Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: laboral
[CNT-AIT] Hotels Catalonia: masclisme, racisme i maltractament
17 des 2014
Treballar en Hotels Catalonia no és gens fàcil si ets dona. Si a més t’ha tocat emigrar per guanyar-te la vida ho tens encara mes cru. Hauràs de conviure dia rere dia amb caps i directors d’hotel que diguin de tu coses com “contractem negres perquè ens ho fan més barat”, a part de suportar tractes vexatoris de tota classe.
catalonia web.jpg
És el cas de les treballadores de l’hotel Catalonia La Pedrera, sotmeses a maltractament constant per part de director de l’hotel i del cap de cuina del restaurant. És precisament en aquest hotel on s’ha format la Secció Sindical de la CNT-AIT per fer front a aquests abusos i molts més. I és que pràctiques com el fet de no reconèixer les categories professionals als treballadors, fomentar la contractació temporal hiper-precaritzada, o sobrecarregar a cada treballador assignant-li el treball de diverses persones són el pa de cada dia a aquesta empresa.

En el matí d’avui hem realitzat un nou piquet en la porta de les oficines centrals de Catalonia, amb l’objectiu de sol·licitar una reunió entre el nostre sindicat i els responsables de l’empresa, para d’aquesta manera plantejar les reivindicacions de la nostra secció sindical. La resposta del responsable de personal ha estat la de sempre: cap disposició a parlar amb el sindicat. Doncs bé, aquí ens tindran, practicant la solidaritat obrera mitjançant l’acció directa, fins que decideixin reunir-se amb nosaltres i solucionar els problemes que els plantegem.

Us afegim a baix el text que s’ha repartit avui en el piquet. A la família Vallet li han d’estar xiulant les oïdes.

Érase una vez en Barcelona unas sanguijuelas que llenaban sus asquerosos buches con los billetes de la especulación inmobiliaria. Estas sanguijuelas con sus vientres deformados por el empacho vieron que el banquete no les era suficiente y se pasaron al negocio de la especulación hotelera. Las sanguijuelas montaron HOTELES CATALONIA.

Las voraces sanguijuelas son líderes indiscutibles chupando el dinero de sus clientes aplicando técnicas de estafa tan repugnantes como el OVERBOOKING, y el cobro de comisiones provenientes de un negocio fraudulento en colaboración con un servicio de taxis que imponen infladas carreras a los inocentes usuarios del servicio. La avaricia que padecen los que dirigen HOTELES CATALONIA hace que no tengan ningún respeto por sus clientes riéndose de ellos a sus espaldas.

Los repugnantes parásitos fieles a su naturaleza y ansiando más, no tienen reparos en pisotear también los derechos y la dignidad de sus trabajadores y trabajadoras. HOTELES CATALONIA explota, maltrata y acosa cruelmente a toda su plantilla forzándoles a abandonar sus puestos, no reconoce categorías y comete fraudes con contratos temporales y precarios. La insaciable directiva se está pegando la gran comilona con las indemnizaciones y las diferencias salariales pertenecientes a miles de personas.

Actualmente en el Hotel Catalonia La Pedrera (C/ CORCEGA 368, Barcelona) se da uno de los casos mas graves. Una trabajadora con 10 años en la empresa se encuentra de baja en estos momentos por anisedad y estrés extremos. Esta situación es provocada por el intenso maltrato y el constante acoso a la que le somete el director del hotel. Esta sabandija a sueldo de la empresa encima alardea y se chulea con notables muestras de orgullo por lo que esta haciendo.

Los trabajadores de Catalonia ya hartos por la situación se han organizado formando la sección sindical de CNT. Pedimos solidaridad a todas las personas para darnos fuerza y poder ganar esta batalla a la maldad empresarial.

LA SOLIDARIDAD NUESTRA MEJOR ARMA!!!

This work is in the public domain
Sindicato Sindicat