Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: corrupció i poder
[Comunicat] detencions anarquistes 28 d’octubre Barcelona
03 nov 2015
[Comunicat] detencions anarquistes 28 d’octubre Barcelona
logo-ass-bcnpng.png
————Català———-

[Comunicat] detencions anarquistes 28 d’octubre Barcelona

Avui 28 d’octubre l’Ateneu llibertari de Sants ha patit un registre de mes de 5 hores relacionat suposadament amb el “cas Pandora”. Per quin motiu? Segons els Mossos d’Esquadra per pertànyer a una banda criminal terrorista. La presumpció d’innocència per a l’Audiència Nacional no existeix. Els Mossos d’Esquadra fan detencions amb banderes i llibres com a úniques proves, aquests son els perillosos artefactes que s’han endut de l’Ateneu de Sants.

En total han estat 9 detingudxs i 10 registres, que a part de a Sants, s’han realitzat al Clot, Gràcia, Sant Andreu, La Verneda i Manresa.

L’Assemblea Antiespecista de Barcelona, col·lectiu que també es reuneix a l’Ateneu Llibertari de Sants, condemna la violència amb la que el grup terrorista legalitzat governamental ha envaït espais privats i segrestat a companyes per l’únic delicte de crear alternatives culturals i polítiques al marge de l’estat. Tenen por i intenten contraatacar.

Ni presxs ni esclavxs.
Ni presons ni granges.
Totxs son condemnadxs pel sistema capitalista, totxs son segrestadxs.
Assemblea Antiespecista de Barcelona
28 d’octubre de 2015

————Castellano———-

[Comunicado] detenciones anarquistas 28 de octubre Barcelona

Hoy 28 de octubre el Ateneu Llibertari de Sants ha sufrido un registro de más de 5 horas relacionado supuestamente con el “Caso Pandora”. ¿El motivo? Según los Mossos d’Esquadra, por pertenecer a una banda criminal terrorista. La presunción de inocencia para la Audiencia Nacional no existe. Los Mossos d’Escuadra detienen con banderas y libros como únicas pruebas , esos son los artefactos peligrosos que se han llevado del Ateneu de Sants.
En total han sido 9 detenidxs y 10 registros, aparte de Sants, se han realizado en el Clot, Gracia, Sant Andreu, La Verneda y Manresa.
Operación que hn comenzado a partir de las 05 de la mañana finalizando a las 14h en Sant andreu.
La Assemblea Antiespecista de Barcelona, colectivo que también se reúne en el Ateneu Llibertari de Sants, condena la violencia con la que este grupo terrorista legalizado gubernamental ha invadido espacios privados y secuestrado a compañerxs por el único delito era crear alternativas culturales y políticas al margen del estado. Tienen miedo e intentan contraatacar.
Ni presxs ni esclavxs.
Ni cárceles ni granjas.
Todxs son condenadxs por el sistema capitalista, todxs son secustradxs.
Liberación animal, humana y de la tierra.


Assemblea Antiespecista de Barcelona
28 de octubre de 2015

This work is in the public domain

Comentaris

Re: [Comunicat] detencions anarquistes 28 d’octubre Barcelona
04 nov 2015
interesante planteo el de los compas de la asamblea antiespecista.El sistema se vale de la explotación de personas y recursos naturales, si no somos capaces de comprender la totalidad o globalidad del problema, mal vamos. El encierro es sufrimiento, y lo es para todas las que lo padecen. Si parece tan descabellado que se cuestione este aspecto del dominio, tendremos un cadáver podrido en la boca siempre...salud!
Sindicat Terrassa