Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Accions per a Avui
Tot el dia

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: antifeixisme
Marcha x los presos vascos y contra la dispersion
14 gen 2017
Otegui llama a los vascos a "reventar" las calles de Bilbao este sábado con su participación en la marcha por los presos
14209091628367_997x0.jpg
14209111230743_997x0.jpg
El portavoz de EH Bildu,Arnaldo Otegui ha realizado un llamamiento a los vascos a "reventar" este sábado las calles de Bilbao con su participación en la manifestación a favor de los presos de ETA y en contra de la dispersión.
A través de su cuenta de Twitter,Otegui explica que no puede estar,por que se encuentra en Berlín participando en la 22 Conferencia Rosa Luxemburgo organizada por la izquierda alemana en memoria de la dirigente comunista asesinada en la capital alemana en 1919.
Tras emplazar a "reventar" Bilbao este sábado afirma que en esta jornada los reclusos"estarán con él" en la conferencia en la que pondra encima la mesa su situación.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Marcha x los presos vascos y contra la dispersion
14 gen 2017
Tota la nostra solidaritat cap a la lluita dels presos polítics de Euskal Herria,visca ´l´ anarquia amunt els que lluiten!!
Re: Marcha x los presos vascos y contra la dispersion
14 gen 2017
Es sorprendente ver como mientras a los presos politicos vascos se les disgrega y reprime a proposito afuera en carceles españolas,al autor de ideologia fascista española ausado de apuñalar a 5 persones muchas emigrantes en Lleida se le traslada a Logroño por que es donde vive su família para que cumpla condena cerca de los suyos.Tambien a alguno le debe de parecer bien..como son etarras mata obreros...
Re: Marcha x los presos vascos y contra la dispersion
14 gen 2017
Ni el autor de ideología fascista apuñalador de 5 personas ni sus "padres ideológicos" (o portavoces o militantes de partidos de su ideología o ideologías afines), NO CUELGAN SUS MIERDAS AQUÍ (afortunadamente).
Re: Marcha x los presos vascos y contra la dispersion
15 gen 2017
La dispersión de los presos la hacen con todos. Sean vascos o no. Sería bueno que se harían campañas en contra. Tanto de unos como de otros, tampoco deben coincidir en todo pero se podría empezar haciéndolas coincidir en el tiempo.

Esto es lo que da miedo al Estado.y no la palabrería que hay por aquí.
Re: Marcha x los presos vascos y contra la dispersion
15 gen 2017
Comité Federal del Partido Comunista de España / 08 may 00

Todo crimen es repugnante pero, si es posible, lo es más el de José Luis López de Lacalle, puesto que con su cruel asesinato se ha silenciado la voz de un viejo defensor de la justicia social, un inmenso luchador por la libertad (fue uno de los artífices de la creación de CC.OO y posteriormente de la fundación de IU-EB). ETA ha asesinado de nuevo. Esta vez a un hombre, José Luis López de Lacalle que, desde sus convicciones democráticas, representaba la Historia más combativa, hermosa y necesaria del movimiento obrero y de la Izquierda.

El Partido Comunista de España, haciendo gala de un arriesgado compromiso, ha hecho todo lo posible para contribuir a un proceso de pacificación en el País Vasco. Desde esta autoridad moral, sin matices, y con la firmeza que nos caracteriza, el PCE condena este nuevo asesinato de ETA, un crimen que ha sido jaleado y apoyado, como es costumbre, por una mínima parte de la sociedad vasca; grupúsculos que con su aliento inmoral, dan impulso al brazo asesino.

Debe terminar el autoengaño para las gentes que se reclaman de la Izquierda. Bajo la capa del nacionalismo que asesina por la espalda, con ruindad, sólo se esconde un repertorio de actos criminales que corrompe el sentido humanista de la existencia, que degrada la política y que, paralelamente, desarrolla en el seno la sociedad civil los más elementales sentimientos conservadores y regresivos, potenciando la máxima antidemocrática de ojo por ojo y diente por diente.

La defensa de la vida digna, de la justicia social y de la libertad ha sido y será la esencia de la Izquierda y sus reivindicaciones. ¿Alguien puede creerse que se defienden ideas y proyectos nobles con métodos nazis? La violencia de ETA es una violencia reaccionaria, de carácter fascista, que nada tiene que ver con la violencia revolucionaria de los pisoteados, olvidados o perseguidos.

Es hora definitiva de desmontar desde la Izquierda el tinglado ideológico, cultural y político que deforma la realidad vasca, convirtiendo a los asesinos y cómplices en guerreros patriotas que luchan contra el imperialismo y fascismo español. Nada más lejos de la realidad. Euskadi es un país dentro del Estado español que goza del máximo nivel de libertad que nunca había tenido el pueblo vasco. Euskadi no es una colonia de España, sino espacio natural de ésta por la relación humana, cultural, social y económica.

Euskadi puede avanzar más en su nivel de autogobierno. En las instituciones vascas y españolas todo el mundo puede defender ideas y propuestas que desborden incluso el marco constitucional pretendiendo su reforma.

Esto sólo puede hacerse desde las reglas de la sociedad democrática y por métodos pacíficos.

En esta línea, el PCE reitera su vocación de contribuir a la creación de un clima y de unas bases de diálogo político que no marginen a ninguna fuerza política, social o cultural, salvo a las que de forma expresa no renuncian ni condenan, aquí y ahora, el terrorismo y la violencia. Es necesario reconstruir el impulso democrático, claro y mayoritario en el País Vasco, con fuerzas e ideas que construyan una paz definitiva en la que todos puedan defender sus ideas sin miedo a caer vilmente asesinados. Esta es la clave, el urgente esfuerzo. Es una tarea para todas las fuerzas democráticas y en especial para las que nos reclamamos motor de la Historia de la Izquierda.
--------------------------

ASSASSINS DE MERDA!!!!!

Com el FDLGP militant de Falange Española y de Fuerza Nueva, el DeJuana Chaos, més tard, militant d'ETA (la mateixa merda infecta canviant la rojigualda de l'agulucho per la Ikurriña!!)... LI VAN SORTIR ELS SEUS 23 ASSASSINATS A 3 MESOS DE PRESSÓ PER ASSASSINAT... POBRET MARGINAT!!!

Mentrstant, ningú no va sortir al carrer a denunciar la puta merda de justícia que fa que que un homeless de BCN pagués amb 2 anys i mig de pressó l'intent d erobatori D'UNA BAGUETTE DE PA per menjar!!

K-BRONSSSS!!
Re: Marcha x los presos vascos y contra la dispersion
15 gen 2017
Se puede estar en contra de la dispersión sin estar a favor de ETA. Aunque no me darían pena las dispersiones aplicadas a fascistas y no movería un dedo si solo se les aplicaran a ellos, aún así estaría en contra de la dispersión, y también de las cárceles como manera de lidiar con las agresiones.

Por otro lado, la dispersión sobre presos políticos vascos no solo incluye a presos de ETA, y asímismo tal vez no todos los presos de ETA sean iguales.

Y por último, la noticia, le pese a quien le pese, es relevante e interesante. A diferencia de lo que por aquí suele abundar.
Re: Marcha x los presos vascos y contra la dispersion
16 gen 2017
Otra vez el CNI intoxicando...no lo veis?!
Re: Marcha x los presos vascos y contra la dispersion
16 gen 2017
Otra vez, y van... el fascismo pretendidamente "de izquierdas" de los etarras invadiendo el IMC... no lo veis?

(Ara, torneu a esborrar a qui diu "feixistes" als FEIXISTES; quanta raó tenia Orwell!)
Re: Marcha x los presos vascos y contra la dispersion
16 gen 2017
Por?
Re: Marcha x los presos vascos y contra la dispersion
17 gen 2017

https://www.youtube.com/watch?v=UavdzWrIfZc
Re: Marcha x los presos vascos y contra la dispersion
18 gen 2017
Al de dalt:

Aquest video, pallasso amb ímfules, li pots enviar, per exemple (un exemple entre centenars i centenars de GENT INNOICENT, HUMIL I TREBALALDORA) a una dona barcelonina sense cames, vidua qi ue va perdre el seu marit i un fill al parking de Hipercor. O a la filla de l'Ernest Lluch. O a les vídues dels dos trebalaldors d'origen sudamericà morts al pa`rquinf de la T-2; o...

TOT per una puta bandera i per un putu discurs carlista-medievalista-ultracatòlic de supremacia racial, l'ADN, l'RH y sa puta amre. Si això no és feixisme, Natxo Vidal és monjo de Poblet!
Re: Marcha x los presos vascos y contra la dispersion
19 gen 2017
Començo a sospitar que no és un lapsus que t'hagis oblidat d'altres assassins. Els que sabent que hi havia una bomba, no van desallotjar els grans magatzems per evitar pèrdues econòmiques. Aquest és un més miserable preu per a les vides humanes.

Hi ha assassins més assassins i criminals que els mateixos assassins.

També t'oblides de tota la gent que no tenia res a veure amb aquestes morts i que van ser investigades per algun d'aquests assassinats. També t'oblides de l'operació Garzón, de Lasa i Zabala, de Santi Brouard ...

Les morts de ETA no son menys morts que les de la teva democràcia i de la seva antecessora dictadura, peró aquestes no tenen parangó.

Hombre preso que mira a su hijo
(Mario Benedetti)
https://www.youtube.com/watch?v=x9Z_svHVLjQ

Cuando era como vos me enseñaron los viejos
y también las maestras bondadosas y miopes
que libertad o muerte era una redundancia
a quien se le ocurría en un país
donde los presidentes andaban sin capangas.

Que la patria o la tumba era otro pleonasmo
ya que la patria funcionaba bien
en las canchas y en los pastoreos.

Realmente no sabían un corno
pobrecitos creían que libertad
era tan solo una palabra aguda
que muerte era tan solo grave o llana
y cárceles por suerte una palabra esdrújula.

Olvidaban poner el acento en el hombre.

La culpa no era exactamente de ellos
sino de otros más duros y siniestros
y estos sí
cómo nos ensartaron
en la limpia república verbal
cómo idealizaron
la vidurria de vacas y estancieros
y cómo nos vendieron un ejército
que tomaba su mate en los cuarteles.

Uno no siempre hace lo que quiere
uno no siempre puede
por eso estoy aquí
mirándote y echándote
de menos.

Por eso es que no puedo despeinarte el jopo
ni ayudarte con la tabla del nueve
ni acribillarte a pelotazos.

Vos ya sabés que tuve que elegir otros juegos
y que los jugué en serio.

Y jugué por ejemplo a los ladrones
y los ladrones eran policías.

Y jugué por ejemplo a la escondida
y si te descubrían te mataban
y jugué a la mancha
y era de sangre.

Botija aunque tengas pocos años
creo que hay que decirte la verdad
para que no la olvides.

Por eso no te oculto que me dieron picana
que casi me revientan los riñones
todas estas llagas, hinchazones y heridas
que tus ojos redondos
miran hipnotizados
son durísimos golpes
son botas en la cara
demasiado dolor para que te lo oculte
demasiado suplicio para que se me borre.

Pero también es bueno que conozcas
que tu viejo calló
o puteó como un loco
que es una linda forma de callar.

Que tu viejo olvidó todos los números
(por eso no podría ayudarte en las tablas)
y por lo tanto todos los teléfonos.

Y las calles y el color de los ojos
y los cabellos y las cicatrices
y en qué esquina
en qué bar
qué parada
qué casa.

Y acordarse de vos
de tu carita
lo ayudaba a callar.

Una cosa es morirse de dolor
y otra cosa es morirse de vergüenza.

Por eso ahora
me podés preguntar
y sobre todo
puedo yo responder.

Uno no siempre hace lo que quiere
pero tiene el derecho de no hacer
lo que no quiere.

Llora nomás botija
son macanas
que los hombres no lloran
aquí lloramos todos.

Gritamos, berreamos, moqueamos, chillamos, maldecimos
porque es mejor llorar que traicionar
porque es mejor llorar que traicionarse.

Llorá
pero no olvides.

https://www.youtube.com/watch?v=cxjpiAHqY9U

https://www.youtube.com/watch?v=q4Y88T8JxFw
Re: Marcha x los presos vascos y contra la dispersion
20 gen 2017
Jo de les úniques coses que NO m'oblido, tros de termostat avariat (ni a termostat no arribes amb el teu esquema de raonament), són:

1) - Tot nacionalisme porta la llavor del feixisme (em sua la polla si és camerunès, espanyol, basc o català), tots desemboquen en supremacisme i xenofòbia i tots estan auspiciats per la puta burgesia.

2) - Indymedia NO es va crear per donar canxa als nazi-onanistes
si no per donar veu als MMSS altermondialistes, llibertaris o de corrents alternatives afins, Res hi ha més oposat a l'internacionalisme que se pressuposa a qualsevol moviment que es venti d'alternatiu i transformador que la merda immunda dels discursos etnocèntrics.

PUNTOPELOTA. Ara, si et vols reconfortar, pensa que per despotricar de TOTS els nazi-onanismes, soc "espanyolista", "fatxa", etc. (el món a l'inrevés!)... i descansa tranquil, no t'esforcis a resoldre algoritmes de complexitat superior als del funcionament d'un termostat no sigui cas que t'esclati el cervell.
Re: Marcha x los presos vascos y contra la dispersion
20 gen 2017
- Una ració de "i tú més" (o, més ben dit, de "i els ALTRES, què?")
- Unaltra ració de "critiques el racisme als USA però t'oblides del racisme a Europa" (quan s'està parlant del racisme als USA i no hom pot parlar de TOT al mateix temps)
- Una ració de "ometre X cosa = aprobar X cosa"
- Unaltra ració de "no despotricar explícitament de X (quan estem parlant de Y) = estar d'acord o apaludir X"

Jo estava estudiant a BCN a l'època de l'atemptat d'Hipercor. Va ser una època en que hi van haver incomptables alarmes i avisos de FALSES BOMBES a Hipercor i a 50 llocs més però a Hipercor solament, un munt, molt pròximes entre elles en el temps, amb els seus consegüents desallotjaments (un el vaig presenciar, passejant pel Portal de l'Àngel)... Al final resultarà que: a)- La bomba la va posar Hipercor i b) - Si no responsabilitzes Hipercor, "és que combregues amb la mesquindat empresarial de la dita empresa i amb el caputalisme podrit, sí o sí. c) - Si responsabilitzes de la MORT de dones i nens i homes innocents als col·locadors de la bomba ----> sí o sí ets un cretí que NO sap veure escala de grisos quant a criminalitat, s'ha de dir, constantment "X és un assassí" però córrer a afegir "existeixen assassins pitjors"...

- Psa'm una ración de gambes. I queda't el canvi.
Re: Marcha x los presos vascos y contra la dispersion
20 gen 2017
Bon intent al barrejar el racisme als EUA o a Europa amb el que es parla, i de pretendre llegir-me el pensament. Davant d'aquest fracàs, ja pots posar-me "una espelma negra".

Les mevess sospites no són perquè puguis ser o no, espanyolista, fatxa, o no es quantes coses més. Aquest és el teu problema. Si el teu raonament no pot anar més enllà del d'un alambí de gota a gota, hauràs de reconèixer-ho ...

Qui ha esmentat l'Hipercor, no he estat jo. El poses com a exemple, igual que poses els assassinats de López de Lacalle, Lluch, etc ..., i quan fas això, parles de gent "innocent, humil, treballadora ...", i el que se t'oblida és que a l'estat espanyol hi havia una guerra oberta no reconeguda, i que algunes de les persones assassinades que anomenes, “d’innocents", poc; de "humils" menys i de "treballadora", és una sorprenent idea la que tens de les persones treballadores. I parles d'ideals burgesos?

Hi va haver qui van celebrar la mort de Franco i fins i tot l'atemptat a Carrero. A altres aquestes morts els van omplir de dol. Col·loca't en el lloc on et sentis més còmode. Molts anarquistes han estat executats, alguns fins i tot per l'acusació d'intentar atemptar contra el dictador. El proper dia 23 altres anarquistes seran jutjats acusats d'expropiar bancs, i són molts els anarquistes que han passat davant un tribunal i alguns han entrat a la presó. Presons d'un nacionalisme

Sembla, tu que et dius anarquista o almenys tens aquestes idees, que no reconeguis que aquest sistema és la continuació de l'anterior.

Suposo que des del teu raonament, en un context on es parla de la violència contra les dones, parlaràs dels homes que han estat objecte de violència per les dones. ¿Món a l'inrevés?

Doncs no sé qui intenta donar-li la volta a tot.

Aquí hi ha una informació sobre presxs vascxs i es convoca a la participació i es denuncia la dispersió.

A més dius: “el fascismo pretendidamente "de izquierdas" de los etarras invadiendo el IMC... no lo veis?”

¿Envaint?

Estic contra la dispersió i estic contra les presons, i em solidaritzo amb qui lluita, encara que no sigui desde la mateixa trinxera.

Dir que hi ha una “pretesa esquerra feixista” al País Basc és un gran disbarat. El feixisme s¡apropa més a Sabino d’Arana, que no pas a la “pretesa esquerra”. Si l'haguessis anomenat "marxista-leninista" o “totalitària” o “autoritària”, etc…, potser tindria algun sentit.

I sí, cert que a aquest tros de termòstat avariat li costa veure el món des de la teva dualitat del blanc o negre, del bo o dolent ..., i, ja que esmentaves als USA i el seu racisme, això em recorda molt al discurs de "l'eix del mal" de Bush o, per no anar més lluny, al de l'estat espanyol de "o estàs amb els demòcrates o amb els terroristes".

Ni amb uns ni amb altres ... I per això tampoc estic ni amb els nacionalistes, ni amb els que opinen com tu.

Bon profit i bona cuina

https://www.youtube.com/watch?v=GixRLkVg4Jc
Amnistia Osoa
20 gen 2017
Los obreros vascos también exigimos AMNISTIA para todos los presos, huidos, exiliados y deportados políticos vascos (también para los presos anarquistas, independentistas de otras naciones, comunistas y presos sociales encarcelados por su clase social.)

Gora Euskadi Askatuta!
Re: Marcha x los presos vascos y contra la dispersion
20 gen 2017
1) - Jo NO he barrejat res. He posat l'exemple del racisme als USA / racisme a la UE, perque ENTENGUIS (ja veig que NO hi ha manera) que NO es pot parlar de TOT simultàniament. No tergiversis (massa demanar per a un termostat nacionalsita o justificador dels nacionlaismes)

2)- Les tves sospites ME LA BUFEN subiranament (t'ho repeteixo, perque amb la fórmula irònica anterior, NO has entès)

3)- Gràcies per aclarir una TRIVIALITAT descomunal com que l'Hipercor l'he esmentat jo. Sí, l'he esmentat jo coma a exemple d'atemptat terrorista indiscriminat de gent INNOCENT!!!!! (poses en dubte la inocència de les víctimes o de què collons vas???!!!)

4)- El LaCalle que jo esmento era un comunista del PCE i un lluitador artífex de CCOO, sindicalista. Si per tu "mereixia morir" o justifiques la seva mort "per no ser 'exactament' un obrer", ets la mateixa merda immunda del món etarra.

5)- A mi no m'has d'alliçonar sobre persecució als anarquistes. Soc un militant de la Idea amb molts antecedents familiars persseguits o executats al Camp de la Bota... pels NAZIS de merda d'ERC!! JO EM DIC "APRENENT D'ANARQUSITA" per què és un repte d'altíssim nivell, en la meva opinió, pensar i arribar a viure com un llibertari.

6)- No sé d'on (de cap de les meves intervencions) es desprén si jo considero aquesta merda infecta de demopollacràcia de metacril·lat (o de mercat) la continuació del règim anterior o la barreja del règim anterior amb el neoliberalisme més rampant o si elogio aquest sistema. Em rellegeixo i et dic lo mateix d'abans: CRITICAR 'X', NO ÉS IGUAL A APROBAR 'Y'... però resulta que el "termostat", ara soc jo... Sant Tornem-hi!!

7)- No sé si les reivindicacions del món abertzale (em sua la polla que s'autocataloguin d'stalinistes, leninistes o com vulguin,... AVANT-POSEN L'ADAN I L'RH I LA PUTA IKURRIÑA DELS PEBROTS PEL DAVANT DE TOT, per tant són feixisme pur!!) suposen o no una "invasió" a l'IMC. Opino i ho repeteixo i entenc (llegint els estatuts) que a IMC NO HI TENEN CABUDA GENTUSSA ETNOCÈNTRICA

Per finalitzar, em sua la cama del mig que no estiguis amb els nacionalsites (solament "enténs / justifiques" que MATIN a un Ernest Lluch perquè no era "obrer" ni "innocent") i encara me la sua més que No estiguis "amb mi". No venc enciclopèdies. El que sí et recomano és LLEGIR. Llegir algunes biografies d'anarqusites, p.e., de gent del amquis clandestins que van abortar QUASI CINQUANTA INTENTONES DE MATAR A FRANCO (el dictador finançat pels anzi-onanistes de la Lliga Catalanista!) PERQUE SEMPRE ANAVA RODEJAT DE NENS I UN REVOLUCIONARI NO ACCEPTA "DANYS COL·LATERALS"... a veure si així aprenies a diferenciar un revolucionari d'un vulgar psicòpata assassí.

Agur!

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more