me lo podríais explicar?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia!!
10 set 2003
Estic d'acord amb Tech, cal participar-hi més tant pel que fa a columna de la dreta com a la columna central. Respecte aquesta darrera el millor es participar-hi a Indymedia. Fer-ho sería positiu per tots plegats!

Per ciudadano; si no saps que es celebra doncs ja és hora que t'assabentis, si estàs dient que no hi ha res a cel.lebrar doncs ho respecto perque pots fer el que vulguis.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia
10 set 2003
Segons els comentaris de molta gent, hauríem de deixar de lluitar contra les ETT´s perquè al món hi ha gent que s´està morint de gana. Lluitar pels drets socials, no està en contraposició amb la lluita pels drets nacionals, el que sí passa és que molta gent no és conseqüent, i no només per l´espanyolisme, sinó també perquè en akest país enkara hi ha gent que es pensa (omar) que el nacionalisme és Pujol. Sí, sí, sembla mentida però és així. És a dir, ells agafen totes les organitzacions, independentment de la seva ideologia, que tenen com a marc d´actuació els Països Catalans o Catalunya (CiU, maulets, endavant, CUP, ERC, PSAN...) i les posen totes al mateix sac. La seva ideologia és igual. Per akesta regla de tres, no serien també el mateix el PP, PSOE, IU, CNT... Jo tinc bastant clar que IU i la CNT no tenen res a veure amb els dos primers. El que kal, ara, és que akesta anormalitat política que provoca que molts col.lectius que es dediken a solidaritzar-se amb tots els pobles menys el seu, facin un pas endavant i siguin CONSEQÜENTS, I A MÉS de fer el q fan (q està de puta mare) s´aplikin el cuento a casa seva. SALUT I REVOLUCIÓ!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia
10 set 2003
Jo sincerament crec que SI que es interessant veure que a columna central hem passat una mica de la diada. No porque "ho hem de fer" o per qui sap quin deure "nacionalista", sino senzillament perque se suposa que columna central reflexa columna dreta; i a c dreta si que han surtit moltes noticies sobre la diada.

Aixo crec que ens hauria de fer pensar, més que fer-nos queixar... a lo millor es cert que hi ha pocs indepes al col.lectiu editorial, i que ens deixem portar mes per altres temes... o que no som prou capacos de delegar la feina quan no podem o no volem fer-la... de fet, jo no he tingut ganes de ficar-me a fer la noticia sobre l'11-S, he col.laborat a la de torres i bages, a la de presons, ... pero no m'he animat a fer res sobre l'11-S pq no es un tema que em motivi molt. Pero veure que no hi ha res sobre la Diada a un mitja que es diu indymedia barcelona, quan les parets de barna estan plenes de pancartes indepes, em sap greu, sincerament. Amb lo que m'agrada dir "indymedia es com el carrer"!!!

Crec que a indy barna som molt hippies, i quan no tenim ganes de fer algo no ho fem i ja esta, sense preocupar-nos massa de la coherencia... i llavors hem d'estar molt atents a lo que "la gent" ens diu, intentar implicar mes a gent nova i gent diferent, per evitar de monopolitzar la eina entre un grupet de persones.

Que per cert: crec que hi ha pocs indymedias tan oberts i tan poc omogenics com indy bcn... pero encara podem ser-ho mes!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Catalunya a indymedia
11 set 2003
Quan, a la meva nota 'en la fiesta nacional...', deia 'Es aquesta la Catalunya antifranquista' volía fer-ho com a pregunta. Ja se que no es així, pero la mevia idea era només tornar a plantejar la qüestió del caracter de classe de l'expltocació capitalista -sí, la espanyola es clar que també, encara que els burguessos catalans y espanyols perdin el cul per acompanyar al nordamericans y participar al repartiment del pastís mentre la gent s'ha de canviar de casa o de feina amb creixents dificultats -i més si en tens fills/es. La meva intenció era sortir del etern plantejament victimista dels nacionalistes, que no ho passan pitjor que els assalariats (amb feina o sense, amb casa propia o sense, etc). La qüestió es -i ara no me n'oblidaré la interrogació-: A quí convé que nosaltres ens peleem per la llengua o per temas histórics?

SALUT

Per cert i per variar. Cap informació de les manis a la tele. Unes pobres parauletas a TV3 (per compromís, suposso).

SALUT.
Sindicato Sindicat