Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: mitjans i manipulació
KAOSENLARED.NET NOS NECESITA A TOD@S, INCORPÓRATE!!
27 ago 2003
Renovamos la página de kaosenlared.net, después de dos más años en la red y más de 17 en las ondas libres (Ràdio Kaos Terrassa), modificamos profundamente nuestra página y avanzamos en un proyecto de contrainformación centrado en la izquierda plural y en la lucha anticapitalista.
Pasamos a PHP y intentamos dar acceso a las nuevas tecnologías a los movimientos sociales de nuestro entorno geográfico e ideológico. Garantizando la libertad de expresión de tod@s como llevamos haciendo desde 1987.
kaosenlaredlocal-400x300.jpg
... NUEVO PROYECTO ... NUEVA PÃ?GINA ...
Ya estamos aquí, de nuevo en la trinchera, y después de estos días de descanso, nada nuevo bajo el sol. El mundo y nuestro estado todo sigue... peor, mentiras, guerras, genocidios, basura informativa, cinismo sin límites y más de recorte de libertades.

En estos días hemos hablado con gentes del resto del estado, hemos aumentado el número de participantes (incluido el ingeniero informático), pero ahora estamos en el proceso de incorporar más personas de izquierdas, no institucionalizadas y que no deban nada a nadie para que se responsabilicen de alguna de las secciones y colaboren con información de sus áreas geográficas, desde un punto de vista de izquierda plural revolucionaria y anticapitalista.

La página de kaos te necesita, la izquierda plural nos necesita a tod@s. Ponte en contacto con nostr@s, TE ESPERAMOS.
Mira també:
http://www.kaosenlared.net/
http://www.kaosenlared.net/

Comentaris

Re: KAOSENLARED.NET
27 ago 2003
Kaos en la red en català Caos a la xarxa.
Kaos en la red de la izquierda plural en català esquerra plural. El nom d' esquerra (política)s'entén com els de l'esquerra, que eren uns senyors, que no senyores, que se situaven a la part esquerra d'una tribuna per decidir en nom de moltes persones i escollits per votació i per l'interès col·lectiu i de l'indyviduu i de l'indyvídua... continuarà


LLUITEM TOTHOM I TOTDON: CAOS A LA XARXA!
++ INFO
27 ago 2003
Hola compañeros/as de la contrainformación,

En primer lugar agradecer la confianza depositada en el proyecto de kaosenlared.net que entre tod@s queremos tirar adelante y esperamos tu colaboración individual o como colectivo. Kaosenlared es un proyecto consolidado pero que necesita crecer, actualmente tenemos más de 1600 vistas diarias y un volumen de correo que no podemos asumir sino fragmentamos el tema y sino introducimos nuevas formas de trabajo como nos lo permitirá hacer el PHP.

Los ingenieros trabajan en ello, pero el contenido lo tenemos que usar y elabora nosotros, ese es nuestro trabajo y la verdad esta reducido a la mínima expresión en estos últimos meses, somos poco más de tres personas y solo una al 100% claro que tenemos 6 detrás pagando y 40 en la Ràdio Kaos. Esto de todas manera va a cambiar hasta ahora contamos con 14 personas comprometidas con la página y las expectativas son muy buenas.

Necesitamos ampliar el numero de compañer@s que gestionen las diferentes secciones, esto el PHP nos lo permitirá. La página será similar a la actual, pero ahora todo será autopublicación mediante formularios, se dará siempre preferencia a los movimientos sociales y a los ciberactivistas de kaosenlared.

Los movimientos sociales interesados podrán tener acceso directo a la página central de portada y el las diferentes secciones, de forma que podamos tupir un núcleo de ciberactivistas anticapitalistas y pertenecientes a la izquierda plural no dogmática y que sirva para unir a los que luchan en lugar de separalos. De esta forma con esta red estatal podemos garantizar una información veraz de los hechos o en todo caso mediatizada a favor de las minorías y de la gente común. Si estáis interesados como colectivo os daremos nombre y contraseñara y podréis publicar con libertad absoluta. Nuestro núcleo de lucha es la batalla ideológica pero concretado en el terreno del análisis de la comunicación y en el de la lucha por los derechos y libertades civiles y sociales (máxima importancia para los laborales y anticapitalistas).

El modelo de colaboración será similar a otras páginas como Barcelona Indymedia, La Haine, etc., es decir, confianza total, libertad total para tod@s las componentes de la izquierda anticapitalista, rechazo del terrorismo (en su correcta acepción: violencia indiscriminada que genera terror en el conjunto de la población) y participación como ciberactivistas y como personas en las luchas sociales y de nuestro entorno.

Las reuniones organizativas las haremos la semana próxima en Terrassa, en el local de kaos o en alguna terraza que es donde mejor se está ahora. Si estás interesad@ envíanos un correo y te convocaremos para la próxima reunión y si puedes asistir perfecto, sino ya nos pondremos en contacto contigo.

Por último, nos parece muy interesante que podáis gestionar alguna de las secciones (Promover nuevas), supongo que conocéis la filosofía de la página estamos por la unida de acción de los que luchan contra el capitalismo des de la izquierda plural des de la gente común, si se esta en algún sindicato o partido de izquierdas aquí no nos importa mientras lo que se haga sea apartidista, puesto que justamente somos gentes de muy diferentes “leches�, en kaos siempre hemos convivido desde anarquista a socialistas de izquierda pasando por comunistas, independentistas o trabajadores/as sin afiliación concreta.

La idea que tenemos es poder poner la pagina nueva en la red a finales de septiembre, claro antes el núcleo de kaos colgará las viejas noticias y comprobará que todo funciona correctamente; el diseño básico ya esta hecho pero añadir y quitar secciones modifica enlaces o diseños es una cosa que haremos entre todos a partir del 15 de septiembre en nuestro servidor pero son conexión a la red de momento.

La presentación se haría en la biblioteca del barrio de Ca N’Anglada y las fechas podrían ser principios de octubre día 4 o 11: conferencia-jornada, comida-cena y un concierto-fiesta.

Bueno espero que podamos trabajar junt@s y avanzar en la lucha anticapitalista en el terreno de la contrainformación que es en el que estamos algunos desde hace más de 20 años.

Un abrazo

Kaosenlared.net
C/ Sant Crispin, 182 bis (08222)
Ca N'Anglada, Terrassa, Catalunya
<b><a href="http://www.kaosenlared.net";>www.kaosenlared.net comunicación libre, alternativa y anticapitalista (ACT)</a></b>
mailto:kaosenlared ARROBA kaosenlared.net
Re: KAOSENLARED.NET NOS NECESITA A TOD@S, INCORPÓRATE!!
27 ago 2003
En primer lloc agrair la confiança dipositada en el projecte de kaosenlared.net que entre tots7es volem fer avança per la qual cosa esperem la teva col·laboració individual o com a col·lectiu. Kaosenlared és un projecte consolidat però que necessita créixer, actualment tenim més de 1600 vistes diàries i un volum de correu que no podem assumir sinó fragmentem el tema i sinó introduïm noves formes de treball com ens ho permetrà fer el PHP.

Els enginyers treballen en això, però el contingut ho hem d'usar i elabora nosaltres, aquest és el nostre treball i la veritat aquesta reduït a la mínima expressió en aquests últims mesos, som poc més de tres persones i sol una al 100% clar que tenim 6 darrere pagant i 40 en la Ràdio Kaos. Això de totes manera canviarà i ara ja podem contar amb 14 persones compromeses amb la pàgina i les expectatives són molt bones.

Necessitem ampliar el nombre de companys/es que gestionin les diferents seccions, això el *PHP ens ho permetrà. La pàgina serà similar a l'actual, però ara tot serà autopublicación mitjançant formularis, es donarà sempre preferència als moviments socials i als ciberactivistas de kaosenlared.

Els moviments socials interessats podran tenir accés directe a la pàgina central de portada i el les diferents seccions, de forma que puguem constituir un nucli de ciberactivistes anticapitalistas i pertanyents a l'esquerra plural no dogmàtica i que serveixi per a unir als quals lluiten en lloc de separar-los. D'aquesta forma amb aquesta xarxa estatal podem garantir una informació veraça dels fets o en tot cas mediatitzada a favor de les minories i de la gent comuna. Si esteu interessats com col·lectiu us donarem nom i contraseñara i podreu publicar amb llibertat absoluta. El nostre nucli de lluita és la batalla ideològica però concretat en el terreny de l'anàlisi de la comunicació i en el de la lluita pels drets i llibertats civils i socials (màxima importància per als laborals i anticapitalistas).

El model de col·laboració serà similar a altres pàgines com Barcelona *Indymedia, La *Haine, etc., és a dir, confiança total, llibertat total per a tots/es les components de l'esquerra anticapitalista, rebuig del terrorisme (en la seva correcta accepció: violència indiscriminada que genera terror en el conjunt de la població) i participació com ciberactivistas i com persones en les lluites socials i del nostre entorn.

Les reunions organitzatives les farem la setmana pròxima a Terrassa, en el local de *kaos o en alguna terrassa que és on millor s'està ara. Si estàs interesseu@ envia'ns un correu i et convocarem per a la pròxima reunió i si pots assistir perfecte, sinó ja ens posarem en contacte amb tu.

Finalment, ens sembla molt interessant que podeu gestionar alguna de les seccions (Promoure noves), suposo que coneixeu la filosofia de la pàgina estem per la unida d'acció dels quals lluiten contra el capitalisme donis de l'esquerra plural donis de la gent comuna, si s'aquesta en algun sindicat o partit d'esquerres aquí no ens importa mentre el que es faci sigui *apartidista, ja que justament som gents de molt diferents “llets�, en *kaos sempre hem conviscut des d'anarquista a socialistes d'esquerra passant per comunistes, independentistes o treballadors/as sense afiliació concreta.

La idea que tenim és poder posar la *pagina nova en la xarxa a la fi de setembre, clar abans el nucli de kaos penjarà les velles notícies i comprovarà que tot funciona correctament; el disseny bàsic ja aquesta fet però afegir i llevar seccions modifica enllaços o dissenys és una cosa que farem entre tots a partir del 15 de setembre en el nostre servidor però són connexió a la xarxa de moment.

La presentació es faria en la biblioteca del barri de Ca N’Anglada i les dates podrien ser principis d'octubre dia 4 o 11: conferencia-jornada, menjada-sopar i un concert-festa.

Bé esperem que puguem treballar junts/es i avançar en la lluita anticapitalista en el terreny de la contrainformación que és en el qual estem alguns des de fa més de 20 anys.

Una abraçada
Re: KAOSENLARED.NET NOS NECESITA A TOD@S, INCORPÓRATE!!
27 ago 2003
En primer lloc agrair la confiança dipositada en el projecte de kaosenlared.net que entre tots7es volem fer avança per la qual cosa esperem la teva col·laboració individual o com a col·lectiu. Kaosenlared és un projecte consolidat però que necessita créixer, actualment tenim més de 1600 vistes diàries i un volum de correu que no podem assumir sinó fragmentem el tema i sinó introduïm noves formes de treball com ens ho permetrà fer el PHP.

Els enginyers treballen en això, però el contingut ho hem d'usar i elabora nosaltres, aquest és el nostre treball i la veritat aquesta reduït a la mínima expressió en aquests últims mesos, som poc més de tres persones i sol una al 100% clar que tenim 6 darrere pagant i 40 en la Ràdio Kaos. Això de totes manera canviarà i ara ja podem contar amb 14 persones compromeses amb la pàgina i les expectatives són molt bones.

Necessitem ampliar el nombre de companys/es que gestionin les diferents seccions, això el *PHP ens ho permetrà. La pàgina serà similar a l'actual, però ara tot serà autopublicación mitjançant formularis, es donarà sempre preferència als moviments socials i als ciberactivistas de kaosenlared.

Els moviments socials interessats podran tenir accés directe a la pàgina central de portada i el les diferents seccions, de forma que puguem constituir un nucli de ciberactivistes anticapitalistas i pertanyents a l'esquerra plural no dogmàtica i que serveixi per a unir als quals lluiten en lloc de separar-los. D'aquesta forma amb aquesta xarxa estatal podem garantir una informació veraça dels fets o en tot cas mediatitzada a favor de les minories i de la gent comuna. Si esteu interessats com col·lectiu us donarem nom i contraseñara i podreu publicar amb llibertat absoluta. El nostre nucli de lluita és la batalla ideològica però concretat en el terreny de l'anàlisi de la comunicació i en el de la lluita pels drets i llibertats civils i socials (màxima importància per als laborals i anticapitalistas).

El model de col·laboració serà similar a altres pàgines com Barcelona *Indymedia, La *Haine, etc., és a dir, confiança total, llibertat total per a tots/es les components de l'esquerra anticapitalista, rebuig del terrorisme (en la seva correcta accepció: violència indiscriminada que genera terror en el conjunt de la població) i participació com ciberactivistas i com persones en les lluites socials i del nostre entorn.

Les reunions organitzatives les farem la setmana pròxima a Terrassa, en el local de *kaos o en alguna terrassa que és on millor s'està ara. Si estàs interesseu@ envia'ns un correu i et convocarem per a la pròxima reunió i si pots assistir perfecte, sinó ja ens posarem en contacte amb tu.

Finalment, ens sembla molt interessant que podeu gestionar alguna de les seccions (Promoure noves), suposo que coneixeu la filosofia de la pàgina estem per la unida d'acció dels quals lluiten contra el capitalisme donis de l'esquerra plural donis de la gent comuna, si s'aquesta en algun sindicat o partit d'esquerres aquí no ens importa mentre el que es faci sigui *apartidista, ja que justament som gents de molt diferents “llets�, en *kaos sempre hem conviscut des d'anarquista a socialistes d'esquerra passant per comunistes, independentistes o treballadors/as sense afiliació concreta.

La idea que tenim és poder posar la *pagina nova en la xarxa a la fi de setembre, clar abans el nucli de kaos penjarà les velles notícies i comprovarà que tot funciona correctament; el disseny bàsic ja aquesta fet però afegir i llevar seccions modifica enllaços o dissenys és una cosa que farem entre tots a partir del 15 de setembre en el nostre servidor però són connexió a la xarxa de moment.

La presentació es faria en la biblioteca del barri de Ca N’Anglada i les dates podrien ser principis d'octubre dia 4 o 11: conferencia-jornada, menjada-sopar i un concert-festa.

Bé esperem que puguem treballar junts/es i avançar en la lluita anticapitalista en el terreny de la contrainformación que és en el qual estem alguns des de fa més de 20 anys.

Una abraçada
Sindicato Sindicat