Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: @rtivisme
Cicle de TARDOR DOCUMENTAL Kan Pasqual (nov i des)
15 nov 2017
Aprofitem la tardor per juntar-nos a la vora del foc i projectar una sèrie de documentals acompanyades de les persones que els han creat! Us esperem a Kan Pasqual...
kanpas docus.jpg
Amics i amigues de la terra i de la serra, us invitem a un cicle documental a la vora del foc:


TARDOR DOCUMENTAL A KAN PASQUAL

divendres 17 Nov
LÁGRIMAS DE ACEITE (Perú, 2017)
presentat pel col.lectiu realitzador Alerta Amazònica

"Este documental pretende dar voz a las comunidades indígenas de la Amazonía peruana afectadas por la actividad petrolera, en especial en las regiones afectadas por los recientes derrames de petróleo del Oleoducto NorPeruano, a principios de 2016."

divendres 24 Nov
FUGIR DE L´OBLIT (Catalunya, 2017)
presentat pel director Abel Moreno

"Una película documental sustentada en un viaje reconstructivo en el que acompañaremos a Josep Busó, “Pitu”, a los escenarios donde pasó sus cinco años de exilio."

divendres 15 Des
ESTADOS CLANDESTINOS (Uruguay, 2016)
presentat pels seus directors Paula Monteiro i Marc Iglesias

"Un capítulo rioplatense de la Operación Cóndor. A partir de los testimonios de supervivientes e hijos de desaparecidos, este documental narra la historia de un grupo de militantes uruguayos que, en el año 1976, fueron secuestrados en Argentina por comandos de la coordinación represiva rioplatense y trasladados ilegalmente a Uruguay. Un docum que fortalece la memoria colectiva sobre las luchas de los 70"



Projeccions a les 19h acompanyades d´algun curt. Després sopar pro-despeses desplaçaments ponents i potser sessió golfa amb pel.lícula si s´escau.

This work is in the public domain
Sindicat Terrassa