Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Comentari :: indymedia
Barcelona sols és una ciutat més
31 jul 2003
definir aquesta web com a barcelona exclou tot un seguit de poblacions i contrades que no son aquesta ciutat
Hola,

soc de la opinio que definir aquesta web com a barcelona exclou tot un seguit de poblacions i contrades que no son aquesta ciutat però per proximitat, totes les noticies relacionades, han de sortir aquí. Crec que seria més correcte definir imc catalunya, de la mateixa manera que hi ha per exemple el d'euskadi. catalunya, fora d'entrar en discussions sobre nacionalismes, és un poble, cultura... que com tant d'altres la globalització ofega, no l'ofaguem nosaltres també per sobre de si som nacionalistes, independentistes, federalistes o internacionalistes.

gracies.

Comentaris

Re: Barcelona sols és una ciutat més
31 jul 2003
Sempre haurà una exclusió. Si es diu imc-Catalunya, exclou Aragó, Llevant, Balears. Opinions com la teva apareixen de tant en tant i només es preocupen del nom de imc-barcelona.
Anomenar aquesta imc com Catalunya, pot ser també una mena de globalització a altra escala. Penso que està molt bé com està i a més a més, com hi ha molta gent que és de la teva opinió, no estaria de més que us poséssiu mans a la feina i no sol peteu xerrades dient que es podria fer "millor", o dient-li als altres com deuen fer les coses perquè siguin del vostre gust.
Re: Barcelona sols és una ciutat més
01 ago 2003
I per què no li diem Indymedia Països Catalans. És l'única Indymedia que publica regularment en català, així que crec que seria le mé lògic. Jo soc de Tarragona i la veritat és que em fot molt que es digui Barcelona, semblen dels PSC aquests romans (pel dels ed Tivissa)
Re: Barcelona sols és una ciutat més
01 ago 2003
tens rao imc catalunya exclou, pero es que jo soc de terrassa
Re: m'he begut l'enteniment
01 ago 2003
Perdoneu, la primera resposta no és de imc-barcelona.
Volia posar títol i va sortir com signatura. Aquí resulta que tots sou cadascun d'un lloc... de Catalunya i penseu que és un greuge per cridar-se barcelona al ésser vosaltres d'altres parts. O sigui, les persones de imc-barcelona no conten i les de barcelona, tampoc. En imc-barcelona, no només es parla català, encara que el català sigui un dels seus idiomes.
"Pere la cullera", ¿per què tu no et dius Luís el ganivet o per què Roger no es diu Jordi si jo sóc d'O. D.?. ¿Per què no opineu com es deuen cridar les coses d'aquest planeta des del vostre gust o interès? (quan dic això sóc conscient que estic fent la mateixa ximpleria que feu vosaltres).
Perdoneu un altre vegada.
Re: Barcelona sols és una ciutat més
01 ago 2003
trobo una falta de respecte el teu comentari, jo he posat moltes notícies i he utilitzat aquest indymedia coma font i també em preocupa el tema aquest de l'odi d'alguan gent "alternativa" contra tot el que sigui català. Em sembla que atribuir-nos una ctitud de no fer res més que queixar-nos d'això és bastant insultant. De tota manera, el nivell de les teves argumentacions és tant penós que et contestes tu sol.
Re: t'has begut l'enteniment, Barcelona també és Catalunya
01 ago 2003
Sembla que per a tu Miquel, tot el que digui, és una falta de respecte o és insultant... sinó dic el que vols i com ho vols. Que el nivell de les meves argumentacions sigui penós, no impedeix que les teves argumentacions aportin una mica de lucidesa, però comprovo que aquesta exigència de nivell, només és per als quals no pensen com tu. Poc rigorós amb tu i molt exigent amb els altres. Si tu col·loques moltes notícies i utilitzes indymedia com font, estaré molt gelós, però content, malgrat que això no tingui especial rellevància en el que parlem, llevat que aportis alguna cosa més. No sé on veus l'odi de la gent "alternativa" cap al català, quan aquesta gent és també catalana i barcelona és una part de Catalunya. El que jo entenc, és que preteneu que els altres, faxin les coses com vosaltres voleu i si no ho fem, devem ser receptors de totes les vostres crítiques. Ningú posa barreres a indymedia Paisos Catalans o Principat, només es diu que qui desitgi aquesta indymedia que es posi mans a la feina. Si això és insultant, o falta al respecte a algú, només puc dir que qui diu això, no és més que un provocador que no té altra cosa que fer i prefereix perdre el temps a criticar, en comptes de dedicar-lo al que tant reclama. Estic fart de patrons i ideòlegs intel·ligents i molt més fart de "botiflers" de CIU, de JERC, i satèl·lits de la mateixa mena.
Menys manipulació i més acció.
Visca indymedia barcelona, endevant indymedia Paisos Catalans
Re: Barcelona sols és una ciutat més
02 ago 2003
Personalment estic d'acord amb la idea de no anomenar imc-Barcelona. El que succeeix és que jo no tinc cap mena de facilitat informàtica per construir una altra, i el que és més important és que aquesta pàgina reuneix al meu parer l'essència del que ha de ser una pàgina oberta i de contrainformació viva. Crear una altra pàgina seria un acte deshonest i de divisió de les nostres forces, no arribaré mai a barallar-me per un títol, sino per l'argumentació que hi ha darrera del títol.
No és per qüestions nacionals ni hosties d'aquestes, que no m'agrada la denominació Barcelona, és pel centralisme inconscient que a tots/es ens va entrant poc a poc amb Barcelona. La macrocefàlia de la ciutat i la seva extensió cap a l'area metropolitana amenaça amb fer desapareixer pobles que l'envolten, o almenys, a desnaturalitzar-los i deixar-los en una situació subsidiària i de servei a la Gran Capital.

En resum, crec que el canvi de nom no ha de ser una impossició i no ha de ser una lluita entre dues pàgines, sino un acte de respecte cap als que patim la Gran Barcelona centralista que ens ofega i el fet d'entendre que no volem centralisme ni espanyol ni per suposat català.
Re: Barcelona SOLS és una ciutat més?????
02 ago 2003
Per descomptat que tot el que suposi centralisme, deuria ser rebutjable. ¿Però on està el centralisme que un mitjà es cridi indymedia barcelona, si realment es fa aquí i a més no té pretensió d'estructura jeràrquica, sinó horitzontal?.
Hi ha centralisme quan hi ha un interès d'aglutinar poder, recursos,... i tenir als i les altres, sota unes lleis dictades des d'aquesta estructura de poder. Suposo que aquest no és el cas de imc-barcelona i també suposo que sereu de l'opinió que en aquest mitjà no hi ha una aspiració a aconseguir poder o tenir a la resta de ciutats dels Països Catalans, sota el seu "jou" contrainformatiu.
Em sembla que esteu treien les coses de context i les porteu a la vostra particular visió (que fins cert punt puc compartir).
El que diu el titular del primer post, "Barcelona sols és una ciutat més", no és cert. Barcelona és una ciutat, molt diferent a les altres i aquest "SOLS", també es pot interpretar com una falta de respecte a aquesta diversitat i per descomptat, tampoc fa justícia als que, estant en aquesta ciutat, vam sofrir igual que vosaltres o en ocasions de manera molt més espectacular i especular, que qualsevol de vosaltres, la Gran Barcelona.
Aquesta macrocefalía de la ciutat, també ens amenaça amb desnaturalitzar-nos i convertir-nos en peces d'aquesta gran infraestructura de serveis, ¿o pot sé fins i tot que ens veieu a nosaltres com part del poder central?. Vinga companys, no feu confusió de les lluites, ni arremeteu contra els que teniu al costat en la mateixa "barricada", només perquè penseu que tot el que es fa en barcelona és centralisme
Re: Barcelona sols és una ciutat més
03 ago 2003
I perquè hi ha indymedia Euskal Herria o indymedia Galiza, i en canvi la d´akí es indymedia barcelona? JO SÓC DE BARCELONA CIUTAT I PREFERIRIA QUE ES DIGUÉS PA�SOS CATALANS.
De tota manera, només és un comentari de bon rotllo, ja que indymedia bcn, en realitat rep notícies de la majoria dels PPCC. Bé només és una petita observació, que no desmereix ni molt menys, el kurro que deu suposar fer una pàgina tan de puta mare. Espero que ningú s´enfadi. Endavant indymedia barcelona!
Re: Barcelona sols és una ciutat més
04 ago 2003
que ningu s'enfadi pero jo tambe prefereixo Indumedia Països Catalans, tal com ara pèrò amb aquesta denominació. L'altra no l'entenc per al que serveix ara, Ah i coincideixo amb el Pere de la Cullera en el fet que aquesta és l'única pàgina on una de les llengües principals és el català. Encara hi ha gent que no se n'havia adonat? De bon rotllo, eh!
Re: Greu error!
05 ago 2003
Més enllà dels PPCC, també existeix un món, malgrat que a alguns els sàpiga malament.
És un greu error que aquí només apareguin informacions de Catalunya i per a "catalans".
Sindicato Sindicat