Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: sense clasificar
NOVES DATES - Festival de Cinema Anarquista de Barcelona (18-22Juny)
07 jun 2014
El Festival de Cinema Anarquista de Barcelona es celebrarà
¡Queridoxs iconoclastas del mundo perdido!

Después de esta semana voraginosa que todxs recordaremos por la llama encendida a partir del desalojo de Can Vies, queremos volver hacer una llamada a todas las ratas, de palacios y cloacas diversas, para recordarles que el Festival de Cine Anarquista de Barcelona se hará.

Sí, sí, aquél o aquella que pensó que se iba a librar del batallón de docus, pelis y cortos en una cálida y oscura sala, bien ambientada con olor a tigre y queso camembert, estaba bien equivocado. Bueno, claro que se puede librar, al fin y al cabo, cada unx es libre de disponer de su tiempo como guste y mira, un favor que nos hace, no nos gustan las masas y así solucionaríamos rápido el siempre presente dilema de “¿Habrá sillas suficientes?”.

Sin embargo, y que no se diga, os animamos a que os paséis del 18 al 22 de Junio por la casa de la Solidaritat (c/Vistalegre, 15), a ver todo el celuloide que tenemos preparado y a jugar al juego de las sillas, que desde el otro lado de la mesa siempre es divertido de ver.

Igualmente, somos conscientes que la luna se prendió y que puede seguir iluminando la noche...como anticipó una de nuestras artistas en la edición del vídeo promocional: “íbamos a ver unas películas y, al final, hemos tomado la ciudad”...ahora que lo pienso, igual debería preguntarle cuál será el próximo número del Gordo de navidad...el movimiento necesita fondos...y, si quedara algo, siempre quise ir a Groenlandia a ver una aurora boreal...

Para ti, para mí y para el del más allá*, no podéis faltar...

Festival de Cinema Anarquista de Barcelona

* no se permitirá la entrada a muertos de más de 5 horas por una cuestión de salubridad del espacio

_________________________________________________

Estimadxs iconoclastes del món perdut!

Després d’aquesta setmana voraginosa que totxs recordarem per la flama encesa a partir del desallotjament de Can Vies, volem fer una crida a totes les rates, de palaus i cloaques diverses, per recordar-los que el Festival de Cinema Anarquista de Barcelona es durà a terme.

Si, si, aquell o aquella que pensava que s’anava a lliurar del batalló de docus, pelis i curts en una càlida i obscura sala, ben ambientada amb olor a tigre i formatge camembert, estava ben equivocada. Bé, clar que es pot lliurar, al cap i a la fi, cada unx es lliure de disposar el seu temps com vulgui, i mira, un favor que ens fa, no ens agraden les masses i així solucionem ràpid el sempre present dilema de “Hi haurà cadires suficients?"

No obstant, i que no sigui dit, us animem a que us passeu del 18 al 22 de Juny per la casa de la Solidaritat (C/Vistalegre, 15), a veure tot el cel•luloide que tenim preparat i a jugar al joc de les cadires, que des de l’altre banda de la taula sempre és divertit de veure.

Igualment, som conscients que la lluna s’ha pres i que pot seguir il•luminant la it... com va anticipar una de les nostres artistes en la edició del vídeo promocional: “anàvem a veure unes pel•lícules i, al final, hem pres la ciutat...” ara que ho penso, potser hauria de preguntar-li quin serà el proper número de la Grossa de Nadal... el moviment necessita fons... i, si encara quedés alguna cosa, sempre he volgut anar a Groenlàndia a veure una aurora boreal...

Per tu, per mi i pel de més enllà*: no podeu faltar...

Festival de Cinema Anarquista de Barcelona

*no es permetrà la entrada a morts de més de 5 hores per una qüestió de salubritat de l’espai.
Mira també:
http://fcab.tk/

This work is in the public domain
Sindicat