Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: corrupció i poder
Pintades a Sant Andreu contra persecucio a migrants i per UPAS dissolucio
09 set 2015
manters1.jpg
manters2.jpg
manters3.jpg
Avui han aparegut a Sant Andreu del Palomar diverses pintades a la seu del partit ICV-EuA (membre de la coalició Barcelona En Comú), a la seu del Districte (governat per aquesta mateixa coalició) i a alguns altres carrers.

S'han pintat frases exigint la dissolució de la infame unitat antidisturbis de la policia municipal (UPAS), cridant a la fi de la persecució als treballadors migrants i assenyalant la hipocresia de l'Ajuntament a l'hora de fer bandera de l'acollida de refugiats sirians mentre ordena la repressió dels treballadors ambulants africans.

Un cop al poder, Barcelona En Comú no només ha incomplert la promesa de dissoldre la unitat UPAS (que arrossega un llarg historial d'abusos i violència, no nomes a Ciutat Vella, també aquí a prop, al Bon Pastor) sinó que l'ha utilitzada per perseguir els treballadors migrants que tracten de sobreviure als nostres carrers. Les alarmants declaracions posteriors de la regidora de Ciutat Vella Gala Pin, justificant l'agressió policial i qualificant de "violència intolerable" la legítima autodefensa dels treballadors ambulants davant l'assetjament policial constant, ja indica quin es el veritable caràcter del govern de la "revolució democràtica"...

L'acció policial ordenada per BeC demostra que no existeix "la gente comun", no existeix aquest 99% de persones per les quals suposadament treballa aquest partit. No existeix tal cosa perquè mai podrien ser incloses en una mateixa categoria social els refugiats econòmics africans i els policies racistes blancs que els colpegen i oprimeixen diàriament, i que a diferència del que ha estat afirmant públicament l'alcaldessa Ada Colau, no són "professionals al servei de la ciutadania", sinó una organització armada al servei del status quo i la seva estructura classista.

Aquestes pintades són només un missatge i una invitacio. Una invitació a seguir posicionant-se activament al costat de qui és perseguit i en enfront de qui persegueix, sigui quin sigui el color dels seus responsables polítics.

UPAS DISSOLUCIO!
PROU PERSECUCIO A LES TREBALLADORS I TREBALLADORS MIGRANTS!

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Pintades a Sant Andreu contra persecucio a migrants i per UPAS dissolucio
09 set 2015
Tot i poder estar molt d'acord amb el contingut de les pintades, com a veí de Sant Andreu trobo molt simptomàtic que com a Col.lectiu Elissa esteu donant molta més canya a aquest nou equip de govern tot just arribat que no pas a l'anterior de CiU. Una pena...

He de dir que vaig flipar molt amb el mural en solidaritat amb els "manteros" senegalesos de Salou i el vaig difondre a full per les xarxes però trobo realment deplorable que aneu a sac ja des del primer dia amb el nou equip de govern a on hi ha companys i companyes de 500x20 i d'altres lluites populars, molts dels quals us han donat suport a les vostres lluites, al carrer d'Elissa Garcia quan vau canviar la placa, amb tota la moguda solidària de l'operació Piñata i les seves derivades, etc etc

No recordo que li donessiu tanta canya al Blasi, al Coll i al seu equip en els 4 anys que van ser al govern a Sant Andreu. El que deia, una pena...
Re: Pintades a Sant Andreu contra persecucio a migrants i per UPAS dissolucio
10 set 2015
Una pena tu amnesia
Re: Pintades a Sant Andreu contra persecucio a migrants i per UPAS dissolucio
10 set 2015
felicidades al grupo elisa! les estais haciendo de mamporreros a las cup y x consecuencia a erc, a ciu y al mas, vivan los anarcoindepes!
Re: Pintades a Sant Andreu contra persecucio a migrants i per UPAS dissolucio
10 set 2015
Ni para CiU ni para CUP, Elissa trabaja para el Mossad, no os enterais de nada.
Re: Pintades a Sant Andreu contra persecucio a migrants i per UPAS dissolucio
10 set 2015
Hace tiempo que Mas utiliza a anarcoides radicales para hacer el trabajo sucio contra las verdaderas fuerzas del cambio. Las connexiones entre estos anarcos y el soberanismo catalán son más que evidentes, aquí un documento grafico para el que aun tenga dudas:

http://bit.ly/1JYARfH
Re: Pintades a Sant Andreu contra persecucio a migrants i per UPAS dissolucio
10 set 2015
Sí, sí, una pena l'amnèsia de la poca canya que li vau donar a "la extraña pareja" (en Salvador Coll i en Raimond Blasi, vaja, CiU)

Una pena que tot just començat el nou mandat ja esteu repartint estopa a sac, com no havíeu fet els 4 anys anteriors

Una pena que un dia feu un mural super-potent sobre el tema dels aldarulls a Salou i l'endemà la cagueu d'aquesta manera

Una pena que tot això ho feu coincidir amb l'inici de la campanya de les eleccions i dies abans de la "via lliure" (lliure?) dels nacionalistes

Una pena que li feu el joc brut a la burgesia nacionalista de Junts Pel 3 % i ni tan sols sigueu conscients ni ho volgueu reconèixer

Sí, una pena...
Re: Pintades a Sant Andreu contra persecucio a migrants i per UPAS dissolucio
10 set 2015
No soc de Sant Andreu pero entenc i aprovo l'accio.
Que els moviments socials romanguin autonoms vol dir que siguin vigilants dels actes dels partits institucionals, i siguin durs amb ells quan retrocedeixen (com ha succeint amb el cas concret dels manters i els UPAS).

Ofendre's per aixo demostra que potser alguna gent d'aquests partits no tenia tant clar que els MMSS tindrien autonomia per fiscalitzar i criticar obertament els seus actes.
Re: Pintades a Sant Andreu contra persecucio a migrants i per UPAS dissolucio
10 set 2015
És a dir, que davant una operació repressiva absolutament intolerable de la qual el teu partit n'és responsable, els anarquistes haurien de callar perquè:
1) vas compartir una foto seva al facebook
2) comença la campanya electoral i criticar a guanyem es fer-li el joc a la "burgesia nacionalista".

Ho he entès bé?
Re: Pintades a Sant Andreu contra persecucio a migrants i per UPAS dissolucio
10 set 2015
Como siempre, los bocazas autoritarios señalando hacia dónde hay que dirigir la represión: “Col.lectiu Elissa”

Por otra parte, también parece que la persecución de personas migrantes se deba silenciar con el “nuevo” gobierno, cuando este “es de los nuestros”

¿Algún problema con la pintada, “Prou persecució als treballadors migrants”? Porque si hay algún problema, ya vemos quienes sustentan el racismo y la xenofobia.

Y qué decir de la policía. Si es de “nuestro” gobierno ya no es tan mala, ¿no?
“UPAS dissolució ja!”
“UPAS torturadors dissolució ara”

Hasta hace poco mucho llenarse la boca de consignas en contra de los UPAS, pero ahora resulta que están por nuestra “seguridad”…, y contra las personas migrantes. Mucho rollito de multiculturalidad, pero no en “casa nostra”.

Es por eso que la pintada “Acolliu el refugiat perseguiu el migrant, Ajuntament hipocrites!” es muy necesaria para documentar esta realidad y tanta hipocresía. Claro, se pueden pintar las sedes de todos los partidos, menos las de “los nuestros”.

Pues habéis tocado hueso, no sois mejor que los que habían antes, eso sí, un poco más lloricas y dialogantes. Como viene siendo históricamente habitual, habéis decidido con qué bando estáis, esperando el asalto a la Generalitat. Ojalá ganéis las elecciones y así tendremos oportunidad de ver las de cal y las de arena, y a quienes les toca unas y a quienes las otras.

Las pintadas de Sant Andreu, las haya hecho quien las haya hecho, se debería repetir en todos los barrios…, y la mayoría de comentarios, amnesias y estupideces aparte, no son más que lamentos de impotencia y tonterías tan disparatadas, como que las que dicen que señalar las políticas racistas del gobierno es hacerle el juego al resto de partidos.

“Santandreuenca”, aparte de los problemas de “memo-ria” que puedas tener y de ser poco menos que un bocazas criminalizador, hacer pintadas no es “repartir estopa a sac”. ¿Qué habías hecho tú en los 4 años anteriores?, pues lo mismo que este, quejarte de lo malo que son los demás.

Para ti será una pena que se haga coincidir con el inicio de campaña, pero la verdadera pena, que ni te conmueve, es la situación de las personas migrantes y las políticas de tu gobierno de ICV-EuA, tan burgués como los nacionalistas, y al que tú colocas fuera de la burguesía catalana.
Re: Pintades a Sant Andreu contra persecucio a migrants i per UPAS dissolucio
12 set 2015
Vergüenza de anarkistas que le hacen el juego a la burguesía catalana y se ponen a su servicio, con Blasi todo era mejor no? Disolución de los upas claro que si, pero no hay que confundirse de enemigo
Re: Pintades a Sant Andreu contra persecucio a migrants i per UPAS dissolucio
12 set 2015
Vergüenza de anarkistas que le hacen el juego a la burguesía catalana y se ponen a su servicio, con Blasi todo era mejor no? Disolución de los upas claro que si, pero no hay que confundirse de enemigo
Re: Pintades a Sant Andreu contra persecucio a migrants i per UPAS dissolucio
12 set 2015
si algunes/ns podeu oblidar el pensament "únic" anarkista de la A pintada al mig d'un cercle potser veureu una mica més enllà

al primer comentari ja indicava que estic molt d'acord amb el contingut, no cal que em feu un "análisis de texto" que ja les he entès per mi soleta i si cal sortir una altra nit a pintar doncs sortim (i de pas pintem també d'altres seus de partits molt menys "amables" amb les persones refugiades i molt més amigues de les UPAs i de les diferents policies) però crec que aquest no és el debat

centrem el debat a on cal: per què, insisteixo, a la primera de canvi, ja salten com resorts les i els anarkistes (no sé si amb això englobem a totes les persones d'idees llibertàries de sant andreu o millor dit, de l'harmonia de palomar) a assenyalar qui és el seu enemic?

per què, torno a insistir, no es va saltar amb aquesta immediatesa i virulència, aquests 4 anys passats (en els que jo suposadament era al sofà queixant-me de no sé què segons diu alguna o algú)?

afirmo amb rotunditat: total suport a grup elissa en accions com la del mural de suport als immigrants de salou (sabeu que la cosa no va d'una foto al facebook, us crec més intel.ligents, si ho proveu ho aconseguireu), com en el canvi de placa del carrer de les monges (en les que si no m'equivoco van rebre el suport fins i tot jurídic de membres de l'actual equip de govern), com el suport a les detingudes i detinguts de l'operació pandora i posteriors derivades, com als concerts i barres solidàries amb la mònica i el carinyoso, com a etc etc però em sembla (molt humilment) que aquest cop no l'heu encertat... aquest no és el camí i veig que hi ha més persones que tampoc no han entès gaire bé aquesta última acció

potser cal molta més pedagogia que unes pintades "a sac" una nit (per cert, acció per si sola pueril, probablement inútil i difícil de comprendre, i això sense entrar en temes més profunds com podria ser la feminització de la política i de les accions associades a la mateixa)

ho sento, és la meva opinió (i espero que compti tan com la vostra, no?)
Re: Pintades a Sant Andreu contra persecucio a migrants i per UPAS dissolucio
12 set 2015
si algunes/ns podeu oblidar el pensament "únic" anarkista de la A pintada al mig d'un cercle potser veureu una mica més enllà

al primer comentari ja indicava que estic molt d'acord amb el contingut, no cal que em feu un "análisis de texto" que ja les he entès per mi soleta i si cal sortir una altra nit a pintar doncs sortim (i de pas pintem també d'altres seus de partits molt menys "amables" amb les persones refugiades i molt més amigues de les UPAs i de les diferents policies) però crec que aquest no és el debat

centrem el debat a on cal: per què, insisteixo, a la primera de canvi, ja salten com resorts les i els anarkistes (no sé si amb això englobem a totes les persones d'idees llibertàries de sant andreu o millor dit, de l'harmonia de palomar) a assenyalar qui és el seu enemic?

per què, torno a insistir, no es va saltar amb aquesta immediatesa i virulència, aquests 4 anys passats (en els que jo suposadament era al sofà queixant-me de no sé què segons diu alguna o algú)?

afirmo amb rotunditat: total suport a grup elissa en accions com la del mural de suport als immigrants de salou (sabeu que la cosa no va d'una foto al facebook, us crec més intel.ligents, si ho proveu ho aconseguireu), com en el canvi de placa del carrer de les monges (en les que si no m'equivoco van rebre el suport fins i tot jurídic de membres de l'actual equip de govern), com el suport a les detingudes i detinguts de l'operació pandora i posteriors derivades, com als concerts i barres solidàries amb la mònica i el carinyoso, com a etc etc però em sembla (molt humilment) que aquest cop no l'heu encertat... aquest no és el camí i veig que hi ha més persones que tampoc no han entès gaire bé aquesta última acció

potser cal molta més pedagogia que unes pintades "a sac" una nit (per cert, acció per si sola pueril, probablement inútil i difícil de comprendre, i això sense entrar en temes més profunds com podria ser la feminització de la política i de les accions associades a la mateixa)

ho sento, és la meva opinió (i espero que compti tan com la vostra, no?)
Re: Pintades a Sant Andreu contra persecucio a migrants i per UPAS dissolucio
14 set 2015
https://directa.cat/deu-anys-de-persecucio-del-top-manta-policies-bons-p

https://directa.cat/gordo-lestetica-ultra

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more