Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Abril»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: altres temes
Csla La Cantera
04 gen 2015
24 / desembre / 2014 a les 04:53 ·



24/12/2014

COMUNICADO:

No tenemos miedo. No es el primer desalojo, ni será el último, pero no podemos contemplar impasibles la especulación y el abandono al que someten a nuestras calles y barrios. Parece que la justicia no es tan lenta cuando se trata de iniciativas que atacan a su sistema capitalista, donde la propiedad privada es el único derecho inviolable.
Esta semana nos han notificado al Centro Social Liberado Autogestionado “La Cantera” un desalojo “cautelar” de ejecución inmediata. Esta medida suele tomarse al tener conocimiento de que la casa ha sido okupada, en nuestro caso, hace ya más de un año. Sin argumentos y sin posibilidad de recurrir, en pocos días se efectuará el desalojo de la Cantera. Esto es muy paradójico, ya que la resolución de este proceso judicial ha sido inmediato, mientras que por el mismo inmueble, los propietarios tienen otro juicio de usurpación anterior a nuestra entrada para el año que viene.
Las vecinas y los vecinos se alegraron de que le diéramos vida al espacio, rehabilitamos la casa poco a poco con la ayuda de muchos. Se han compartido buenas experiencias y muchos de nuestros vecinos han participado en la vida del centro social, construyendo el espacio juntas. Ahora será un cadáver más de esta ciudad, esperando que los carroñeros especuladores se aprovechen de él. En este caso la inmobiliaria Ferfont, que en complicidad con la policía y la justicia, conseguirán crear otro solar en el lugar donde había un centro social creado por y para el barrio. A pesar de todo esto, permaneceremos abiertos hasta que decidan venir a por nosotras, siguiendo con las actividades habituales. Seguiremos reivindicando la okupación de espacios abandonados o en desuso.
No se nos olvida la campaña de represión y criminalización que se está llevando a cabo desde el estado hacia los movimientos libertarios, donde en el último montaje judicial y policial se ha detenido a once personas y registrado ateneos y espacios okupados, respaldados por la dictadura en la que vivimos. Como decían las compas de la Kasa de la Muntanya, “nada nuevo bajo el sol”. Todas estas acciones se dirigen a atemorizarnos para que nos quedemos calladas y encerradas en nuestras casas (previo pago, por supuesto). La solidaridad, el apoyo y nuestra presencia en las calles tiene que ser más fuerte que nunca.
Desalojan un espacio, pero no podrán desalojar nuestras ilusiones ni nuestras ideas. Nos fuerzan a dar un paso atrás, pero con eso sólo conseguirán que podamos coger carrerilla para futuros proyectos.
Nuestros empeños por construir una realidad más digna no se detendrán ante una orden judicial. Seguiremos siendo el grano en el culo de este ojete tan lleno de mierda. Las leyes son suyas, pero las calles son y deberán ser siempre nuestras.
Viva la cultura libertaria, que mata al fascista que los estados intentan imponer a cada uno de nosotros.

Okupa, resiste, crea...! No matarán nuestras ansias de libertad!

----------------------------------------------------------------------------------------------

COMUNICAT:

No tenim por. No és el primer desallotjament, ni serà l'últim, però no podem contemplar impassibles l'especulació i l'abandono al que estan sotmetes els nostres carrers i barris. Pareix que la justícia no triga tant quan es tracta d'iniciatives que ataquen al seu sistema capitalista, on la propietat privada es l'únic dret inviolable.
Aquesta setmana ens han notificat al Centre Social Alliberat Autogestionat “La Cantera” un desallotjament “cautelar” d'execució immediata. Aquesta mesura se sol prendre al tindre coneixement de que la casa ha sigut okupada, en el nostre cas, fa ja més d'un any. Sense arguments i sense possibilitat de recórrer, en pocs dies tindrà lloc el desallotjament de la Cantera. Açó és molt paradógico, ja que la resolució d'aquest procés judicial ha sigut immediat, mentre que pel mateix immoble, els propietaris tenen altre judici d'usurpació anterior a la nostra entrada per a l'any que ve.
Les veïnes i els veïns es van alegrar de que li donàrem vida a l'espai, vam rehabilitar la casa poquet a poquet amb l'ajuda de molts. S'han compartit bones experiències i molts dels nostres veïns han participat en la vida del centre social, construint l'espai juntes. Ara serà un cadàver més d'aquesta ciutat, esperant que els carronyers especuladors s'aprofiten d'ell. En aquest cas la immobiliària Ferfont, que en complicitat amb la policia i la justícia, aconseguiran crear un altre solar al lloc on n'hi havia un centre social creat per i per al barri. Malgrat això, ens mantindrem oberts fins que decidisquen vindre a per nosaltres, seguint amb les activitats habituals. Seguirem reivindicant l'okupació d'espais abandonats o en desús.
No s'ens oblida la campanya de repressió i criminalització que ens ve des de l'estat cap als moviments llibertaris, on a l'últim muntatge judicial i policial s'ha detingut a onze persones i registrat ateneus i espais okupats, respaldats per la dictadura en què vivim. Com deien els compas de la Kasa de la Muntanya, “nada nuevo bajo el sol”. Totes aquestes accions es dirigixen a atemorir-nos perquè ens quedem callades i tancades a les nostres cases (previ pagament, per suposat). La solidaritat, el suport i la nostra presència als carrers ha de ser més forta que mai.
Desallotgen un espai, però no podran desallotjar les nostres iŀlusions ni les nostres idees. Ens forcen a donar un pas enrere, però amb això sols aconseguiran que tinguem més forces per futurs projectes.
El nostre esforç per construir una realitat més digna no es detendrà davant una ordre judicial. Seguirem sent el gra al cul d'este ullet tan ple de merda. Les lleis són sues, però els carrers són i deuran ser sempre nostres.
Visca la cultura llibertària, que mata al feixista que els estats intenten imposar a cadascú de nosaltres.

Okupa, resisteix, crea...! No pararan les nostres ànsies de llibertat!

This work is in the public domain

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more