|
Veure comentaris |
Envia per mail aquest* Notícia
|
|
Notícies :: especulació i okupació |
|
Can Pascual |
|
|
per jk |
31 jul 2003 03:51:51
|
|
Com deia un company meu, "No existeixen els okupes, existeix la gent que okupa"... |
Clica la imatge per una versió més gran  |
|
Salút i Amor. |
Comentaris
:)
Puc venir uns dies ?
Felicitats de debó
Se ha presentado la guardia urbana con una furgoneta y un coche de secretas... han requisado plantas de marÃa y han pinchado dos ruedas de una furgo de Can Pascual.
Y finalmente se han marchado sobre las 18:30h.
Salud.
potser sóc jo que sóc cec, però sense fer entrar en contradiccions al capitalisme no sé com es pot canviar res, i no sé com es fa entrar en contradiccions al capitalisme sense tenir-hi contacte.
salut
que ha pasat? aqui he estat perdut per Mamore i estic flipant una mica. per que no enviu un mail per que n'orienti.
sositoiz (nospam) sindominio.net
si coneixessis una mica la realitat d'aquesta casa i de la gent que hi esta veuries que es l'antitesis de l'anacoreta que hi penses veure en qualsevol experiencia d'autogestio rural, doncs s'esta en fort contacte amb histories de barna i altres llocs -i si,fent entrar en contradiccions al capitalisme-i agafant de la ciutat lo positiu i mirant de "contaminar-la" una mica lo que es pot d'algunes de les coses bones de la vida rural (o semi-rural en aquest cas), esdevenint aixi un interesant experiment de barreja de lo urba i lo rural, de les seves formes de vida i de les seves resistencies, allo que algu deia com espai de lluita rurbâ.
endevant cultivant.
%-)
amb tots els flors.
http://www.indymedia.org.uk/en/2003/08/275068.html
continuad construyendo ese nuevo mundo donde cabran muchos mundos
No se hagan pendejos y continuen su ejemplo, su lucha!
tommy_girl_317 (nospam) hotmail.com
lithiumage (nospam) hotmail.com
com s'hi arriba?
Sé que se llega a Kan Pasqual desde los ferrocarriles de Les Planes y desde ahà se sube media hora por el camino siguiendo zanahorias pintadas. En buga está cerca del desvio del km 8 de la carretera de vallvidrera a molins de rei.
Aupa y resistencia!!
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more