Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: educació i societat : sexualitats
[Diss 21 Nov/L'H] Xerrada/Taller: ¿Patir per amor? Desmuntant mites d'amor romàntic.
10 nov 2015
DISSABTE 21 DE NOVEMBRE 18.00H

Aquesta xerrada-taller es defineix com un espai de reflexió compartida al voltant de les relacions afectives i sexuals entre les persones.

Lloc: La Púa - Ateneu de Santa Eulàlia (C/Unió 33, L'Hospitalet de Llobregat) Metro: L1 Santa Eulàlia
AMOR COLORA4menos.png
Quin paper li donem en la nostra vida a “L'Amor”?
Què estàs disposat/da a fer per aconseguir i/o mantenir a la persona estimada?
Volem un amor de pel·lícula, un “culebrón”...?
Ens afecten les representacions de la ficció romàntica dels Mass Media (cançons, pel·lícules, etc.) en la nostra experiència quotidiana?
En ocasions ens ancorem en les dolçors del sofriment que ens tornen dependents, però... És possible estimar sense sofriment?

Si et ve de gust compartir aquestes i altres inquietuds i contradiccions que les persones solem experimentar al voltant de les vivències amoroses, us convidem a aquesta sessió gratuïta.

Tallerista: Anna Garcia Torres. Psicòloga i especialista en Violència de Gènere i relacionis sexe-afectives des dels Bons Tractes.



Hi haurà sopar y begudes despres del taller. Beneficis per a l'autogestió de La Púa - Ateneu de Santa Eulàlia.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: [Diss 21 Nov/L'H] Xerrada/Taller: ¿Patir per amor? Desmuntant mites d'amor romàntic.
11 nov 2015
El problema es que la crítica al amor sino incluye una crítica radical a la propiedad privada (cuando la pobreza entra por la puerta el amor sale por la ventana) aceita la profundización del aumento de la competencia entre productore/as y reproductora/es, y esto al capitalismo le viene de perlas, aunque, más concretamente, también a quienes buscan el éxito en la movilidad social ascendente capitalista, como es el caso de la fracción de técnicas feministas pequeño burguesas y aristócratas obrera, rabiosamente reformistas, que representan a las mujeres productoras rentables y competitivas, quuienes han ganado y ganan, o se preparan para ganar en la competición por la posesión de dinero y estatus de poder social de clase).

Ahora bien, lo lógico en la crisis del capitalismo, quizás final, es que cada vez haya menos amor en el proletariado y que el proletariado sea cada vez más grande, por lo que hay que concluir que esta señora tiene a su favor los vientos de la historia actual de expansión del capitalismo y el mundo burgués en la vida humana. La duda pues,- o algo más que duda pues hay serias evidencias de que esto es así -, consiste en que bajo la crítica al amor romántico se esconde una ofensiva contra la solidaridad en el seno del proletariado y una apología encubierta de la competencia capitalista que no necesita parejas no rentables. ¿Comentará algo sobre toda esta cara oculta de la Luna la señora técnica de ideología de género?
Re: [Diss 21 Nov/L'H] Xerrada/Taller: ¿Patir per amor? Desmuntant mites d'amor romàntic.
11 nov 2015
Si quieres te pasas y lo ves. Y si falta, creo que no tendrán ningún problema en que se haga esta crítica. Es más, todo lo contrario. Se dará un debate muy interesante y necesario. Pero en su lugar: en el taller. No en indymedia.
Sindicato Sindicat