|
Notícies :: criminalització i repressió |
[Manifestació] Dissabte 5. Ens han volgut enterrar, han oblidat que #SomLlavors
|
|
per solidàries |
02 mar 2016
|
|
|
|
Els dies 8,9 i 10 de març seran jutjades a l'Audiència Nacional espanyola les companyes Mònica Caballero i Francisco Solar, que s'enfronten a una petició fiscal de 44 anys de presó pels càrrecs de "pertinença a organització criminal amb finalitats terroristes, estralls, lesions i conspiració", principalment en base a l'acció duta a terme contra la basílica del Pilar de Saragossa.
A banda de la greu condemna que pugui caure a aquestes dues companyes, el judici representa un punt crític pel procés Pandora/Pinyata i per la repressió de les lluites en general, ja que per primer cop podria serivar-se una sentència judicial en ferm que avali l'existència de la construcció jurídico-policial GAC-FAI-FRI, comodí utilitzat per aplicar les lleis antiterroristes contra tot l'àmbit llibertari, autònom, etc., en base a una inexistent organització terrorista.
En recolzament a les companyes que seran jutjades a l'AN, i en repulsa a aquest salt qualitatiu en l'estratègia repressiva, s'ha convocat una
MANIFESTACIÓ DISSABTE 5 DE MARÇ
A LES 17H A PLAÇA ORFILA (<M> L1 SANT ANDREU)
+ Info a:
https://grupelissa.wordpress.com/2016/02/24/llibertat-monica-i-francisco/
https://efectopandora.wordpress.com/ |
 This work is in the public domain |